Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-03-21, 22:36
Aeternus napisał/a:
droge wyprostować a nie tablicy się czepiasz
To jest celowo tak wyprofilowane Dzięki temu można wchodzić dwie paki w zakręt, tak jak pociągi w Japonii A tak naprawdę to ta droga nawet do prostowania się nie nadaje
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-03-24, 22:48
Heh, cieszę się, że moja praca nie idzie na marne Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie dużo lepiej z kasą i w końcu porzucę ten "tuning za dychę", a rozpocznę prawdziwy projekt Plany mam grube odnośnie tej furmanki, ale nie będę tu pisał coby nie zapeszać Poza tym trzeba robić, nie marzyć, a co będzie robione to na pewno będę informował
I wypad mi z tym śniegiem i solą, bo chcę w końcu letnie wrzucić!
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-04-05, 20:46
Koleżanki i kolegi, potrzebuję porady to zapytam u siebie Do wymiany mam chłodnicę, pytanie jakiej firmy chłodnicy szukać? Oryginalna przetrwała 20 lat, rok temu wymieniłem to chińszczyzna wytrzymała tylko rok i puściła dokładnie w tym samym miejscu co ori!!! Dlatego teraz chciałbym coś firmowego tylko nie wiem co? Nissen da radę?
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-04-11, 19:04
Tablicę udało mi się trochę naciągnąć, a tu fota na próbę bez blachy
A dzisiaj chłodnica założona, udało się Nissensa dorwać
Włącznik wentylatora zrobił mi pod górkę, po wkręceniu w nową chłodnicę lało się z niego ciurkiem. Ostatecznie został wkręcony na silikon i dokręcony na granicy wytrzymałości gwintu W ogóle to był on strasznie zasyfiony
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-04-12, 22:09
Małymi kroczkami, ale cały czas do przodu Tym razem trafiły do mnie lampy, które kiedyś popełnił Aeternus Niestety w transporcie poszedł jeden klosz i byłem zmuszony kupić chińszczyznę, która ledwo pasuje do lampy Na focie widać jakie szpary po stronie kierowcy, ale na szczęście akurat ten klosz od strony kierowcy uchował się oryginał
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-04-12, 22:40
muchomorek165 napisał/a:
Hmmm a jak świecą w nocy?
Lampki założone tylko i wyłącznie w celu wymierzenia oczek pod soczewkę, żebym wiedział gdzie polerować Jak przetestuję w nocy to dam znać. Na pewno będzie wypas, bo będzie jeszcze zenon 4300K
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-04-13, 23:49
czarnysauber napisał/a:
ile dałeś za Nissensa
165 złociszy. Jak się okazało ta chłodnica, która mi wytrzymała rok była firmy Hart - więcej chyba nie muszę komentować I tak oryginał zawsze był i będzie najlepszy, u mnie wytrzymał on 20 lat
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-04-20, 22:06
levis521 napisał/a:
no na bogato,ale cos za za wysoko auto
No przód pieje strasznie i boli mnie to, a znowu tył przy załadunku 4 osoby + bagaż siada konkretnie. Nadkola wycięte, ale profil opony dostał ostro po dupie Na pusto jest w miarę równo przód i tył.
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-12, 14:46
Po tym jak materiał ze starej podsufitki spadł mi na głowę zabrałem się za czarny środek. Celowo kilka elementów zostało jasnych, żeby nie było za ciemno Na suficie zagościł materiał w stylu alcantara/zamsz - można czesać, zakupiłem szpreja czarny mat i jechane plastiki i słoneczniki
No i takie tam fotki od przodu jeszcze
Miał wpaść gwint, ale priorytety się zmieniły, trzeba zbierać na swapa
Wszystko w swoim czasie, że tak powiem
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-12, 19:33
tom cio napisał/a:
Wszystko przepięknie, soczewa lux po porstu ale spasowanie lamp i maski to masakra, przy tak odpicowanym aucie aż się prosi o zorbienie.
To prawda, tylko, że to jest wina tylko i wyłącznie tych lamp, a właściwie czajna kloszy, które ledwo pasowały do reszty lampy. Na drugim ori komplecie, który mam w garażu jest dobrze Ale fakt jest taki, że cały przód jest lekko nachylony w dół - pamiątka po najechaniu na hak przez niemca
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum