no top pokolei.. .. lesny, tak dokladnie jak mowisz.. zderzak z kierunkami i kratkami od golfa reszta Ventka.. Tygrisisko, te kratki dostalem w komplecie ze zderzakiem.. migacze z zaslepkami tymi odblaskowymi tak samo dostalem w komplecie, tylko ani kratki nie pasuja(poprostu jakby za amle - jutro moge foto zrobic), ani kierunki nie wcisnely sie i zalozylem stare kierunki i nowe zaslepki od halogenow i to obok..
Tak to już jest z zamiennikami że nie wszystko pasuje tak jak powinno Według mnie to zderzak i tak powinien iść do malowania bo taki surowy to nie wygląda jak powinien Hokej jest chociaż odpinany
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-09-24, 22:22
Bartek napisał/a:
Tak to już jest z zamiennikami że nie wszystko pasuje tak jak powinno
Ja tez sobie kiedyś blendę kupiłem (tą obok kierunku) nówkę zamiennik i ni hu hu nie mogłem jej wcisnąć. Tzn wchodzić wchodziła ale się nie trzymała a niby ta blaszka i całość identyczna jak ori blenda
Hokej odpinany.. nad malowaniem bede myslal skoro tak mowicie, bo milem sobie jescze w planach czarne angels eye zakladac ale to moze poczeka do wiosny a teraz bede myslal nad tym..
bo milem sobie jescze w planach czarne angels eye zakladac
ale nie angels eye... mi się te lampy w ogóle nie widzą w ventce... Chyba, że te najnowsze co ma levis. To takie jak ma slaw i Wąski to mi się nie podobają...
Ważne, żeby lampa miała soczewkę. To już połowa sukcesu. Bo te zwykłe ringi świecą tak samo jak seria...
No i tutaj to się z Tobą nie zgodzę. Miałem ringi prawie rok i jak są dobrze ustawione to nie ma porównania w stosunku do serii, nawet na badziewnej żarówce za 10zł.
Ważne, żeby lampa miała soczewkę. To już połowa sukcesu. Bo te zwykłe ringi świecą tak samo jak seria...
bardziej niz na swieceniu zalezy mi na wygladzie, a wydaje mi sie ze ciemne mi bede bardziej pasowac, bo jescze zastanawioam sie ze jak juz bede lakierowal zderzak to chyba na czarno.. i potem progi tez czarne.. i moze by to jakis wyglad mialo..
narazie sie bedzie musialo obejsc bez zadnych wizualnych poprawek.. dzis rozmawialem ze znajomym, ktory troszke siedzi w samochodach.. i gdy uslyszal,ze moj ventylek ma spalanie na poziomie 9l[probowalem jezdzic wg eco drivingu ale to chyba malo daje, bo majac dnia 10 wrzesnia pelniutki bak dzis zostalo mi moze pol rezerwy - no chyba ze mam wlanieta wskazowke-a nie jezdze duzo.. moze okolo 550km zrobilem)to sie za glowe zlapal.. on majac golfa III z 90konnym silnikiem pociaga okolo 7.. chcialme tez dac sobie faz w tym tygodniu jednak podobno moge miec cos tam za mala kompresje czy cisnienie i gaz moze tylko pogorszyc moja sytuacje.. a oprzy zapalaniu jescze pojawia mi sie ten komunikat na liczniku przebiegu "in 02", ktory jak czytalem juz an forum nie jest jakos niebrzpieczny, ale u mnie moze oznaczac jakies kolopty..
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-10-03, 21:39
"IN 02" - Duży przegląd.... raczej nic niebezpiecznego.
A co do spalania twojego mechanika golfa.... ty masz 75KM w Vento a on ma 90KM w Golfie.... jednak Ventka jest o tą cięższa.... i jeszcze masz słabszy silnik.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-10-03, 21:59
cinek82 napisał/a:
"IN 02" - Duży przegląd.... raczej nic niebezpiecznego.
Dokładnie.
SnQ_, to że masz słabszy silnik wcale nie znaczy że musi palic mniej....90KM jest mocniejszy i najnormalniej w świecie jest mu zlej co odbija się na spalaniu....a poza tym:
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-10-03, 22:31
No to chyba raczej normalka....mi co prawda benzyny to do 8-8.5 wcinało na wsiowych odcinkach....w zimie zawsze poniżej 10 L wychodziło ale przy delikatnej jeździe.
SnQ_ napisał/a:
jazda do pracy tylko(na inna mni nie stac;p)
Zakładaj gaz i grosza na to nie szczędź...inaczej w tedy będziesz gadał
w sumie nie zwracam uwagit ak bardzo ale chyba okolo 90.. chociaz ostatnio otwarlem maske i silnik byl strasznie goracy.. i jak wlozylem palca w plyn chlodzacy to byl powiem szczerze bardzo cieply.. ale to w tym tygodniu jade na zimowe zmienianie tego plynu i filtrow.. tylko tam gdzie ja to bede robil to nie maja komputerka zeby podlaczyc pewnie..
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-10-03, 22:38
SnQ_ napisał/a:
chociaz ostatnio otwarlem maske i silnik byl strasznie goracy.. i jak wlozylem palca w plyn chlodzacy to byl powiem szczerze bardzo cieply..
Jak dla mnie to normalne zjawisko
Kiedyś zachciało mi się zmienic oring pod czujnikiem temperatury cieczy chłodzacej na ciepłym silniku to po pysku mi wrzątkiem siknęło a potem z palców mi skóra zeszła...ale był hardcore
no to ja sie zamartwiam, ze cos nietak sie u mnie dzieje a tutaj powiadasz ze to normalne.. a tym spalaniem to sie naprawde zmartwilem bo wczesniejsza wlascicelka, moja ciocia, mowila ze nie pali duzo.. tylko znow male/duze spalanie to pojecie wzgledne..
No i widzisz jak Cię uspokoiliśmy Najlepiej to jutro (tak przy niedzieli ) wyskocz sobie gdzieś na jakąś traskę. I wtedy sprawdź spalanie. tylko najlepiej mieć pełen zbiornik paliwa.... do sprawdzania
no fakt, lzej mi sie zorbilo po tym co pisaliscie jutro tak przy niedzieli to ja sobie wyskocze do pracy a co do pelnego baku to niepredko to bedzie, poniewaz teraz jezdze na rezerwie, a w czwartek oddaje do zagazowania, wiec pelny bak mi sie poprostu nie kalkuluje..
a tak jescze co do pelnego baku.. tak jakos mi cos smiglo jak sobie ostatnio tankowalem do pelna(az pistolecik nie wybil) to mi wyszlo 46 litrow ze weszlo.. a wskazowka byla juz przy samym koncu rezerwy prawie zanim tankowalem.. czy to mozliwe zebym mial mniejszy bak czy paliwomierz swiruje ?
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-10-03, 22:55
w pełnym zbiorniku mieści się 55czy 56 litrów paliwo...z czego ok 7 litrów to rezerwa.
SnQ_ napisał/a:
teraz jezdze na rezerwie, a w czwartek oddaje do zagazowania
Ja na gazie gdy tylko wkskazówka zaczyna sie zbliżac do rezerwy to tankuję....zazwyczaj u mnie jest 1/4-1/3 zbiornika benzyny...lepie miec trochę benzynki co by pompy nie zatrzec.
SnQ_ napisał/a:
oddaje do zagazowania
A co zakładasz...jaką instalke pamiętaj że gazowanie to ważna sprawa...jak to Ci gazownik spitoli to tylko same problemy i koszty
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-10-03, 23:01, w całości zmieniany 3 razy
Instalka firmy MTM BRC.. wiem tylko tyle, ze ta lepsza.. za 1600zl, bo ta tansza to 1400.. w firmie Czakram, o ktorej zlego slowa nie slyszalem, w przeciwienstwie do expert roczniaka, gdzie mialem na poczatku zakladac..
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-10-03, 23:22
SnQ_ napisał/a:
BRC..tansza to 1400.. w firmie Czakram, o ktorej zlego slowa nie slyszalem,
Czakram to jedna z większych firm w PL specjalizująca się w BRC. Szkolą wielu mechaników. Nawet tam gdzie ja ostatnio kompa od LPG wymieniałem to wisiały certyfikaty na ścianach wystawione mechanikom właśnie przez firmę Czakram.
no to ja jescze mam jedno pytanie - wiem ze niezbyt inteligentne,male dla mnie wazne - czy rezerwa sie zaczyna po tym, jak wskaowka wejdzie na czerwone pole, czy wtedy jak wskazowka jest calkiem na dole..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum