Silnik: od kosiarki Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 438 Skąd: lublin
Wysłany: 2013-02-28, 22:59 A4B5V6
Może i ja przedstawię to, co wjechało na miejsce ventyla. Czyli jak w tytule. Audi A4 b5 z 1996r. Do stanu zadowalającego mnie jeszcze sporo mu brakuje ale czas to wyleczy To co jest na wyposażeniu:
- kolor chyba czarny
- abs
- 2xpp
- 2xelekr. szyby i lusterka
- klimatronik
- 2.8 174KM
- centr. zamek z pilotem
- grzane fotele i spryskiwacze szyby ale nie podłączone
- ciemne tylne szyby
- koła 15'' zima (stal)
- 16'' lato (alu z passata B6)
Po kupnie weszła nowa instalka lpg A.E.B King.
W planach jest zmiana koła lub jeśli te zostaną to dystanse i spróbujemy z nim niżej ale bez przegięć. Konieczna też jest polerka bo u poprzedniego właściciela stał pod chmurka i lakier zrobił się taki jakiś szorstki.
Fotek wyjściowych jeszcze nie mam ale kiedyś uzupełnię.
Silnik: od kosiarki Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 438 Skąd: lublin
Wysłany: 2013-03-04, 21:33
zeniTh napisał/a:
będziesz zmieniał lampy na poliftowe ?
Doszło do skutku szybciej niż zdążyłem się poważnie nad tym zastanowić
Już są. Na razie w garażu. Mega okazja to nie mogłem ich zostawić na rozbitku. Teraz myślę czy by ich trochę nie przyciemnić póki nie są jeszcze na samochodzie.
Doszło do skutku szybciej niż zdążyłem się poważnie nad tym zastanowić
Już są. Na razie w garażu. Mega okazja to nie mogłem ich zostawić na rozbitku. Teraz myślę czy by ich trochę nie przyciemnić póki nie są jeszcze na samochodzie.
jeśli chodzi o tylen lampy to nie ruszaj ich, albo zrób całe czerwone, a jesli chodzi przód to spoko
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Ostatnio zmieniony przez zeniTh 2013-03-04, 22:48, w całości zmieniany 2 razy
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Też miałeś taką jakby mgiełkę na szkle? Tak jakby zaparowane od środka.
tak do tego takie przyżółknięte
tylko jak byś to polerował ręcznie (chodzi o pastę) to strasznie długo Ci to zajmie i efekt nie bedzie takie jak maszyną, dla tego możesz oddać to jakiemuś lakiernikowi/detailerowi, komuś kto ma polerkę nawet zwykłą orbitalną i będzie miodzio
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Silnik: od kosiarki Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 438 Skąd: lublin
Wysłany: 2013-03-26, 21:29
Jedna na razie. Powiem, że różnica jest. Papier wodny 2k i 2.5k, później pasta polerska i mechaniczna polerka kilka serii. Przez szkło już widać jakie są żarówki Nie jest to co prawda efekt jak w profesjonalnym zakładzie ale spora poprawa jest.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-28, 00:15
http://www.youtube.com/watch?v=P46gPRrxf28
to turbo to chyba koty z krzaków wyciaga Ciekawe jakie ma cisnienie doładowania
mysle że jakbym miał takie cisnienie doładowania w venciaku to by mi uszczelke pod głowica wydmuchało
Silnik: od kosiarki Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 438 Skąd: lublin
Wysłany: 2013-03-28, 22:32
Tak mają wyglądać drugie lampki. Nie chciałem malować całych żeby nie było za ciemno. Jeszcze jedna warstwa i będzie można sklejać.
Nad i pod soczewką to cień jakby co
Hose ty słuchaj piękne te lampy to do vento gdzie można takie kupić
_________________ Andrzej Akier
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-29, 23:20
Andrzej Akier,
Wybacz, ale nie wytrzymałem. Hose juz sie pozbyl Venciaka, to do jego audi A4.
A jesli chodzi o moja opinie, to ja bym całych na czarno nie walił. Najlepiej bd wygladało tak jak na 1 zdjeciu z tych co zeniTh wrzucił.
Silnik: od kosiarki Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 438 Skąd: lublin
Wysłany: 2013-04-03, 22:06
Projekt lamp skończony. Tak ma wyglądać finalnie. Tą pozostało skleić. W drugiej w zasadzie wszystko. Powoli się to jakoś skończy bo czas jest tylko wieczorami.
Co do polerki.... Według mnie na 70% pomogło umycie klosza od wewnątrz. Jest tak zgrzany kurz, że nawet Clin nie radził. Chciałem użyć rozpuszczalnika ale po nim mogło zmatowić się na stałe. Użyłem takiego środka jak "La Castel RED FIRE Vittorio Bellucci"Dla niewtajemniczonych to... są perfumy męskie. Idealnie wyczyściły klosz od środka i bez smug. Efekt naprawdę bardzo bardzo dobry.
Silnik: od kosiarki Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 438 Skąd: lublin
Wysłany: 2013-04-16, 22:36
Takie jakieś dziwnie znajome auto ostatnio w robocie miałem Jakbym jeździł nawet takim
U siebie na razie powoli, dużo rzeczy leży w garażu i czeka w kolejce. Dłuższe wieczory może pozwolą na ogarnięcie tematu
Na razie liftowa kierownica i letnie koła te z fotki wyżej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum