Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
nie pali
Autor Wiadomość
MiXeR123 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa
Wysłany: 2014-01-30, 20:10   nie pali

witam, jak w temacie moje vento bardzo cieżko kreci jak jest zimne, dosłownie rozrusznik wykonuje jeden dwa obroty i konie po kilku próbach akumulator jest dosłownie wykończony... pomocy co robić?
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-01-30, 20:31   

Jak akumulator nie ma uderzenia, to jak ma auto zapalić ? Pewno jeszcze zalane olejem mineralnym i gotowe.
_________________

 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-30, 20:36   

Podejrzewam lewy pobor pradu, sprawdz miernikiem pobor na całkowicie zgaszonym aucie, jest jeszcze jedna opcja odlacz wtyczke od czujnika temp może dlatego kiepsko pali ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-01-30, 22:09   

Ale jak rozrusznik robi dwa obroty, to akumulator jest w stanie kiepskim.
_________________

 
 
MiXeR123 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa
Wysłany: 2014-01-30, 22:50   

akumulator jest w dobrym stanie bo w innym aucie kreci bez problemu i odpala odrazu... a jeśli zalany mineralnym olejem to ma jakieś znaczenie w tym przypadku?
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-30, 23:53   

Nie duże ale ma, weź odlacz czujnik temperatury i sproboj go odpalić ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2014-01-31, 07:38   

Hormon, ja miałem takie objawy jak mi się właśnie czujnik popsuł,po prostu robił 2-3 obroty rozrusznikiem i koniec kręcenia a było to w lecie :) i tylko wymiana na ori. czujnik załatwiła sprawę ;)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-01-31, 07:55   

Może i racja, że czujnik. Ale bardzo dziwny objaw.
_________________

 
 
LongerD 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 18
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2014-01-31, 17:00   

Tulejki rozrusznika, przerabiałem to w moim golfie..
 
 
MiXeR123 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa
Wysłany: 2014-01-31, 17:03   

dzieki za pomoc... wkońcu udało mi sie rozwiazać ten problem :)
problemem były tulejki rozrusznika na których były straszne luzy, po wymianie pali jak nowy :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 10