Silnik: 2.0 16V Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 331 Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2013-02-04, 00:07 Jetta A2 ABF by Zaba91
Parę dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem Jetty II Ci którzy nie znają albo nie pamiętają wcześniej śmigałem Vento ale pewna pani nie potrafiła jeździć na rondzie czego skutkiem było podwójne bliskie spotkanie i vento skończyło tak:
Celem na następny projekt była ogólnie Bora v6 ale ze względu że ubezpieczalnia jak zwykle mało daje kasy na takową nie wystarczyło więc projekt odsuną się w czasie a że trzeba czymś jeździć wybór padł na II generację Jetty znajomy miał (moim zdaniem) fajny egzemplarz i zaproponował w żartach jego sprzedaż wyszło jak wyszło.. umowa spisana i autko w moich rękach a teraz coś o samym autku:
rok: '89 w kraju od 2010
silnik: był 1.8 automat --> jest 2.0 16v (z blosem)
hamulce: przód - 256 wentylowane i nawiercane, tył - seria
zawias: gwint fk i mts talerzyki
wnętrze: seria
z dodatków wyposażenia to tylko wspoma
Jakieś tam fotki z kalkulatora
Plany... się zobaczy.. na razie muszę poprawić autko pod siebie czyli zerwanie folii z tylnych szyb, coś tam z frontem zmienić, założyć alu...
Później zmiana hebli, założenie ABS, air ride, jakieś koło na sezon, faldach bo obecny szyber działa mi na nerwy
Silnik: 1.9 TDI AHU Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 3063 Skąd: LLE
Wysłany: 2013-02-04, 08:14
No powiem Ci że przyzwoicie to wygląda
Silniczek słuszny, wnętrze zadbane, a na tej stali ładnie wyglądała
A plany też zacne a najlepszy to chyba psssss
Silnik: 2.0 16V Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 331 Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2013-02-04, 16:26
no środek trzeba wyprać żeby był dobry i co do tego będzie i tak zmiana no ale to za jakiś czas bo ciągle jeszcze rozbieram vento w garażu i nie ma czasu żeby grzebać w 2 autkach na raz
czarnysauber, w tej kanapie wszystko jest ori ten plastik na kubki można też schować i sam podłokietnik zostawić
Silnik: 2.0 16V Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 331 Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2013-02-11, 16:08
jutro też włożę pół kubły do Jadźki
mam jeszcze tylną kanapę ale z golfa... raz że trzeba ją jakoś zmodzić żeby zamontować a dwa że chcę mieć podłokietnik... przerabiał może ktoś tak kanapę? ;>
Silnik: 2.0 16V Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 331 Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2013-02-18, 20:44
żeby nie było że się opierdzielam w Jadźce zmieniony olej, płyn chłodniczy, termostat i rozrząd
wyleciały też stare przednie fotele i zawitały nowe pozbyłem się też folii z szyb i założyłem zimowe alu
Silnik: 2.0 16V Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 331 Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2013-02-21, 21:41
no halogeny są jakie są pozostałość po poprzednim właścicielu zobaczymy jeszcze czy zostaną czy zrobią out... na razie inaczej je spróbuję zamocować
co do blacharki... W sumie jest lepiej niż z Vento bo Jadźka jest 5 lat starsza od najstarszych Ventyli i w sumie ma do roboty progi (przez lewarki ;/) i jakieś tam odpryski na lakierze tylko więc nie gnije ;D
blos... fajna sprawa cena niższa niż sekwencja która teoretycznie powinna być do ABFa,
w jeździe... różnica pomiędzy benzyną a gazem odczuwalna ale w niedużym stopniu, silnik się kręci do ok 5k obr (możliwe że jest to spowodowane parownikiem bo jest od RP czyli pod 90KM ) po prostu jak chce się pobawić autkiem to na benzynce albo ekonomia albo zabawa
spalanie ok 10l/100km miasto+trasa, na trasie spokojnie do 8l da się zejść , 14l/100km w mieście korki+ostra jazda
także jak ktoś nie ma kasy na sekwencję to polecam BLOSa
Silnik: 2.0 16V Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 331 Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2013-03-10, 14:20
Gilanie rozpoczęte
okazało się że ranty są trochę przytyrane... jutro podjadę z kołem do magików od naprawy alu i zobaczymy czy da radę takie coś ogarnąć... jak nie to niestety fele w kolor a nie w poler ;/
Niepozorna a zapierdziela równo pewnie Nie ma to jak stary dobry VW. Do tego odpowiednio odświeżony właśnie jak u ciebie. Oby dobrze chodziła. I powodzenia w modach!
PS. mam takie pytanko to jest abf cz 9a? Jak to chodzi na blosie? Znosi gaz?
edit. niedoczytałem abf.
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2013-03-10, 15:08, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2.0 16V Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 331 Skąd: Słupsk/Bydgoszcz
Wysłany: 2013-03-10, 19:53
ABF... fajny i bardzo elastyczny motor na trasie super mi się nim śmiga i nie wciąga więcej niż 10l gazu przy dynamicznej jeździe na blosie czuć różnicę w mocy ale to też może być spowodowane parownikiem bo jest pod 90KM a nie 150 ;D może kiedyś wymienię... teraz trzepnąłem nim ponad 1200km bez zająknięcia co do jakiegoś ścigania na razie maxa nie mogę z niego wyciągnąć bo ślisko i kapcie tylko 175 więc na 3 mi jeszcze zrywa przyczepność -.- więc dlatego też mam dylemat z doborem opon na te fele... albo balon 195/45 albo wąsko 185/45 ale zarzucę felgi na grata to zobaczymy jak to będzie wyglądać i zdecyduję co z oponami
z minusów to tyle że bierze trochę oleju... jakieś 0,5-0,7l na 1000km. Podobno norma w 16V itp po wymianie uszczelniaczy powinno być ok ale jakoś mi to na razie nie przeszkadza zbytnio
2 foto felgi żeby już nie było domysłów co to za koło ;]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum