Mi osobiscie niebieski bardzo się podoba, duzo moich znajomych tez wybrałoby ten kolor Napewno lepszy niz czerwony który moze i wyglada efektownie ale gdy jest mocny meczy oczy, a znowu zielony jakos mniej pasuje niz niebieski chociaz tez fajnie wyglada, ale jak dla mnie niebieski górą
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Mi osobiscie niebieski bardzo się podoba, duzo moich znajomych tez wybrałoby ten kolor Napewno lepszy niz czerwony który moze i wyglada efektownie ale gdy jest mocny meczy oczy, a znowu zielony jakos mniej pasuje niz niebieski chociaz tez fajnie wyglada, ale jak dla mnie niebieski górą
Ale tu jest mowa o kolorze tapicerki a nie oświetlenia
Tapicerka jak tapicerka, ale z tą deską i plastikami jestem na nie.
_________________ "Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawdę .... aż ciężko czasami ich wyprzedzić"
Hitchhiker, No tu się z tobą zgodzę, cięzko jest dostać zwłaszcza takie małe pierdoły, bo na szrocie nie zwracają na nie uwagi nawet. A o boczkach czy rączkach pod elektrykę to nawet nie wspominam, szukam i szukam rączek i jak są to same powycierane
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-05-02, 18:29
Z jednej strony chciałoby się zachować niebieski bo oryginalny i ciekawy, ale czarny jest bardziej praktyczny. Poza tym robię środek w czarnej skórze i niebieski może do tego słabo wygładać. Mam jedynie ból głowy gdy pomyślę o wymianie wszystkich plastkików w środku łącznie z dechą....
Ostatecznie zobaczę pewnie jak wygląda niebieski środek do czarnej skóry (może nie będzie tak źle, choć sam w to nie wierzę)) i zobaczymy
Czas na kolejną małą aktualizację tematu. Więc Venciak dostanie turbo burbo do seryjnego aam. Początkowo miało to być na pałe zrobione, ale postanowiłem że zrobię najlepiej jak mogę. Dziś wprowadziłem do garażu, pierwsze co to wyleciał gaz, potem wzięłem się za rozbiórkę i pasowanie ic na początek. Teraz tylko trzy fotki, jutro podczas prac coś tam popstrykam to wrzucę.
Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-01, 21:24
No chłopie, kibicuje ci ostro i czekam co z tego wyjdzie. Jak chcesz rozwiązać kwestię większej ilości paliwa? Drugi wtryskiwacz z monowtrysku czy inny kolektor? Masz kogoś kto ci to wystroi?
Paweł J., jak najbardziej, teraz jak już rozebrany to nie odpuszczę.
TT600, już wyjaśniam, kwestię dodatkowego paliwa załatwia pomysł pana Grabowskiego czyli: gdy silnik pracuje na niższych obrotach i turbo jeszcze nie wytwarza ciśnienia aktywny jest tylko ori monowtrysk, gdy nadciśnienie się pojawia uruchamia ono czujnik ciśnienia w dolocie, a ten poprzez przekaźniki uruchamia dwa dodatkowe wtryski z wielopunktu z Calibry (takie znalazłem w garażu ) . Ciśnienie doładowania nie przekroczy 0,7bar więc paliwa starczy, a kwestia zapłonu przy tak małym ciśnieniu ogranicza się jedynie do dobrej jego regulacji, więc na tym strojenie się kończy. Po złożeniu oczywiście sprawdzę AFR żeby silnika nie ugotować, ale był już jeden projekt aam+kompresor i jeździło to sprawnie bez dodatkowych wtrysków, chłodnicy oleju czy sporego IC więc nie będzie tragedii
No a teraz trochę info z dziś: przymierzałem Garretta T3 ale ni jak nie mieści się on pod monowtryskiem, jak nie łapa silnika to wybierak skrzyni biegów, więc szybka wyprawa do garażu i przytachałem jeszcze Garretta T2 z volvo, td-04 z omegi TDS, i KKK 14 z 1Z(ale ta odpada, za niski zakres obrotów jej pracy dla benzynki). Jutro będę pasował co lepiej spasuje, chociaż dalej baniak ryje mi T3. Z rana wyprawa po jeszcze trochę gratów (2" rura na wydech, uszczelka pod głowicę z g60, trochę kwasiaka na orurowanie IC). Za brak fotek najmocniej przepraszam, aparat w garażu został i nie chciało mi się iść po niego
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2014-06-02, 10:50
uuuu zapowiada się gruby projekt! sam rozmyślałem nad dołożeniem turbo do mojego AAM, ale jakoś brak mi chęci i odwagi z tym modzić.. ale widzę, że się tego podjąłeś, więc czekam na aktualizacje jak Ci idzie i na rezultaty jak Ventyl będzie śmigał
To abs ma wymiennik ciepła? O tym nie wiedziałem
Dziś kolejny dzień zmagań, Garrett T3 jednak nie wejdzie, po prostu jest za duży, na jego miejsce tymczasowo wkroczy Garrett T2 z 1Z TDI. Doszła paczka z podstawą i chłodnicą oleju z Golfa MK1 GTI. Wymontowałem wydech i zacząłem pasować 2" z audi 100 2.4D. W tym przypadku chociaż się mieści wszystko gdzie trzeba Więcej fotek niebawem.
Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl
Kolejny up: mam ostatnio sporo innych zajęć przez co w vencie grzebac mogę tylko późnymi wieczorami, a nie zawsze mam chęci i siły więc tempo prac trochę zwolniło. No ale mam już wydech skończony 2 cale, prawie skończone orurowanie ic, dziś będę przekładał miskę oleju na tą z 1.6td i dorabiał spływ oleju. Została też wymieniona uszczelka pod głowicą na stalową z aaz, a głowica poszła do splanowania. Ogółem do końca już bliżej jak dalej, mam nadzieję że na koniec tego tygodnia lub początek przyszłego vento wyjedzie i zobaczymy co to będzie
Przepraszam za słabą jakość zdjęć ale w garażu mam tylko telefon pod ręką i większość robiona na szybko
Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl
Witam, Vento na szybkiego poskładane widać jeszcze kable na filmiku nie pochowane ale chodzi. https://www.youtube.com/watch?v=ksUjYPtuF7M krótki filmik z pracy silnika, jednak coś jeszcze jest nie tak. Na postoju kręci do 5000-5500obr i to tylko jak się wciśnie gaz, dojdzie do tych obrotów i puści, jak przytrzymam to schodzi na 4000obr i go muli, nie może wejść na obroty. Podczas jazdy max 2000obr, potem szarpie strasznie i nie ma siły. Gdy zdejmę rurę dolotową z turba to normalnie kręci do odcinki, ale podczas jazdy nie ma nawet tej siły co miał. Ktoś jakiś pomysł co go boli? Jutro jadę po szrotach popatrzeć za pompą paliwa bo mam 1.2b i mam nadzieję że to coś pomoże.
JA jestem chłopie pod wrażeniem , w jaką moc celujesz ? Jak kolega uturbiał vr6 to przed strojeniem kompa też miał problemy i nie jechało tak jak powinno . po strojeniu u tunera wszystko jest ok i wypluło 350km .
Celuje w 110-115km? Fajnie by było, jest to zestaw jak to mówią soft turbo czyli około 0,5bara będzie pompowało. Strojenia nie będzie raczej, widziałem już podobny projekcik w jakimś fordzie (nie pamiętam już jaki) i bez żadnego strojenia, tylko dodatkowe wtryski sterowane jak u mnie chodziło aż miło.
Dzięki panowie za dobre słowo Dziś wpadła pompa paliwa 3 bar i szarpanie ustąpiło, teraz wyregulować wszystko bo stukowe daje znać o sobie. Dziś też zakupiłem mk3 gti w sumie tylko dla recaro paru pierdół więc reszta idzie na części. Jutro pocykam więcej fotek i dodam co nieco.
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-17, 17:34
Jakie turbo w końcu wsadziłeś? Po filmie myślałem, że w końcu kompresor upchałeś i zwątpiłem Generalnie opisuj wszystko jak leci, bo myślę, że nie tylko ja jestem ciekaw Jakieś próby drogowe były?
Turbo w końcu weszło Garrett T15 od kolegi Przemek, nic innego nie mieściło się pod monowtryskiem a jak juz pisałem projekt budżetowy to nie chciałem robić nowego. Orurowanie z kwasówki 2m na styk wyszło. Dziś przyszedł stożek Simoty i jeszcze 2 kolana bo muszę dopracować dolot powietrza do turbo. Czujnik cisnienia oleju który załącza niby przy 0,15bar coś nie działa jak powinien bo u mnie załącza dopiero przy 4000obr jak już dawno jest nabite 0,5 bara (ale za to czuć jak się dołączą te 2 wtryski , na 1 przy ich załączeniu delikatnie zaczyna tracić trakcję ale tylko przez moment tego załączenia ) więc to też do przeróbki. Dziś w sumie nawet nie miałem czasu do Venta podejść, ale kolejnym problemem jest spalanie stukowe, co prawda zrobiłem dopiero z 4 km może ale slychać wyraźnie, przypomniałem sobie teraz, że jak był wolnossący to lepiej chodził jak wałek był opóźniony o ząbek, teraz muszę to przestawić bo przy doładowaniu zapłon trzeba przyśpieszyć. Tak jak leci to trudno mi opisywać bo nie wiem co Was interesuje, pytajcie, oceniajcie. Chętnie na wszystkie pytania odpowiem. Później jak już mam nadzieję wszystko będzie w miarę ok to zrobię dokładną wycenę co i jak ale na razie zamykam się w 1200zł. Jednak to już pewne że dojdzie z 300-400zł na wskaźnik EGT (chociaż ciągle się waham, za cenę tego wskaźnika mam 3-4 słupki 1.8 aam czy też abs które mogę zajeździć ale hurtowo wymieniać silniki to też bez sensu, a wskaźnik zostanie na dlasze mody )
W sobotę założyłem wskaźnik EGT, i poprawiłem uruchamianie wtrysków, muszę jeszcze wykręcić cięgło od gruszki przy turbie żeby zmniejszyć ciśnienie doładowania, ale do tego albo wyjmę całe turbo albo odkręcę półośkę i portki, żałuję że nie zrobiłem tego u góry myśląc że wyreguluje to MBC, ale nawet jak skręcę MBC na min doładowanie to i tak wali 0,8bar. Niestety vento znów trochę postoi bo wróciła ładna pogoda i żniwa w dalszym ciągu Jak będzie jakoś to jeździć to obiecuję że dam znać ale to nie prędko
Witam po przerwie, ventka już ogarnięta jeździ i jak narazie ma się dobrze. Tak to na razie wygląda (czyli brudny i zakurzony po 2 miesięcznym postoju) Uploaded with fotem.pl
A tu krótki filmik z jazdy: https://www.youtube.com/watch?v=-YfmCkfQqvc
Nie wiem jak długo ten silnik pojeździ ale myślę że to nie wszystko na co go stać, ponieważ na 4 tłoku nie mam już prawie kompresji a reszta też nią nie grzeszy. Wszystko przez moją niewiedzę, pierwszy raz coś poważniejszego przerabiam w silniku niż zwykłe naprawy.
Bardzo was przepraszam za słabą jakość ale przeważnie telefon mam przy sobie. Jak znajdę chwilę to umyję dziada i porobię lepsze fotki w jakieś lepszej scenerii niż podwórko No i musowo skręcić lepszy film bo ten to na szybo skręcony podczas jazd testowych i nie szalałem za bardzo Pozdro!
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2014-08-17, 21:34, w całości zmieniany 1 raz
Filmik musi trochę poczekać, ale mam kilka fotek jak to teraz wygląda. Plany najbliższe mocno budżetowe czyli skręcić gwint z tyłu bo pieje skleić mocowanie jednego wlotu ze zderzaka, i może zrobić trochę porządku pod maską i w bagażniku. Posłuchałem rady vwjanekvento i zdjąłem brewkę i chyba jednak bez niej zostanie. Po wizycie u Młodego (miło było poznać i pogadać )namieszał mi w głowie z grillem ze znaczkiem, może się na taki skuszę, co myślicie?
Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl
A no i jeszcze jedna sprawa. Muszę przyznać, że baardzo mocno się zdziwiłem przy tankowaniu dziada, zalałem 98 do połowy zbiornika, zrobiłem 100km (szybkie i wysokoobrotowe 100km jak na jazdy testowe przystało ) i przy kolejnym tankowaniu wyszło że spaliłłłłł... 11l benzynki! Czyli jak dla mnie bomba, nie wiem jak będzie dalej bo kilometrów to ja za dużo nie robię, ale mam nadzieję że będzie tak mało palił w dlaszym ciągu
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2014-08-23, 17:57, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum