Witam może mnie ktoś nakierować mniej więcej jak do tego podejść mam kupiony IC z o rurowaniem w tym tygodniu mam zamiar zadzialać w kwesti montażu zmiany dawki paliwa;P i doładowania.
_________________ Ja nie jezdze za szybko, poprostu latam za nisko...
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-06-21, 11:10
ale czy do prostego td wstawiajac intercooler cos sie zmieni??? mysle ze nic...
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2009-06-21, 11:26
Boost pin, ciśnienie na ok 1 Bar i powinno być dobrze , a co do tego icka to lepsze byloby jakies fmic, bo to jest małe i w troche zlym miejscu montowane. Ale da się to zamontować raczej bez problemu, może być trochę rzeźby przy połaczeniu z dolotem i turbo, ale takie są tego uroki
Pewnie, ze zmieni. Nawet w serii.
Jak teraz popatrzylem sie na ten IC to sie zalamalem jakie mam malenstwo.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Spokojnie;) to maleństwo jest tymczasowe;) poprostu chwilowo fundusze mi sie skończyły na większe przeróbki:) ale będą:) a co myślicie o ic z mercedesa sprintera:P
_________________ Ja nie jezdze za szybko, poprostu latam za nisko...
Ostatnio zmieniony przez shakur 2009-06-21, 11:35, w całości zmieniany 1 raz
Polecany jest od renault megane. W miare tani i duza pojemnosc.
Ale w jakie moce celujesz? Bo na 120-130KM wystarczy ten maly seryjny pierdek
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ja mam podniesiona dawke paliwa, pin szorowany, turbo bije na okolo 1.4 bara jak depniesz to czarno ogolnie jest dobrze bez IC ale w przyszlosci mam nadzieje ze go wstawie:) zawsze troszke mocy bedzie.
Ostatnio zmieniony przez Gr23s 2009-07-05, 21:13, w całości zmieniany 2 razy
jakies 2- 3 miesiace a dlaczego pytasz;> bo kolega ma mk2 1.6 td i z turba dalo sie wydusic okolo dwoch barow no ale jak depnie to z tylu swiata nie widac no ale moc jest
Ta turbinka po 1 jest malutka i szybko odfrunie nie wspominajac o jej wydajnosci. Cieplutko sie robi w momencie.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
no no grzeje sie auto i nie wiem co jest ale pompuje mi cisnienie do ukladu chlodzenia. uszczelka pod glowica czy moze pompa? no i byla mysl o montazu IC ale nie mam narazie tyle kasy... kolega mk2 jezdzi juz rok? i nie ma problemu z turbem
Ostatnio zmieniony przez Gr23s 2009-07-07, 19:58, w całości zmieniany 2 razy
ja bym radzil troszeczke zmiejszyc Cisnienie najakis 1 Bar i wtedy przestanie Ci se tak wszystko grzac no i Turbo Ci sie tak szybko nie "wysra" a jesli chcesz ladowac takie doladowanie to najpierw pomysc o IC albo o Fmic bo inaczej to dluzo z tym nie pojezdzisz.
1.2 bar jest bezpiecznym cisnieniem. Powyzej moze byc juz "hartkor" Z reszta tam jest tak goraco ze turbina dmucha zalozmy 1.5bar a wydajnosciowo jest tak jakby wieksze turbo pompowalo z latwoscia 1 bar.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-07-07, 20:24, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum