Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
STUKANIE PRZY ODPALENIU
Autor Wiadomość
mirek1711 
Kierowca eLki


Silnik: 1,9td
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 23
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2012-11-15, 23:35   STUKANIE PRZY ODPALENIU

WITAM JESTEM TU NOWY. MAM PROBLEM Z SILNIKIEM. AUTO KILKA DNI TEMU VW VENTO 1,9TD 75KM. GY ODPALAM AUTO RANO TO SLYCHAC METALICZNE UDEERZENIE JAKBY WALIŁY ZAWORY. GDY SIE ROZGRZEJE AUTO PRZESTAJE TAK MOCNA WALIC I SILNIK CHODZI NORMALNIE. OD TEGO GOSCIA CO KUPILEM AUTO TO MOWIL ZE ZATANKOWAL ZA 50 ZL I ZROBIL 80KILOMETROW I BYL ZDZIIONY CO SIE OKAZALO ZE MU JAKIS WĘŻYK PALIWOWY PĘK. I MU SIE ZAPOWIETRZYL UKŁAD. BYL U MECHANIKA I WYMIENIL FILT PALIW I TEN WĘŻYK. ALE JEDNAK TO NIE PRZESTALO DALEJ TK SIE DZIEJE. JESZCZE JEDNO PYTANIE GDY ODKRECAM KOREK OD WLEWU OLEJU TO PRYSKA OLEJEM JAKIE TO MOGA BYC PRZYCZYNY???? PROSZE O POMOC.
 
 
lukasz3k007 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 41
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 75
Skąd: Krzyż Wielkopolski
Wysłany: 2012-11-16, 08:41   

Co do stukania to normalne, na zimnym troche postukają zawory, najwazniejsze że ich póxniej nie słychać. A co do reszty wypowiedzi to nie za bardzo moge to zrozumieć. Napisz to jeszcze raz z większym dla nas zrozumieniem.!!!!!!!
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-11-16, 12:45   

A ja bym proponował najpierw przeczytać regulamin forum. A dopiero później pisał.
 
 
adamwwy 
Ventofan


Silnik: 2.0AQY
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 166
Skąd: Wwy
Wysłany: 2012-11-16, 21:38   

Klepać może z powodu nie zgranego jak należy rozrządu, a co za tym idzie także kąta wtrysku.
_________________
Zapraszam na tanią wymianę opon: http://forum.vwvento.org/...p=215524#215524
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2012-11-17, 22:12   

adamwwy napisał/a:
Klepać może z powodu nie zgranego jak należy rozrządu, a co za tym idzie także kąta wtrysku.
chyba nie bardzo, jak by to była wina źle ustawionego paska to by ten objaw był ciągły a nie ustawał wraz z rozgrzaniem silnika! Co do kąta wtrysk, to nie zależy on od paska gdyż ustawiany jest komputerowo, wyprzedenie bądź opuźnienie wtrysku to już bardziej.
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
Damian88 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9TD (AAZ)
Wiek: 37
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 50
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2012-11-18, 13:00   

takie "klepanie" moze tez oznaczac zawieszajace sie lub cieknace wtryski, tak czy siak warto podjechac do speca od silnikow diesla niech sie temu przyjrzy...
 
 
adamwwy 
Ventofan


Silnik: 2.0AQY
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 166
Skąd: Wwy
Wysłany: 2012-11-18, 14:09   

Ale kolega ma TD a nie TDI więc tam nie jest ustawiany komputerowo.
_________________
Zapraszam na tanią wymianę opon: http://forum.vwvento.org/...p=215524#215524
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-11-18, 21:07   

zB3ig napisał/a:
Co do kąta wtrysk, to nie zależy on od paska gdyż ustawiany jest komputerowo, wyprzedenie bądź opuźnienie wtrysku to już bardziej.

Komputerowo to sie odczytuje wartosc kata wtrysku. Mechanicznie sie ustawia przestawiajac pompe.
I kat wtrysku = wyprzedzenie/opoznienie wtrysku
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
collin31 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Ino
Wysłany: 2012-11-24, 11:17   

kolego co do stukania ja tez mam td 75 koni ale u mnie nie słychac nic podczas odpalania chodzi lekko glośniej bo jak zimno to wyciagam mu ssanie ale nic nie puka i nic sie nie telepie wiec musisz to sprawdzic czy co zawory nie wala bo mi sie wydaje ze tak nie powinno byc
 
 
mirek1711 
Kierowca eLki


Silnik: 1,9td
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 23
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2012-11-24, 19:52   

byl przestawiony rozrzad na pompie wtryskowej. glowny wal i walek rozrzadu ok. ale na pompie zle byl ustawiony. ale teraz mam drugi problem. jak go rano odpalam to wszystko ok. ale jak juz nim pojezdze nie rowno chodzi i ciezko mo go odpalic nie weim czemu???
 
 
chopin87 
Ventofan



Silnik: 1.9 D 1Y
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 154
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-11-24, 23:41   

jak masz problem z odpalaniem na cieplym to znaczy ze pompa nie jest ustawiona poprawnie. u mnie w D kolo od pompy jest na tzw fasolkach czyli moge regulowac przyspieszenie/opoznienie wtrysku. z tego co pamietam to masz zbyt przyspieszony zaplon tzn. ze trzeba go troche opoznic.

klepanie na zimnym moze byc tez spowodowane spalaniem stukowym. przyczyna rowniez moze byc zle ustawiona pompa. najlepiej by bylo gdybys faktycznie podjechal do kogos kto sie na tym zna i usytawil Ci pompe tak jak sie nalezy.
_________________

 
 
mirek1711 
Kierowca eLki


Silnik: 1,9td
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 23
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2012-11-25, 09:00   

Rozrząd teraz mam dobrze ustawiony tak jak ksiazka pisze nie ma żadnego juz stykania ani nic tylko mam problem z odpaleniem na ciepłym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 8