Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Aparat zapłonowy Hella... problem
Autor Wiadomość
LayoS 
Niedzielny kierowca
Vento<3



Silnik: 1.8 90KM
Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 78
Skąd: Zduńska Wola
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-11-05, 15:46   Aparat zapłonowy Hella... problem

Witam właśnie przymierzam sie do wymiany czujnika halla bo juz zupełnie mi padł niestety ii wyjełem cały aparacik i chce wyjąc ten bolec który blokuje wszytko zeby dostać sie do tego czujnika no i pukam wale w niego a on zamiast wychodzić to w miejscu stoi.. ni wime moze macie jakiś inne sposoby na wymiane tego czujnika aa potrzbuje to auto na jutro ii jak tego nie zorbie to nie wiem jak sie do roboty dostane xD Proszę o szybką odp





Poooomocyyyy:P
Ostatnio zmieniony przez LayoS 2013-11-05, 15:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-11-05, 16:08   

Ja bym szukał na twoim miejscu całego aparatu używanego sprawnego, za grosze można dostać, a szroty na pewno jakieś znasz :D
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
LayoS 
Niedzielny kierowca
Vento<3



Silnik: 1.8 90KM
Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 78
Skąd: Zduńska Wola
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-11-05, 19:03   

Chyba tak zorbie bo to jakieś cyrki są z tym autem:( szarpie brakuje mocy wciskasz pedał w podłoge nic za chwile pali kapcia skręcasz to gasnie co jest mega nie fajnie jak sie wspomaganie wył... masakra mam nadzieje ze to ten czujnik bo na vagu wykrywa ze jest zepsutu ale na zgaszonym silniki jak odpale to juz tego błędu nie ma masakra
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-11-05, 19:31   

Layos u mnie tez zaczyna szarpac, ostatnio jak skrecalem na skrzyzowaniu na 2 to mi zgasł i tez lipa bez wspomagania, sam się zastanawiam co to może być. Zgasniecie auta przytrafilo mi się już ok 10 razy ostatnio, podczas jazdy, ale to przeważnie jak skrecam wlasnie na niskim biegu, ale np. jak parkuje i cofam to dziad tez gasnie często, dlatego tez musze zacząć szukac przyczyny :mur:
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
LayoS 
Niedzielny kierowca
Vento<3



Silnik: 1.8 90KM
Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 78
Skąd: Zduńska Wola
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-11-05, 19:45   

u mnie gaśnie przeważnie jak nacisnę sprzęgło od razu gaśnie... wymienię cały aparaci z tym czujnikiem i napisze czy sie poprawiło . mechanik mówił zebym kupił kable siwiece kopułke itd ale to było robiene kilka miechów temu więc to nie jest to no nic zobaczymy jutro co z tego wyjdzie ;)
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-11-05, 19:48   

Kable sam ostatnio wymieniłem na NGK swiece mam nowe, kopulke czyscilem i poprawy nie ma, Ja bagatelizowałem to bo myslalem ze to przypadek ale ostatnio coraz częściej mi się to zdarza jeszcze Ty napisales ze się cos podobnego dzieje wiec sam tez musze zacząć szukac ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
LayoS 
Niedzielny kierowca
Vento<3



Silnik: 1.8 90KM
Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 78
Skąd: Zduńska Wola
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-11-06, 13:55   

Chyba zmalałem przyczynę u siebie ta guma co jest pod mono wtryskiem była popękana i było przedmuchy plus jeden kabel od podciśnienia był struchlały wymieniłem to wyczyściłem mono-wtrysk i chodzi na gazie idealnie<3 a na benzynie trochę jeszcze mi świruje ii teraz mam do was mała przysługę żeby napisał mi ktoś w jakiej kolejności ma kable od wtyczki od mono wtrysku chodzi o ta



Tam są 4 kabelki i ja chyba środkowe mam pomieszane i jak Ktoś ma instalacje gazową na AL 600 i podał mi jak sa podłączone do tej wtyczki kable tez będe wdzięczny <3


Pozdrawiam LayoS i czekam na odp:P
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2013-11-13, 14:10   

Nawet jakby były pomieszane pomiędzy sobą dwa srodkowe i dwa zewnętrze to niema znaczenia. Bo jedna para zasila wtryskiwacz a druga czujnik temperatury więc biegunowość dowlna. W tym winy ni szukaj, sprawdź podłączenie do układu zasilania wtryskiwaczy nie na zasadzie kolejności kabli we wtyczce, tylko czy dobre są luty tego z tych kabli co jest przeciety i wpięty w instalację LPG: końce moga iść prosto do komputerka LPG albo najpierw do przekaźnika, to styk wsuwek oceń.
A co do aparatu, ten sworzeń jest rurkowy dość miękki, musisz go dobranym wiertłem wywiercić, przynajmniej kawałek resztę wybić jak otwór się już pokaże.
Ale brak żadnych podejrzeń co do uszkodzenia czujnika halla
_________________

Ostatnio zmieniony przez pablomed 2013-11-13, 14:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 9