Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
1.9TD upgrade z Garrett T2 na Garrett T3 1.9TD AAZ
Autor Wiadomość
pawelmoto 
Autostopowicz
pawelk


Silnik: 1,9 AEF/AAZ
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 14
Skąd: Laskowice Pomorskie
Wysłany: 2014-05-13, 17:35   

A do czego chciałbyś to zamontować kolego. Z ciekawości pytam :) Ja zastosowałem kolektory od golfa 1,6td i jak dla mnie jest git. Wszystko się mieści bez rzeźby w dodatku w felicii :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-13, 23:24   

Do 1.8 aam xD Potrzebuję takie turbo jak opisałem czyli żeby dmuchało na wyższych obrotach ale podchodzące na kolektor tdi (tam turbo jest na dole i bez rzeźby pasuje na moją głowicę) bo u mnie u góry jest wtrysk i nie ma miejsca na turbo. Dlatego myślałem nad t3. To jak wie ktoś czy podejdzie?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-05-14, 16:40   

Z tdi nie podejdzie kolektor musi być z TD ewentualnie go obróć i będzie skierowany w dół . Ale wtedy turbinę też musisz obrócić spływem w dół . W dodatku Garrett T3 jest dosyć sporą turbiną jak na diesla a co dopiero na benzynę. więc radzę k03 lub T2 albo kkk k14 to będzie lepiej chodziło . Nie zapominaj że benzyna a diesel to 2 różne światy i nie ma z tym żadnego powiązania . Więc jeżeli założysz turbinę jakąkolwiek do swojego AAM czy innej wolnossącej benzyny to momentalnie albo stopi tłoki albo korba lub wał pęknie . Uturbienie benzyny to koszt rzędu 10 tyś zł gdzie 5 tyś to tłoki z korbami a cała reszta idzie na program i inne sprawy . Jeżeli chcesz trochę doładowania to zrób coś ala g60 czyli kompresorek na 0,4 bara i gitara choć też masa kasy w to pójdzie .
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-14, 22:30   

Pozor, może jeszcze do końca wszystkiego nie ogarniam ale trochę wiedzy mechanicznej, umięjętności i możliwości mam więc nie odwiedziesz mnie od pomysłu turbo w aam ;) tym bardziej że drugi słupek mam po cenie złomu. Co do wielkiego t3 to mbc powinno załatwić sprawę. Myślałem nad t2 ale znalazłem temat z zaturbionym 2e na niej i było że pompowała z trudem do 4500obr więc polecali t3. Co do stopienia tłoków to o tym też pomyślałem termostat na 77 stopni podstawa filtra oleju z golfa 1 gti lub audi b3 tdi z chłodnicą oleju i temp powinna byc ok. Oczywiście do tego ic z nie wiem jeszcze do końca czego (bmw 1.7tds czy merc a klasa albo jeszcze megane dci). Wiem, że aam nie ma natrysku oleju na denka tłoka więc nie będę szalał z ciśnieniami i paliwem, po prostu mam dojście do tanich części vw, trochę czasu i chęci więc chcę sobie coś takiego wykminić. myślę teraz jeszcze nad turbem z agu ale to wszystko komplikuje bo trzeba by dorabiać flansze pod nie. Poszukam jeszcze, pomyślę i zobaczymy co z tego wyjdzie. Poszukam jeszcze jak ztym kolektorem z td wyjdzie dzięki za naprowadzenie.
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2014-05-14, 22:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-05-15, 17:54   

spoko . Co do chłodzenia oleju to napotkasz problem a mianowicie podobno podstawka z audi haczy o łapę rozrusznika i nie chce wejść ale muszę to sam sprawdzić :P
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-15, 20:56   

Ok dzięki za info. A jeszcze takie pytanko, bo turbo już nie jedno rozbierałem ale one wszystkie na złom były zawsze się drugie sprawne kupowało i zakładało. Czy jak rozkręcę turbo i sam złożę będzie wszystko ok? Chodzi mi o to, że jak odwrócę kolektor aaz i dam na niego t3 to wszystko będzie odwrotnie i będzie trzeba kombinować.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-05-16, 18:49   

Jaki pisałem wcześniej . tzn. jak obrócisz kolektor to i turbo musisz obrócić . czyli przykręcasz stronę gorąca do kolektora normalnie a całą resztę obracasz . i najważniejsze jest to by spływ oleju był skierowany w dół . Z garretem będzie też taki problem że węże metalowe będziesz trochę musiał skrócić i dać gumowe
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-16, 23:41   

Dziś podpatrzyłem u kumpla w aaz jak to wszystko siedzi (wcześniej patrzyłem po fotkach ale jakoś mi to nie podchodziło). I teraz wnioski mam takie: jak odwrócę kolektor z td to i strony ciepła z zimną zamienią się miejscami tak jakby, i będzie cholernie ciężko zrobić DP bo tam zwyczajnie nie ma miejsca, więc robię t3 na kolektorze z tdi, mam dojście do maszyn CNC, zrobię przejście z flanszy na 3 śruby tdi na flanszę na 4 śruby td, na śrubach obrócę część turba tak by spływ był na dole a wylot części zimnej nie walił w ścianę grodziową (bo tak było by przy fabrycznym ustawieniu tej turbiny), i dmuchnę w to gówno 0,6-0,7 bara a jak się rozleci (co nastąpi pewnie dość szybko) to w garażu stoi już słupek 2E który ma natrysk na denka tłoka a dzięki chłodnicy oleju będzie lepiej zabezpieczony niż aam. Pewnie powiecie żeby od razu robić swap na 2E, ale chcę po prostu zobaczyć na co stać słupek aam ;) Pozor, dzięki za konkretne odpowiedzi i pomoc :) Od razu wyjaśniam to, że wcześniej pisałem o nie szaleniu z ciśnieniem na aam, ale trafił się w baaardzo dobrej kasie cały 2e to wzięłem i tylko czeka na przekładkę.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-05-17, 14:27   

a nie myślałeś z czasem o złożeniu silnika na głowicy ABF ? I faktycznie ale jakbyś dał odwrotnie kolektor to strona ciepła by była po stronie filtra powietrza . Choć jeżeli już byś robił nowy kolektor wydechowy to ja bym się pokusił o 16v i na bank by było lepiej. :faja:
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-17, 19:05   

Pozor, To raczej ma być składane z tego co vw wypuścił seryjnie co pozwala obniżyć koszty, nowy kolektor, inna głowica (którą jak się robi dobrze należy wyremontować przed założeniem) itd to już są koszta i to spore, a tak myślę że w 1000 się zamknę spokojnie i coś tam mocy przybędzie, nie tyle co przy profi przygotowaniu itp ale zawsze satysfakcja jest :)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-05-18, 17:18   

A no spoko to czekam na rezultaty ale ja bym dał mniejszego boosta 0.4 do max 0.5 bara bo w końcu to benzyna
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
strus 
Autostopowicz
TurboKlekot


Silnik: 1.9TD
Wiek: 35
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-05-25, 20:12   

Od wczoraj rowniez mam w swoim AAZ turbo T3 (wczesniej k14). Do tego zostal wyregulowany boostpin. Auto zaczyna ciagnac od ok 3tys ale nie zauwazylem znacznego pogorszenia dolu. Do 2-2,5tys znacznie dymi (tylko przy pedale w podloge). Przy 5tys przestaje jechac, wydaje mi sie ze starata mocy jest bardziej odczowalna niz na k14 ktora tez krecila bez problemu do 5tys. Winowajca najprawdopodobniej jest brak paliwa na wyzszych obrotach ale nie zamierzam i tak krecic go wyzej niz 5tys. Napewno bedzie trzeba wymienic IC bo ten z tdi sie grzeje, ale mam juz od dluzszego czasu ic z meganki. Na max skreconym mbc properfekt'a jest 1bar. Wrazenia na + gdyz poprawie ulegl sredni zakres obrotow i odczuwalnie jedzie lepiej.

Dodam ze na seryjnej k14 mialem hamowane 96km, jak ogarne intercooler i moze dalikatnie uda mi sie jeszcze zwiekszyc doladowanie, auto zostanie znow zhamowane.
_________________
VW Vento 1.9TD AAZ+
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-05-25, 20:16   

na poprawienie tego kopcenia jest sposób tylko muszę go sam wypróbować i wtedy mogę go polecać :P A paliwo ci odcina bo nie masz gov moda zrobione i bez niego nie przykręcisz aaz`ta a jest to z ważniejszych modów w TD
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
strus 
Autostopowicz
TurboKlekot


Silnik: 1.9TD
Wiek: 35
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-05-25, 20:33   

Pozor napisał/a:
na poprawienie tego kopcenia jest sposób tylko muszę go sam wypróbować i wtedy mogę go polecać :P A paliwo ci odcina bo nie masz gov moda zrobione i bez niego nie przykręcisz aaz`ta a jest to z ważniejszych modów w TD


Zgadza sie gov moda nie ma i nie bedzie. Chociaz silnik nie dostanie za mocno po dupie.dymienie raczej mi nie przeszkadza, to problem tych za mna. Bardziej martwie sie tym ze na max skreconym mbc jest tylko 1bar a to troszke malo na to turbo.

Kolego na jaki wynik z t3 moge liczyc na seryjnych wtryskach i pompie z boostpinem i fmic?
_________________
VW Vento 1.9TD AAZ+
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-05-25, 22:22   

na sprzęgle i skrzyni oryginalnej z AAZ nie wyciągniesz i tak więcej niż 120 KM bo wtedy sprzęgło się ślizga . Jeżeli byś miał zestaw od tdi zamontowany i turbo z tak 1.3 bara to może te 130 pynkie ale niestety bez gov moda dużo nie zdziałasz,oczywiście wraz z ciśnieniem to i dawka musi być trochę większa , jeżeli chodzi o gov mod to nie tylko on przesuwa granicę odcinki obrotów ale także zwiększa czasową dawkę paliwa pod obciążeniem . Tzn jak na oryginale przy 2000 tyś obrotów są przykładowo 2 krople paliwa to po gov modzie 3 krople , czyli jasno wiadomo że im więcej paliwa tym więcej mocy, oczywiście z umiarem bo przesadzić też można :P
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
strus 
Autostopowicz
TurboKlekot


Silnik: 1.9TD
Wiek: 35
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-05-26, 19:51   

Jak bedzie ~110km tez bede zadowolony, nie bardzo chcial bym wymieniac skrzynie i sprzeglo na 228mm. Auto ma poprostu nadawac sie do jazdy a po zmianie kol na wieksze przestalo sie radzic :P
_________________
VW Vento 1.9TD AAZ+
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-05-29, 16:51   

110 KM w AAZ to z palcem w nosie uzyskasz ;p wystarczy tylko IC ,boost zwiększyć, pomieszać trochę w pompie, i gotowe :D
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
pawelmoto 
Autostopowicz
pawelk


Silnik: 1,9 AEF/AAZ
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 14
Skąd: Laskowice Pomorskie
Wysłany: 2014-08-24, 13:45   

Witam.
Jako, że wakacje się kończą to postanawiam wrócić na forum i do spraw związanych z moją Skodzinką. Zakupiłem intercooler i MBC do turbo. Po wypłacie chcę zmienić dolot, bo ten woła o pomstę...
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-08-25, 10:55   

no raczej :P może spróbuj z dolotem od golfa 1,9 D tak żeby pasował pod maską skodziany :P
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
Ostatnio zmieniony przez Pozor 2014-08-25, 10:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawelmoto 
Autostopowicz
pawelk


Silnik: 1,9 AEF/AAZ
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 14
Skąd: Laskowice Pomorskie
Wysłany: 2014-09-01, 11:39   

Niestety nie da rady. Muszę przerobić ten, który obecnie posiadam. Sęk w tym, że musi być niski i mieć wlot z boku (nie od góry) jak w AAZ. Ale dzięki za podpowiedź ;)
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-09-01, 16:48   

zapodać ci foto ? ewentualnie zrób dolot custom , w dieslu dużo nie trzeba liczyć i mierzyć :P
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
kubamajster 
Ventofan
Diesel musi dymić !



Silnik: AAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 110
Skąd: DSR
Wysłany: 2014-09-04, 16:46   

Panowie a wałek rozrządu ktoś próbował wrzucić z 1.6 td SB do AAZ ? Ponoć wtedy nie ma aż takiej turbo dziury przy t3.
_________________
Był:Golf II 1.8 Lpg, 126p elx :D , Audi 80 b3 1.8S Lpg, CC900
Byłe Vento http://ifotos.pl/zobacz/IMAG0281j_nxxpwrs.jpg
Obecny Golf mk3 http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17140
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-09-07, 11:19   

nie ma turbo dziury jest dziura w bloku :D jak założysz wałek od SB to zmienią się kąty otwarcia/zamknięcia zaworów , a że w sb są przystosowane do 1.6 pojemności to w silniku 1.9 będzie ładna sieczka :P . w ogóle turbo dziura powstaje od tego że WG w T3 jest ustawione na 3 tyś obr. więc jedynym sposobem jest danie dużej pompy tak min. 11 mm i turbo dziury nie ma , a jeżeli chcesz podobne turbo z ładowaniem od 2 tyś. obr to pakuj TD04 z bmw i będziesz zadowolony .
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
kubamajster 
Ventofan
Diesel musi dymić !



Silnik: AAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 110
Skąd: DSR
Wysłany: 2014-10-03, 12:21   

Jadnak pasuje sprawdzone na własnej skórze ;)
Wałek od SB ma ciut większą krzywkę przez co zawór otwiera się bardziej a co najlepsze nie spotyka się z tłokiem :D
Na początku kręciłem silnikiem ręczne żeby sprawdzić czy jest git, ale na starym t2 i bostpinie z mkII zbyt wiele nie czuć oprócz tego że autko chyba troszkę szybciej reaguje na pedał gazu.
_________________
Był:Golf II 1.8 Lpg, 126p elx :D , Audi 80 b3 1.8S Lpg, CC900
Byłe Vento http://ifotos.pl/zobacz/IMAG0281j_nxxpwrs.jpg
Obecny Golf mk3 http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17140
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2014-10-04, 20:38   

hmm a to ciekawe , a czy czasem nie zrobiłeś tak że go przydławiłeś ? bo teraz wałek daje tyle powietrza ile potrzebuje 1.6 a nie 1.9 , inaczej w drugą stronę , gdy dasz dół 1.6 a głowicę i wałek od 1.9 wtedy iąty otwarcia są większe i kanały też większe , ale mogę się mylić musiałbym porównać parametry obydwóch wałków
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
strus 
Autostopowicz
TurboKlekot


Silnik: 1.9TD
Wiek: 35
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-01-04, 22:48   

Witam, auto shamowane i po zmianie turbo na T3 przybylo kolejne 15km czyli lacznie 37km wzgledem serii i 47nm.



i filmik

http://www.youtube.com/wa...F267TvSIjUwyEzw
_________________
VW Vento 1.9TD AAZ+
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-04, 23:33   

Co na to sprzęgło? Kojarzę nick z racingforum, masz może kolego jeszcze lanosa z c20xe T?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2015-01-05, 14:04   

hyh pewnie sprzęgło na wykończeniu jest :) z tego co rozmawiałem z muchomorkiem to mówił że do ok. 120 KM skrzynia 020 starczy z tym swoim słaby sprzęgłem , potem tylko już trzeba sięgać wyżej :D a co do venta kolegi nawet ładnie się zwija tylko moim zdaniem czy nie za dużo dymu ? jedynie teraz zrobić gov-mod i będzie malina
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-05, 16:51   

No właśnie sprzęgło w 02O jest największym problemem przy modach TD. O tyle jest dobrze, że t3 wstaje późno i nie ma mega *^%#$*&$ tylko liniowo. Ale jeśli kolega strus, jest tym o którym myślę, to vento dla niego jest raczej tylko dupowozem :D
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2015-01-05, 17:30   

to bolączka AAZ-etów że skrzynia jest naprawde słaba na jakiekolwiek mody i trzeba sie liczyc z tym że bo włożeniu wiekszego turba i mocnym upalaniu szybko powie dość :dostał:
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-05, 19:48   

Rafik, skrzynia nie jest taka słaba, sprzęgło jest do bani. Chociaż w okolicy mojej jeździ mk3 abf 190km na skrzyni 02O, podwójny docisk, tarcza kevlar i daje radę.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-01-05, 20:38   

Skrzynia wytrzymuje, sprzęgło słabiej ale daje radę przy spokojnej jeżdzie :D

Byłem teraz w górach i na 3 pod górę jak się depnie to sprzęgło wymięka :P Ale odkąd modziłem swojego jeszcze jest to samo tylko nowe było założone, więc używając z głowa wytrzyma.
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
strus 
Autostopowicz
TurboKlekot


Silnik: 1.9TD
Wiek: 35
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-01-06, 11:49   

muchomorek165, jaka moc i moment u Ciebie? Moze obicie tarczy kevlarem cos pomoze, cena nie duzo wieksza niz nowa tarcza a naprawde pomaga, testowane w wielu mocnych dieslach i turbo-benzynach. No chyba ze docisk wymieka.

tom cio, sprzeglo jest oryginalne i daje rade. Nawet jak auto bylo zaladowane to na 5ce z iskich obrotw igdy mi nie uslizgnelo. Tarcza byla wymieniana zaraz po zakupie Ventyla, docisk pozostal stary. Jak slusznie zauwazyles sprzeglo z dolu nie jest bardziej obciazone niz na poprzednim turbo. Pewnie ten gov-mod wymusil by zmiane sprzegla na 228mm a tego raczej chce uniknac. Mankamentem skrzyni jest to, ze jest troszke za krotka, niby wrzocilem wieksze kola ale i tak wiele to nie pomaga.
Tak mam troszke skoksowanego Lanosa, a Vento sluzy mi jako auto na dojazdy do pracy i na zime kiedy Lanos stoi w garazu.
_________________
VW Vento 1.9TD AAZ+
 
 
Pozor 
Ventofan
Golf master


Silnik: AAH
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 135
Skąd: kaliska
Wysłany: 2015-01-06, 13:46   

moim zdaniem jakbyś chciał dalej się pchać w większe modzenie ventyla to skrzynia 020 nie ma sensu w tym przypadku z tym sprzęgłem , kasę którą wydasz na wzmocnienie sprzęgła mógłbyś przeznaczyć na swap 02A ze sprzęgłem choćby tdi , a jak będzie mało to vr6 :P
_________________
Dupowóz Audi
http://forum.vwvento.org/...p=281860#281860
Krowa :D
http://forum.vwvento.org/...p=284111#284111
 
 
strus 
Autostopowicz
TurboKlekot


Silnik: 1.9TD
Wiek: 35
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-01-06, 14:17   

Pozor napisał/a:
moim zdaniem jakbyś chciał dalej się pchać w większe modzenie ventyla to skrzynia 020 nie ma sensu w tym przypadku z tym sprzęgłem , kasę którą wydasz na wzmocnienie sprzęgła mógłbyś przeznaczyć na swap 02A ze sprzęgłem choćby tdi , a jak będzie mało to vr6 :P


Zawsze docisk z vr6 mozna zastapic tym z T4 jest jeszcze wytrzymalszy :)
_________________
VW Vento 1.9TD AAZ+
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 9