Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento 1.8 GL by geckon
Autor Wiadomość
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-05-21, 12:50   Vento 1.8 GL by geckon

Od niedzieli jestem posiadaczem VW Vento. Poniżej kilka danych ;)

przebieg: ok. 242 000 km
silnik: 1.8 (90 KM)
wyposażenie: wspomaganie kierownicy, regulacja wysokości kolumny kierownicy, wszystkich pasów bezpieczeństwa i fotela kierowcy, halogeny w przednim zderzaku, elektrycznie regulowane lusterka, składana i dzielona tylna kanapa.
Do tego alusy 14" (EXIP) i zimówki na stalowych felgach 13".
wady: poprawki lakiernicze zrobione w amatorski sposób i nadal sporo rdzy. Nie wiem, czy to wszystko ogarnę, bo póki co do zrobienia inne rzeczy. Trzeci stop ktoś założył w sposób...odwrotny. Nie wiem, czy Vento miało go mieć na górze, czy dole szyby. Ten jest na górze-ale dłuższą stroną przykręcony do podsufitki. Miał ktoś poczucie humoru ;) Schowek przed pasażerem nie ma klamki i mechanizmu zamka. Za to ktoś wkręcił śrubę w deskę rozdzielczą i dzięki temu będzie tam dziura.
zrobiono: zamontowałem głośniki w tylne drzwi. Niestety nie mam maskownic do Vento i dałem oryginalne, które wystają i przy zamkniętych drzwiach opierają się o kanapę. W drzwiach przednich za to myślałem, że są głośniki-ale nie, to tylko zaślepki. Głośniki są w desce rozdzielczej. Prawie zamontowałem radio Pioneer'a. Prawie, bo w VW jest inny wtyk od anteny.
plany: na pewno wymienić olej, płyny i filtry. Prawdopodobnie hamulce, amortyzatory i sprzęgło, ale nie jestem pewien ostatniego, bo po prostu inaczej łapie, niż w moim poprzednim aucie.
wrażenia: póki co pozytywne. Silnik ma tylko (jak dla mnie) 90 KM, ale daje radę. Mimo, że amortyzatory są w kiepskim stanie, auto dobrze trzyma się na zakrętach. Mało tego, jest bardzo wygodne. Silnik ładnie mruczy (oby to nie był wydech do wymiany/spawania), fajnie się też wkręca na obroty i ciągnie od niskich obrotów, a do tego totalnie nie przywykłem ;)

Poniżej kilka zdjęć auta od razu po zakupie:




 
 
v3n70 
Ventomaniak
BoyMustang



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 568
Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-05-21, 17:01   

mmm, ale ładne autko :D wiadomka, że nie jest nowe, więc troszkę serca trzeba w nie włożyć, lecz uważam, że warto :)
3-ci STOP zdaje się był montowany u góry w niektórych nowszych wersjach :co?:
aa co do radia, to możesz kupić za grosze przejściówkę i będzie śmigało. nie trzeba nawet przecinać kabli.
90 KM to mało? ja mam 75 i daje radę :P
życzę powodzenia w użytkowaniu Ventylka i udanych ewentualnych modów :mniam:
_________________
Złomek Tornadorot
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14493
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-05-21, 17:07   

Ono jest w kiepskim stanie, serio. Zdjęcia tego nie oddają-chyba na szczęście.
Rozglądam się za tarczami i klockami do Ventyla, bo te moje zdaje się są na wykończeniu. A pojęcia nie mam, jakie, bo zdaje się były trzy rozmiary tarcz do niego.
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-05-21, 17:38   

Jesli chodzi o stop trzeci to nie jestem pewny ale chyba nie byl montowany w starszych wersjach wogole w nowszych byl montowany razem z szyba tzn. byl wbudowany. Jesli chodzi o tarcze to masz pelne tarcze rozmiar 239mm, tarcze polecam ate i klocki rowniez ewentualnie lpr ;) aha grubosc tarczy t0 12mm, wiem bo mam takie samo vento i takie mialem, ale zmienilem na wieksze ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-05-21, 20:06   

vwjanekvento, dzięki wielkie :)
Poszukiwania amortyzatorów też trwają. W poprzednim aucie miałem KYB Excel-G. Fajne, bo twarde. Natomiast tutaj będę szukał czegoś taniego i dobrego ;)
A z innej bajki, to postaram się zrobić stronę i tam opisywać wszelkie koszty związane z eksploatacją mojego Vemtyla.
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2013-05-22, 21:37   

fajne vento :) będziesz coś działał z samochodem czy tylko seria? :)
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-05-22, 22:42   

Zależy ile ta seria mnie będzie kosztować. Może nagłośnię pod siebie, ale na tym chyba koniec...chyba :D
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-05-24, 22:25   

Dzisiaj chciałem podłączyć radio już na tip top. Kupiłem przejściówkę antenową, podłączyłem i chciałem radio ładnie zamontować. Oczywiście nic z tego :P Nie włazi do końca, ramki się założyć nie da, a stacji radiowych...nie łapie. Ten typ tak ma, że nie nie da się radia porządnie upchnąć?
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2013-05-25, 10:44   

dużo kabli jest, musisz wyjąc panel od nawiewów i wciągnąć kable z kieszeni na radio w dół i się wszystko zmieści, a jeżeli chodzi o to że nie łapie stacji, to jest to normalne po zmianie radia na nie fabryczne, bo w fabrycznym radiu idzie prąd na antene, a gdy założysz inne niefabryczne radio to trzeba zastosować separator antenowy i będzie wszystko działało :)
_________________
Vento OEM+
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-05-25, 11:24   

Jesli nie lapie stacji masz w instalacji czarny kabelek powinien byc kolo antenowego kabla, jest to wzmacniacz antenowy i musisz go podlaczyc ale nie pamietem do ktorego kabla ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
VW_Kriss_PZL 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 90 KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 263
Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2013-05-25, 15:13   

No na fotkach ładnie się prezentuje ;)
1.8 90KM ABS to najlepszy silnik :P
_________________
Grupa Wielkopolska
http://forum.vwvento.org/...er=asc&start=35
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-05-25, 21:29   

vwjanekvento napisał/a:
Jesli nie lapie stacji masz w instalacji czarny kabelek powinien byc kolo antenowego kabla, jest to wzmacniacz antenowy i musisz go podlaczyc ale nie pamietem do ktorego kabla

Jeśli ten kabel o którym pisze vwjanekvento, jest od wzacniacza antenowego to podłączasz go pod niebieski kabel wychodzący z kostki ISO, powinien być opisany ANT lub jakoś tak
Swoją droga to ładnie się trzyma ten Twój ventylek :oklaski: powodzenia i bezawaryjności w użytkowaniu :)
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-05-26, 19:43   

Postaram się w tym tygodniu zajrzeć do tego radia i jakoś dostać do tych kabli. Separator antenowy właśnie dałem i nic.
Co innego mnie martwi. Wskazówka poziomu paliwa zawsze tak gwałtownie w dół opada, czy to auto serio tyle pali? Nie przekraczam 100 km/h, cykl mieszany, zrobione nieco ponad ponad 300 km, a wskazówka spadała poniżej połowy )na kreskę wcześniej)...
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-17, 20:47   

Dawno nic nie pisałem, więc info z dnia dzisiejszego-w Vento została wymieniona przednia szyba. Dlaczego? Dlatego, że tamta była zdegradowana do tego stopnia, że nocą oślepiały wszystkie jadące z przeciwka samochody.
 
 
v3n70 
Ventomaniak
BoyMustang



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 568
Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-17, 20:59   

miała na sobie jakieś rysy albo coś podobnego? bo tak się zastanawiam, czy u mnie przyczyna jest ta sama.
_________________
Złomek Tornadorot
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14493
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-17, 21:05   

Tak, cała w takich drobnych rysach. Oni to właśnie nazwali degradacją szyby-normalne zjawisko. Jeśli jedziesz w nocy i każde jadące z przeciwka auto oślepia, to raczej też szyba do wymiany.
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-06-17, 21:05   

Raczej nie rysy tylko tysiace drobnych odpryskow ;) moja ma 20 lat i to samo jest ale mi sie nikt nie poskarzyl ze go moja szyba oslepia :diabełek:
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-17, 21:06   

Mi się skarżyło moje oko, że nie widzi :P Pasażer jeden w sumie też :) Niech będzie, że odpryski :)
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-06-17, 21:11   

Noi git przynajmniej masz nowa szybe :D z zielonym paskiem na gorze? ile taka przyjemnosc u was tam kosztuje?
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-17, 21:15   

Tak, z zielonym paskiem na górze. Nie pamiętam, jaka firma-jutro sprawdzę.
Szyba to koszt 250 zł, robocizna 130 zł.
Była szyba innej firmy, bez paska u góry, za 320 zł. Pytałem, czy ta tańsza jest jakaś kiepska. Mówili, że nie, że już niejedną taką zamontowali i spisują się one dobrze.
Teraz kolej na wymianę wycieraczek, a ponoć ta od pasażera, to nie taka zwykła uniwersalna :P
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-06-17, 21:19   

Jedna jest dluzsa od drugiej ale nie pamietam o ile ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
v3n70 
Ventomaniak
BoyMustang



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 568
Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-17, 21:19   

geckon napisał/a:
Wskazówka poziomu paliwa zawsze tak gwałtownie w dół opada, czy to auto serio tyle pali? Nie przekraczam 100 km/h, cykl mieszany, zrobione nieco ponad ponad 300 km, a wskazówka spadała poniżej połowy )na kreskę wcześniej)...

ale ile wlałeś litrów zupy do baku? mi mój palił nawet 13 litrów, ale to przez problemy z chłodzeniem. teraz jak jest naprawiony ok. 7-8l/100km. a tankuję od jakiegoś czasu Supremę 98, od której jakoś tak bardziej dynamiczny wydaje się silnik (szału nie ma, dupy nie urywa, ale zawsze coś) ;)
_________________
Złomek Tornadorot
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14493
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-06-17, 21:20   

Jedna jest dluzsa od drugiej ale nie pamietam o ile ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-17, 21:24   

v3n70 napisał/a:
ale ile wlałeś litrów zupy do baku? mi mój palił nawet 13 litrów, ale to przez problemy z chłodzeniem. teraz jak jest naprawiony ok. 7-8l/100km. a tankuję od jakiegoś czasu Supremę 98, od której jakoś tak bardziej dynamiczny wydaje się silnik (szału nie ma, dupy nie urywa, ale zawsze coś)

Jak w końcu ogarnę stronę o Vento, to tam będzie zużycie.
Pierwsze tankowanie-jakieś 10,65. Drugie-coś koło 9,6. Zobaczymy co powie jak ma nowe świece, paluch i kopułkę.
vwjanekvento napisał/a:
Jedna jest dluzsa od drugiej ale nie pamietam o ile

To wiem, podobno pasażera nie ma być prosta, bo wtedy źle do szyby przylega :)
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-06-17, 21:31   

To duzo ci pali mam ten sam motor i 8 normalnie na trasie mniej nawet do 7 a jak mu przycisne to i 10 wezmie ;) a wycieraczki maja byc takie same zadne proste tam ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
v3n70 
Ventomaniak
BoyMustang



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 568
Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-17, 21:35   

vwjanekvento napisał/a:
To duzo ci pali mam ten sam motor i 8 normalnie na trasie mniej nawet do 7 a jak mu przycisne to i 10 wezmie ;)

kolega geckon chyba ma ciężką nóżkę :diabełek:
_________________
Złomek Tornadorot
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14493
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-17, 22:07   

Lekką właśnie...
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-18, 13:03   

OK, szybę mam firmy GLASPO-obiecałem sprawdzić i dać znać, to i też tak robię :)
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-18, 21:32   

ABS przy bardzo częstym piecowaniu i tylko w mieście spala mi równo 10 litrów. Tankuję co 350 km-ów i wchodzi 35 litrów i jest to tankowanie od tej pierwszej grubszej kreski do pełna ;) Wydaje się, że wskazówka bardzo szybko opada, ale tak jest wyskalowany wskaźnik, zwłaszcza od połowy do rezerwy są większe odstępy między kreskami. PODOBNO da się zejść ze spalaniem niżej, ale to trzeba jakiegoś emeryta zapytać :diabełek:
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-18, 22:14   

Mówię, zobaczę co będzie teraz. Wymienione to, co wyżej wymieniłem, a zapomniałem napisać, że i opony inne (Continental ContiEcoContact EP). Jak mi się uda na 8l/100km to będzie dobrze ;)
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-06-18, 22:28   

To chłopaki teraz zawody kto mniej spali? :P
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-18, 22:32   

Następne zawody będą pod tytułem-jakie mam w to wpakować amortyzatory, żeby dupa nie siadała przy obciążeniu zakupami?:D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-06-18, 23:28   

Mała poprawka nie amortyzatory tylko sprężyny :P A co do nich to zakładająć kit mts tylne sprężyny które dostarczył producent były tak miękkie że 1 osoba z tyłu i tarłem na stalówkach o nadkole(nie o rant bo mam zaklepane), od wujka wyczaiłem sprężyny K.A.W, takie żółte i teraz jak wsiada mi 3 do tyłu po 100+kg to tył przysiądzie 2cm, i nie ma opcji żeby przytarł, ale wiadomo na dziurach jest twardooo :faja:
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
geckon 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 90KM ABS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Nakło/Opole
Wysłany: 2013-06-19, 06:41   

To by znaczyło, że u mnie nie ma tragedii. Dwie osoby + prawie cały bagażnik zakupów i przytarło tylko przy przejeździe przez próg zwalniający.
Amortyzatory chyba też, bo mi to to lekko za miękkie się zdaje ;)
Ile takie sprężyny kosztowały?
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-06-19, 08:54   

Ja na flaszkę dawałem bo to było tak że rozbierał vento na złom i akurat miał takie założone, a tak to ta firma w Polsce jest mało znana.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 8