Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Nie mam pojęcia o co chodzi :D
Autor Wiadomość
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 12:44   Nie mam pojęcia o co chodzi :D

Siema wracając z pracy w połowie drogi nagle zaświeciły się kontrolki obroty spadły (ale praca silnika działała normalnie auto jechało tak jak ma jechać ) ogólnie zresetowało mi tylko liczniki reszta była ok radio światła nie mam pojęcia co to może być jeśli ktoś ma pomysł będę wdzięczny
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-08-26, 13:33   

powtarza się to notorycznie czy jednorazowa sytuacja ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 14:26   

jak jechałem to z 4 razy się zrestartował a do tej pory raz w tamtym roku przed zimą podobna sytuacja ale po wymianie aku przestało :D (aku pokazuje że jest zielony)
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-08-26, 14:36   

Cytat:
aku pokazuje że jest zielony


magiczne oczko kłamie :P (poważnie)

A druga sprawa w czasie jazdy alternator ładuje aku i podtrzymuje całą elektronikę więc nie powinno sie tak dziać, chyba że aku robi zworkę lub ma bardzo duży pobór prądu.

Ja bym zaczął od sprawdzenia mas. I przewodów na alternatorze.
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 15:04   

jutro sprawdzę go testerem na firmie i zobaczymy co pokaże :D
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 20:37   

a jeszcze jedno
1. do czego służą te 2 wężyki przy filtrze i jak mają iść
2. czy czegoś mi tu brakuje pod przepustnicą ??

1.

2.
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2013-08-26, 21:02   

jeden idzie do trójnika przy przepustnicy. łączy się z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie.
pod przepustnicą raczej nic nie ma
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 21:10   

no właśnie chodzi mi gdzie dokładnie ma być ten co idzie do przepustnicy na dole czy na górze pod pięty ?
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 21:19   

U mnie reset liczniki robił się jak klema dobrze nie łączyła, przeczyściłem słupki i klemy od tego czasu spokój.
_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 21:23   

sprawdzałem klemy nie da się ruszyć :D a jak Ci się resetował to odczuwałeś to w jakiś sposób ??
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 21:35   

Licznik i godzina same zera.

Ostatnio tez miałem takie coś, że spalił się silnik szyberdachu i on powodował mi reset licznika oraz brak oświetlenia w aucie.
_________________

 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 21:47   

to widzę że jutro mnie czeka szukanie usterki :D co nie hula podepnę pod kompa i zobaczymy czy coś pokaże
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2013-08-27, 04:47   

Jendker napisał/a:
no właśnie chodzi mi gdzie dokładnie ma być ten co idzie do przepustnicy na dole czy na górze pod pięty ?

u góry z przepustnicy wychodzi wężyk do trójnika z zaworka na listwie idzie wężyk do trójnika i z puchy filtra idzie do trójnika
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-27, 12:41   

Hormon napisał/a:
Licznik i godzina same zera.

Ostatnio tez miałem takie coś, że spalił się silnik szyberdachu i on powodował mi reset licznika oraz brak oświetlenia w aucie.


Hormon szyber u mnie działa :d
To też nie wina akumulatora naładowany w pełni 573mA
Zaraz idę podpiąć się pod kompa
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-27, 13:05   

Przemek napisał/a:
Jendker napisał/a:
no właśnie chodzi mi gdzie dokładnie ma być ten co idzie do przepustnicy na dole czy na górze pod pięty ?

u góry z przepustnicy wychodzi wężyk do trójnika z zaworka na listwie idzie wężyk do trójnika i z puchy filtra idzie do trójnika


To ja mam podpięte wszystko tylko chodzi mi o to czy z trujnika ma iść do górnego wejścia czy dolnego na filtrze
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2013-08-27, 18:44   

http://imageshack.us/photo/my-images/27/kjgy.jpg/
tak to u mnie wyglądało
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Jendker 
Ventomaniak



Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 666
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-27, 19:23   

Przemek, dzięki oto mi chodziło :D
_________________
Grupa PODKARPACKA

http://www.automobilrzesz.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2013-08-27, 19:36   

Jendker, nie ma za co
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 10