Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-03-02, 19:48
po co chcesz zdjąć te nakrętki to co pokazałeś to też jest nakrętka która trzyma w obudowie amortyzator i musisz wyrzeźbić sobie samn klucz do tej nakrętki bo raczej nigdzie takiego klucza nie kupisz ale ten klucz to musi być zrobiony z konkretnej stali żeby się nie gioł i napewno będziesz musiał użyć sporej siły do odkręcenia albo ruszenia tego a co to za gwint wogóle
Silnik: 2.0 16V Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 331 Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2012-03-02, 19:59
muszę to zdjąć żeby móc założyć okucia pod poduszki pneumatyczne. to jest gwint weitec. czyli normalnie mogę próbować to odkręcić? nic mi się tam nie wyleje czy wypadnie ze środka itp?
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-03-02, 23:23
jak odkręcisz to zobaczysz ja kiedyś rozbierałem gwint fk i ze środka z tych tylnych rur wyjołem same wkłady zresztą w przednich rurach jak rozkręciłem też były wkłady coś podobnego do tego wkładu z tej aukcji http://moto.allegro.pl/am...2166853308.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum