Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2011-03-31, 20:40
jak tylko drobne pryszcze tam sa to szpachla wykonczeniowa... a brunox to preparat antykorozyjny... niby zapobiega rozwijaniu sie rdzy szpachle to taka mala tupke kupisz pewnie za 10zl i ten preparat placilem 18zl ostatnio...
Przemycalem kontrabande whiskey i Al Capone ostrzelal moj samochod. Cudem ocalalem ale blacha ma dziury jak szwajcarski ser od kul
A teraz mozecie zobaczyc z czym zaczalem walke...
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Mam nadzieje, ze zgnilizna zostala zdecydowanie zahamowana do czasu kiedy bede mial wiecej czasu zeby ladniej szpachelka wszystko zalatwic
Ile moze kosztowac spray taki 250ml pod kolor mojego auta jakbym jakiegos lakiernika prosil?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8 Pomogła: 5 razy Wiek: 33 Dołączyła: 31 Sie 2010 Posty: 433 Skąd: LLE
Wysłany: 2011-04-17, 22:47
Podłoga cała? Bo skoro reszta tak smakowała rudej to podłoga dla niej prawdziwe delicje
spray taki 250ml pod kolor mojego auta- ze 40 zeta może... Różne ceny podają ale licz tak około
Podłoga to o ile od spodu dobrze zabezpieczona a do środka nic nie kapie to jako tako wyżyje a jak kapie a na dodatek tego za bardzo nie widać to wtedy się robią kwiatki i dodatkowa wentylacja w samochodzie ja niestety coś o tym wiem
Silnik: 1.8 Pomogła: 5 razy Wiek: 33 Dołączyła: 31 Sie 2010 Posty: 433 Skąd: LLE
Wysłany: 2011-04-17, 23:29
Też myślałam że jakoś wyżyje ale sól na ulicach w zimie i śnieg aż po klamki z codzienną jazdą zmuszają mnie w tym roku do remontu. Ze wstępnej analizy pozimowej wynika wniosek: podłoga oraz progi są smaczne
Podloga jest spoko chociaz musze poprawic autosmarem po zimie kolo korkow wentylacyjnych bo sie rozszczelnila ochrona.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
u mnie zjadło u pasażera z tyłu trochę i się do tej pory zastanawiam jakim cudem tam wlazła ta maszkara
Powiem, że u mnie podobnie w tym samym miejscu. Wookół korka dookoła rdza się rozniosła. Przód podłogi ok, zero rdzy. Z tego co się dowiedziałem to podłoga ma przychył do tyłu, toteż cała wilgoć leci wstecz.
W miejscach zarażonych już zawsze będzie się pojawiała to ruda plaga. Po 2-3 latach wychodzi ponownie na światło dzienne. Najlepiej zrób to porządnie, wygolić rudę do blachy, odrdzewić, szpachla, podkłąd, lakier i klar. Powinno wytrzymać parę lat
Lakier polecałbym kupić na allegro, tylko musisz znać numer lakieru (jest na naklejce w bagażniku).
A co do samej rdzy to lepiej, zabezpieczyć niż leczyć
_________________
Ostatnio zmieniony przez callme47 2011-04-18, 08:53, w całości zmieniany 2 razy
callme47, szefie no jednym słowem opisałeś jak się zrobiło u mnie ale ja mam trochę straszniej blacha na niedużym kawałku no krótko mówiąc nie nadaje się do niczego będę musiał dawce znaleźć albo z ocynku dosztukować kawałek i wtedy dopiero ale to już biteksem polecę no i jeszcze blacharza albo spawacza z migomatem
no i jak wspomniałeś z przodu blacha aż się świeci nawet kawałka rdzy nie widać
Znaczy można, tylko po co jak przy podnoszeniu auta podnośnik wejdzie przez podłogę?
Dlatego auto podnosi sie za wahacze i belke
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
czasami lepiej od spawania sprawuje się żywica z matą szklaną. W miejscach nie narażonych na drgania jest praktycznie niezniszczalna i rdza jej nie weźmie
callme47, ja wlasnie na swieta zamierzam kupic mate i zywice z utwardaczem. Bede modelowal przedni blotnik i latal dziury w klapie kolo podswietlenia tablicy. Pozniej zeszlifowanie, podklad, szlif, szpachla, szlif, podklad, szlif i malowanie.
W Kadecie tak z bratem polatalismy tylne nadkole bo do bagaznika lala sie woda. Do konca jego zywota bylo suchutko i zero wzerow.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ja się też spotkałem z autkami, w których belka była positkowana i pokryta rudą. Oprócz tego progi zżarte, i jak tu auto podnieść
bradley napisał/a:
ja wlasnie na swieta zamierzam kupic mate i zywice z utwardaczem. Bede modelowal przedni blotnik i latal dziury w klapie kolo podswietlenia tablicy. Pozniej zeszlifowanie, podklad, szlif, szpachla, szlif, podklad, szlif i malowanie.
W Kadecie tak z bratem polatalismy tylne nadkole bo do bagaznika lala sie woda. Do konca jego zywota bylo suchutko i zero wzerow.
O tak, ja jestem zdania że żywica lepsza od spawu, przy małych dziurach. Tylko sporo pierdaczenia jest z tym, lepka jest cholera No to powodzenia przy klapie, oby ładnie wyszło. Jak wrzucisz zdjęcia po skończonej robocie ocenimy
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2011-04-20, 21:12
bradley, nie chcę Ci źle wróżyć ale przednie błotniki masz do wywalenia....jedynie co tu może pomóc to piaskowanie, ale z obu stron....w tedy dopiero łatanie, o ile coś zostanie i dalej bawienie się w malowanie
Poza tym...skoro ruda się tak rozwinęła na błotniku w widocznym miejscu to musi być w szparze między błotnikiem, a progiem i pewnie oba te elementy są zainfekowane
U mnie prawie rok temu.....z tym miejscu co u Ciebie u dołu błotnika było co nieco robione przez niby malarza, z tym że powierzchownie i w tym miejscu do tej pory zrobił mi sie mały babol...czyli blacha "oddycha". Teraz będe zdejmował błotniki.....czyszczenie i piaskowanie z obu stron.....kilka warstw zabezpieczeń i dopiero w tedy podkład.....wierz mi nie ma sensu bawić się w takie rzeczy jeśli rudzielca nie wywalisz ze wszystkich zakamarków.....a tego nie zrobisz w Twoim przypadku bez ściągania błotników.
Sciagac bede teraz na swieta bo mam ponad tydzien wolnego.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
koledzy mam pytanko mam dziurke mala znaczy srednica tak na 3 4 cam da sie jakos to zalatac? bo mam weselicho ciotki za tydzien i na szybkiego musze cos wykombinowac bo mialem ogolnie wymienic ale czasu nie mam poradzicie
Silnik: AEY Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 406 Skąd: WPU
Wysłany: 2011-04-22, 21:16
w każdym sklepie z artykułami typu lakiery farby mają koszt male op. okolo 15 zl ale na to musisz dać wyrównującą więc wszystko bez lakieru wyniesie ok 50 zeta
Nie sadzilem, ze tyle zywicy zejdzie. Ciut jeszcze zostalo z puszki 250g ale to mam na koncowe poprawki dzis wieczorem. Nawet fajnie dalo sie wymodelowac brakujaca czesc blotnika. Po swietach szpachla gladzenie i malowanie.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Daje ok 3-4 warstw zalezy od miejsca. Mam zwykle rekawiczki wampirki gumowe. Trzeba poczekac na moment kiedy zywica zaczyna twardniec i wtedy macie mozna nadac bardziej odpowiedni ksztalt i mata "nie flaczeje" tylko pozostaje w miejscu.
Poszlo na 2 blotniki, klape i czesc progu ktora jest zaraz za blotnikiem.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Trzeba poczekac na moment kiedy zywica zaczyna twardniec i wtedy macie mozna nadac bardziej odpowiedni ksztalt i mata "nie flaczeje" tylko pozostaje w miejscu.
Ja muszę jeszcze nad tym popracować, ostatnio podłoge od dołu przejechałem (pod podwoziem) i był mały problem właśnie z wymodelowaniem. Co docisnąłem rękawicą to przyklejało się do palców i w momencie jak wyciągałem to ciągnęło matę, ale w końcu sobie poradziem
bradley napisał/a:
Poszlo na 2 blotniki, klape i czesc progu ktora jest zaraz za blotnikiem.
O to odwaliłeś kawał dobre roboty, więc teraz wszystko załatane Teraz zapewne dopieszczanie, gładzenie...
Acha, zapomnialem o pedzlu. W sumie najgorzej zaczac. Najpierw miejsce moczylem zywica, pozniej nakladalem mate i mokrym pedzlem dociskalem i maczalem calosc.
Najgorsze bedzie szpachlowanie zeby to wyszlo rowno i gladko, nie popekalo no i dobrac kolor kryjacy. Pewnie pomaluje calosc podkladem i zostawie na jakis czas az kolor dopasuje
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Pędzel rzecz jasna nieodzowna rzecz, robiłem podobnie do Twojego opisu...więc wychodzi, że w moim przypadku troche za wcześniej przeszedłem do etapu wyprofilowywania. Dlatego mi się lepiło wszystko
Ze szpachlą wiem, że trzeba mieć dużo cierpliwości, nie śpieszyć się bo będzie lipa. Troche precyzji i wyjdzie dobrze Jeżeli myślisz o sprayu z lakierem to bardzo ciężko będzie dobrać, zazwyczaj wychodzi odrobinę ciemniejszy, albo jaśniejszy od lakieru na aucie. Mówie to, bo wiem to z własnego doświadczenia
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum