Na wstępie się przywitam. Jestem Mateusz, mieszkam w Zabrzu itd itp a teraz Viki.
Posiadam od kilku miesięcy najukochańszego Volskwagen'a ^_^
Moje Vento odkupiłem od Kuki780 tak więc wyposażenie i nie co historia samochodu
starszym forumowiczom jest znana. Dla przypomnienia:
Vento GTD
Rok: 1993
Silnik: AAZ (75KM) [ nie ja nie chcę osiągnąć 140KM]
Lakier: A7U
Wyposażenie:
-el. szyby
- el. lusterka
-el. szyberdach
-centralny zamek
no ogólnie to co ta wersja posiadać powinna....
Przebieg: Kuki780 napisał 250tyś mi pokazuje 37.... ahh te liczniki robią psikusy.
Planów na modyfikację jest więcej niż kasy na koncie po wypłacie tak więc powoli do przodu i życiowo....
A teraz zdjęcia co dotychczas przeszedł samochód u mnie....
Zmiana kół to podstawa, Viki jeździła na paskudnych felgach Seata Toledo które były przykręcone dosłownie na chama bo felga miała mniejszy otw centralny niż piasty kół...
Wpadły 15" Intry
Po dokładnym umyciu ukazała się głębia lakieru...
Od pewnego czasu jeździ z nami taki kolega
Wymiana foteli z jakiś na fotele z Golfa mk3 XX jahre które wyjąłem z Passata B4 przed sprzedażą.... trochę już zwiedziły.
Pierwsza "naprawa" to wymiana chłodnicy, pokazały się wycieki więc nie czekałem aż się rozleci i zamówiłem nową Valeo.
I dotarliśmy wspólnie do nie miłych chwil.... Pierwsza życiowa stłuczka.
Vento w porównaniu do Forda to nic aż nie zdjąłem zderzaka....
Następna naprawa to Turbina.... niestety zaczęły pojawiać się wycieki i branie oleju...
Nie czekałem aż zakręci mi silnikiem więc wymiana....
Przy okazji malowanie Pokrywy.... Kolor to Daewoo 75U
Ogólnie strasznie podoba mi się ten kolor i poleciałem ze znaczkami....
A nie dawno trafiła się okazja zamiany kół... 15" na 16" no kto by nie brał hehe
I tak prezentuje się Viki na dzień dzisiejszy....
Modyfikacji nie będzie mnóstwo z dnia na dzień a raz na Ruski rok....
Mówię z góry że nie ruszają mnie hejty za "kolorowanie" pomarańczowym,
Stosunkowo chce polecieć tym kolorem dalej. Jakieś dodatki, prawdopodobnie Rotory felg
tyle że od jakiegoś czasu zastanawiam się czy rotory dać w 75u czy kolor auta A7U.
Na bieżąco jak jest $$, jak nie ma i usterka nie jest poważna to jakoś się jeździ.
Na chwile obecną obawiam się zakupionej turbiny więc znów demontaż i do sprawdzenia
oraz nowe uszczelki bo mi sprzedali lewe i ciągnie powietrze oraz wali spalinami...
A co do lamp słuszne pytanie na które mogę odpowiedzieć domysłami...
Lewa strona, tył od drzwi do lamp ma inny odcień lakieu.... musiała być przygoda lecz nie groźna bo blacha od środka cała.... Czyli albo wspawana ćwiara albo coś nie groźnego i lampa założona już pzyciemniona..... Na chwile obecną doprowadzić do stanu jeżdżącego oraz kompletować czego brakuje i robić co nie działa... Dzięki za dotychczasowe komentarze....
Chłopaki w końcu dorwalem turbo, po 2 dniach meczarni turbo zalozone, poskrecane oleje powietrze itp
W koncu najarany chce odpalic, znow uslyszec klekot AAZ... przekrecam zaplon i bach.
Kontrolki jakby przygasaly, chce odpalic i nic a nagle przekazniki naparzaja jakbym walil patelnia o garnek. Ewidentnie cos sie dzieje z pradem po wlaczeniu radia zgaslo swiatlo zaswiecilo sie radio, zas swiatlo i radio jak w cyrku oswietlenie.... zaplon nie reaguje nie kreci no nic zupelnie jakby chomik byl zamiast akumulatora.... przekaznik ktory naparza to 104 niby odpowiada za swiece ale Viki nawet nie ma zakreca.... a akumulator jest dobry bo dziś na bazie go ladowalem i pozniej zmierzylem napiecie.
Co jej dolega bo ja z elektroniki żem je blady.
dobra ........... zwalales rozrusznik ? jesli wywala lub szwankuje przekaznik od swiec to mozliwe ze zwarcie swiec do masy i zanik pradu , spadek napicia przy zwarciu i rozruch nie przekreci ............
_________________
Ostatnio zmieniony przez przemolas4 2014-08-29, 22:42, w całości zmieniany 1 raz
Brak pradu sprawdz klemy czy sa ciasno oraz czy masa do budy dolega czy wszystkie kable dobrze lacza przy klemach, czy plus dobrze laczy rozrusznik, po kolei wszystko sprawdzaj w poblizu co dotykales czy wszystko dobrze przykrecone
Wyjmujac i wkladajac turbo nie ruszalem w sensie nje odpinalem zadnych kabli.
Z tego co w poblizu moglem poruszyc siedzi jak siedzialo... kable do swiec zarowych nie naruszone.
Akus ladowany i sprawdzony pod obciazeniem wykazalo 11V wiec akus jest ok.
Bylem dzis w Aso zapytac o przekaznik, jak uslyszalem cenę to zapytalem czy jestem w ukrytej kamerze. Nawet probowalem zakrecic na krutko silnikiem dalej nic.... poki nie kupie przekaznika nie mam co grzebać :-( ktos z okolic Zabrza
Hehe 600zl czy wiecej, u mnie kiedys padl i pytalem. Pojechalem na szrot i kupilem za 5zl . Sprawdz jeszcze klemy, zdeimij wyczysc, zaloz. Jak nie przekaznik lub cos innego najlepiej podstawiaj i sprawdzaj.
Najgorsze ze chcialem juz ja wziasc na bieganie przed SCP co by sie upewnic czy turbo nie zrobi psikusa przed albo w drodze na zlot i tu taki bajzel wyszedł....
to kolor pomarańczowo-miedziany metalic ale na zdjęcaich i w słońcu wychodzi miedziana czerwień... była ta opcja koloru bądź kolor nadwozia A7U...
Czarne zbyt oklepane każdy maluje na czarno rotory a to ma się rzucać w oczy....
Silnik: Vr-rrriat
Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 191 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-08-31, 16:58
Yakuzabrze, dla mnie zaje... teraz ino gleba i będzie git
ps: jaki kiedyś będziesz będę mieć czas to wpadnij na klachy do italpartsu w zabrzu na staromiejska 35 po 16 wtedy nie ma szefa wiec bede miał trochę luzu
Mi także podoba się kolor co wielu uważa za wiochę.
Gravi co do "gleby" to najwyżej -40 na początek a co do klachania to nie moje rejony bo ja blizej gliwic mieszkam i pracuje.... Viki zagada to podjądę
Panowie Viki odpalila.... przejażdżka z biciem serca na poziomie kompresora, hamulce nie lapaly przez rdzę ale to nic.... Jechalem ooo tak w koncu smierdzace brzydkie dupsko posadzilem w kubelkach i jechalem. Na spokojnie bo nie jestem pewien turbo ktore gwizdze jak czajnik z woda na kuchence, to nic Jade.... szybka nawijka do Gravi, male poszukiwania i jest wyskakuje mi przed maske gosciu w koszulce VAG Nysa, i macha jakby chcial kupic no ale wyczulem ze to on, spina i nawijam do jakiejs kaluzy gdzie Viki zeszla 5cm w dol swiniac pomalowane fele. Graba i pierwsza nawijka "zajebisty ten kolor" gadka szmatka, zaproszenie do chlopakow na Rude i do zobaczenia na SCP, oczywiscie jak Viki odpali hehe
Silnik: Vr-rrriat
Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 191 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-09-03, 22:18
Tak jak powiedziałem przód w dół a co do koloru to na pewno zaje... grunt ze auto jeździ. lekkie poprawki blacharsko - lakiernicze i gleba i mam nadzieje ze na kolejny vento zlot jedziemy razem no i oczywiście ze z małymi wersjami naszych bryk:P
Koledzy Summer Cars Party w Katowicach zaliczam do udanych !
Nie mam mnóstwa zdjęć, pokażę wam jak się prezentowała Viki w słońcu i z Ventylem kolegi z Gliwic.
Wielka szkoda iż Gravi nie dotarł na SCP, sama impreza udana a Vent naliczyłem 3 z moim, od Pawła i jedno z stickerem na błotniku z Rudy Śl.
Dokładnie 14 miesięcy temu ja startowałem ze swoim, miałem identyczną budę, ten sam kolor, te same wyposażenie no i też GTD. Zadbaj o lakier, bo można z niego wyciągnąć naprawdę ładną głębie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum