Silnik: 2.0 Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 25 Lis 2015 Posty: 155 Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2017-11-22, 19:29
tom cio napisał/a:
Do niczego, jest luzny
Przejrzałem wszystko dokładnie, nie ma u mnie żadnego luźnego przewodu. Ilość przewodów "wchodzących" do kostki równa się liczbie przewodów "wychodzących". Dorobić sobie to dorobię, tylko potrzebuje się dowiedzieć w którym miejscu oryginalnie znajduję się pin odpowiedzialny za temperaturę oleju? Dzięki.
Jakby ktoś mógł wskazać na tych zdjęciach, gdzie ten pin
Silnik: 2.0 Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 25 Lis 2015 Posty: 155 Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2017-12-07, 17:10
cobramas, zdarza się . Udało się dowiedzieć jakby kogoś interesowało, wg sprzedającego mi deche schowki były zwyczajne, czyli takie jak w zwykłych deskach.
zordi12, nie były takie same jak w zwykłych
Od mk3 są w fakturze skóry, a cabrio ma taką po prostu strukturę.
Ja mam też tunel mk4 w wersji Last Edition na europę, wygląda jak USA i ma właśnie taką samą strukturę jak schowek, w dodatku ma chromowany zamek i guzik ręcznego. W pierwszych mk4 cabrio zamek schowka był czarny, dopiero w nowszych wprowadzili chrom.
Silnik: 2.8 VR6 Pomógł: 1 raz Wiek: 27 Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 126 Skąd: Praszka
Wysłany: 2018-02-22, 18:57
Pany szybkie pytanko. Jestem w trakcie swapa i mam rozkminę czy muszę zgłaszać do WK zmianę silnika czy mogę nadal popylać z 1.8 w dowodzie i w ubezpieczalni.
Teoretycznie powinieneś to uczynić w praktyce mało kto to robi, ważne by zgadzał się rodzaj paliwa tj. wymieniając benzynę to lepiej też benzynę wsadzić.
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Helu, wez pod uwage ze jakbys kiedys spowodowal kolizje/wypadek i rzeczoznawca stwierdzi ze dane w dowodzie nie ida w parze z rzeczywistoscia to moze potem wystapoc o regres i ty bedziesz placil za naprawe tego drugiego auta. Pozatym wchodza te nowe przeglady w czerwcu i moze byc ciezko vrke na 1.8 przybic.
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2018-02-24, 12:41
tom cio z tego co czytalem to jedynie zaplacimy 26zl wiecej, noi jak ktos nie zrobi przegladu 30 dni po terminie to wtedy musi auto wiesc do stacji wyznaczonej przez 'panstwo' i zaplacimy wtedy jedyne 250zl
vwjanekvento, "jedynie"? Podjedz na stacje diag. i pogadaj z diagnosta Akurat helu jest w o tyle dobrej sytuacji, ze ten silnik wystepowal w vento seryjnie to wbije w dowod bez problemu jesli bedzie chcial. Gorzej np bedzie z r32 bo bedxiesz potrzebowal opinie rzeczoxnawcy pzm i dopiero z nia na przeglad.
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2018-02-25, 12:41
Choc nie ukrywam ze jest gorzej przejsc przeglad. Jak kupilem Bore i byla jeszcze na tablicach DSW po otwarciu bramy widzialem nietega mine diagnosty. Stacja na ktora zawsze jezdze ventem ale akurat tego dnia nie bylo tego Pana co mi vento sprawdza. Wiecie co? Bora nie przeszla przegladu Tak mi przetrzepal auto ze szok, nawet kola mi pompowal Ale jest jedno ale jesli chodzi o Bore to akurat dobrze ze ja tak przetrzepal bo to musi jezdzic daleko i bezpiecznie Venta niech lepiej tak nie trzepie
Opanowane ,chyba słaby styl w wtyczce drzwi i jeden przełamany kabelek.Moja rada mierniki i sprawdzić wtyczkę po obu stronach ,kable od szyb to wtyczka na 8 pinów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum