Witam mam problem zwiazany z odpalaniem na gazie gdyz po odpaleniu wydaje sie byc wszystko ok ale po chwili auto gasnie . przy ponownym rozruchu silnika ( z niewielkimi problemami , ciezko lapie ) zaczyna sie gotowac i wyrzucac plyn chlodniczy , czuc podtlenek lpg w powietrzu . Podaczas odpalu na benie tego problemu nie ma , auto normalnie zapala , po lekkim zagrzaniu sie silnika przelaczam na gaz i jade . Czy ktos wie moze jaka jest przyczyna tego stanu rzeczy prosze o porady . DZieki
Ja całą zimę odpalałem tylko i wyłącznie na gazie i tak też jeździłem z racji niesprawnej instalacji benzynowej (nie chodził na benzynie) i nigdy nic się nie działo. Tyle, że czasami potrafił jak był zimny zgasnąć na biegu jałowym, więc trzeba było nadrabiać pedałem gazu, żeby obroty utrzymać. jednak parownik nigdy nie był regenerowany i stąd też taki objaw. Co w dupę miało dostać to dostało, a na szczęście auta już nie ma
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2012-02-12, 15:24
Parownik przymarza i może podlewac silnik skąd problemy z ponownym uruchamianie...tu nie ma reguły czy parownik przymarznie czy nie.....po prostu jeden drugiemu nie równy. Jeden się wyrobi drugi juz nie.
Czy to oznacza ze parownik mam juz do regeneracji bo w poprzedniej zimy takich problemow nie mialem a mrozy byly nieznacznie wyzsze i kazdego dnia odpalal na lpg
Czy to oznacza ze parownik mam juz do regeneracji bo w poprzedniej zimy takich problemow nie mialem a mrozy byly nieznacznie wyzsze i kazdego dnia odpalal na lpg
możliwe że tak, spawdź przewód powrotu z parownika powinien być tak samo gorący jak dopływ. jeśli nie to membrana się "zfilcowała" i ogranicza przepływ gorącej cieczy a tym samym odparowywanie gazu.
_________________ moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum