do 2500zl powinienes znales ciekawego oczywiscie nie w komplecie
ja osobiscie mam silniczek w swoim ventylku 115ps 1,9TDI <AJM 2003r> na pompowtrysku i koszty troszke były ale gra wartej swieczki ...
i mam dalsze plany :
200 km
1 intercooler FMIC,
2 pompki AL,
3 turbo hybryda gt18/22 (do ok 210KM) lub turbo GT22 (ok 220KM i wiecej),
4 wydech min 2,5" no i Strojenie wszystkiego razem
ale to plany narazie odkładm kaske ...... bo koszt nie jest taki malutki
może kłamałem przyznaje się że przerobiłem wykres bo nikt by mi nie uwierzył a to jest prawda możesz mi teraz też nie wierzyć a cóż nic życzę ci szerokiej drogi Vętką
HEHE... dosłownie masakra na takich ludzi nie ma słów...
Silnik: 1.9 D Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 341 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-07-24, 17:17
Trudno powiedzieć nie testowałem, ale myślę że to kicha będzie. Profesjonalne strojenie to jednak coś dobrego tylko $. Nie jednokrotnie doświadczyłem kolesi co grzebali sobie przy kompie, niektóre niszczyły silnik, inne zwiększały spalanie, a jeszcze inne trochę dawały czadu za autem. ( wiadomo diesel musi kopcić, ale bez przesady )
_________________
Ostatnio zmieniony przez mateusz_vento 2010-07-24, 17:19, w całości zmieniany 1 raz
Wtyczka nr 3A0 973 734
Gniazdo nr 3A0 973 834G
Komplet pinow meskich i zenskich
rezystor
przelaczniczek
dluzsze kabelki.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
sebastian, pogadaj z kolega mimioł.pojecie o tiuninku niesamowite opływomierze i zakladane chipy i masz moc ktrórej nie jestes w stanie ogarnąc..
a teraz powaga to po załozeniu tego komp dostaje wiekszą dawkę paliwa do tej samej ilości powietrza co powoduje dymienie jak w ikarusie
nie wiem Panowie z kad bierzecie takie ceny... Chip 600 zl, wtryski od afn lub 216 450-500 zl i po strojeniu wyjdzie nawet 135 ps z 1z bez wysilania i zwiekszenia spalania o bog wie ile. Wzrosnie o okolo 0.5l/100km. Sprawdzone wiele razy u kolegow a u siebie mam zamiar zrobic to samo. Obecnie mam chip boxa v-techa i mam 113ps i 255nm ale nie polecam tego rozwiazania bo spalanie o okolo0.8 l wieksze. A zmieniac 1z na afn po to tylko zeby zyskac pare koni wiecej to ja dziekuje. Wole wtedy zmienic turbinke i wiekszego icka w tej cenie zalozyc i nie musze dodatkowo po swapie tego robic. Zreszta kazdy robi tyle na ile go stac. Jak swapowac to na vr albo abf i zaturbic
Ostatnio zmieniony przez Aeternus 2010-09-30, 22:06, w całości zmieniany 1 raz
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: AHU+ Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 1278 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-17, 06:22
odkopie temat.........
co do tuningu......... kończy mi się sprzęgło i myślę pomału nad nowym. i teraz pytanie jakie założyć żeby wytrzymało powiedzmy 130ps i 300mn?? w moim AHU raczej siedzi jednomas (choć nigdy nic nie wiadomo )
i takie pytanie jeśli kupie org do AHU to ile ono może wytrzymać??
i jakiej firmy sprzęgło zakładać??
słyszał ktoś jakieś opinie o firmie kagger??
Taa... Marka promująca sklepy sieci Fota. Tania, ale jakość raczej już nie bardzo. Kiedyś, gdy w branży moto pracowałem, parę produktów zamawiało się, ale jakość i tak pozostawiała wiele do życzenia (logo koniczynki). Jakies pierdoły, typu wycieraczki, linki czy coś w tym stylu jeszcze bym założył, ale sprzęgło, klocki...? Nieeeeee!
Wvojtek napisał/a:
i jakiej firmy sprzęgło zakładać?
Jedyne słuszne firmy to Sachs i Valeo. Chwalą sobie jeszcze LUK'a.
Wvojtek napisał/a:
i teraz pytanie jakie założyć żeby wytrzymało powiedzmy 130ps i 300mn?? w moim AHU raczej siedzi jednomas (choć nigdy nic nie wiadomo )
Spytaj Slaw'a, on ma taki sam motorek, a wymodził już ponad 160 klaczy pod machą
Silnik: AHU+ Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 1278 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-17, 21:06
panowie bardzo wam dziękuje za odpowiedzi. a wie ktoś jaki to wydatek na takie sprzgło kompletne??
a Ciebie miki9a , proszę o wciśnięcie "pomógł" dla kolegów slaw71, Paweł J., isebastian,
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Blok jest taki sam wiec IMO wszystko pasuje bez kombinacji ALE, ARL ma turbine, ktora nie pasuje gdy np. chce sie ja zaladowac do AFNa w Vento. Przeszkadza ktoras z lap. Temat poruszany na forum golfa.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Turbina musi byc taka ktora jest rozlaczna z kolektorem a nie razem z nim
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-30, 16:59
Ja mam u siebie wsadzone wtryskiwacze z AHF oraz chip z allegro (ale z tym chipem juz go kupiłem). Po wymianie wtryskow przyspieszenie z 11 spadło do 9. Koszt wtrysków - 1200 zł. W rozliczeniu jeszcze zostawiłem stare. Spalanie przy spokojnej jezdzie 4,5 przy bardzo spokojnej i hamowaniu sulnikiem nawet 4,2. Moim zdaniem gra warta swieczki. A i teraz chce załozyc turbo również z AHF. No ale narazie musze sie uporac z blacharka. a i skrzynie EWT. Jest dłuższa od mojej na 3, 4 i 5 biegu. :p
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum