Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
reset kompa lpg po odpięciu aku
Autor Wiadomość
micho360 
Kierowca eLki


Silnik: 2,0 gt
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-01-11, 00:46   reset kompa lpg po odpięciu aku

Witam Sprawa wygląda tak że po odpięciu aku niechce przełączać na gaz ,pulsuje tylko kontrolka na przełączniku .Czy to jest normalne że po każdym odpięciu aku muszę jechać do gazownika żeby wgrywał nowe ustawienia?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2015-01-11, 08:50   

Komputer od gazu trzyma ustawienia po odłączeniu zasilania. Chodź z tego co pamiętam zdarzały się w starych sterownikach takie przypadki. Być może jest to tylko kwestia przejechania kilku km i samoadaptacji sterownika od gazu i benzyny.
 
 
pawelw_1986 
Kierowca eLki


Silnik: AAZ
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: podlasie
Wysłany: 2015-01-11, 09:20   

możesz spróbować podczas jazdy przytrzymać włącznik od gazu i powiedzmy ''przełączyć go na chama'' . u mojego brata w passacie gt 2.0 2e na sekwencji jak się rozkalibrował czujnik temperatury co przełączał na gaz to tylko tak to działało
 
 
micho360 
Kierowca eLki


Silnik: 2,0 gt
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-01-11, 09:40   

z ręcznym przełączeniem na gaz nie ma problemu tylko trochę denerwujące bo odpalam na benzynie przejadę trochę i zatrzymuje się żeby przełączyć tecznie na gaz w tzw trybie awaryjnym.Chodzi o to że atomatycznie nie chce przejść na gaz .kiedyś odpinalem i nic się nie działo a teraz coś się poprzestawiało
 
 
pawelw_1986 
Kierowca eLki


Silnik: AAZ
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: podlasie
Wysłany: 2015-01-11, 11:53   

to możesz mieć to co u mojego brata czyli czujnik temperatury-jeśli się od temperatury przełączało, lub czujnik obr-jeśli się od tego przełączało
 
 
micho360 
Kierowca eLki


Silnik: 2,0 gt
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-01-11, 14:38   

już tak miałem kiedyś to pojechałem do gazownika i powiedział że komp się bronił przed spaleniem z powodu braku napięcia i usuwa niektóre ustawienia zrobił autokalibracje i przełączał ,ale jakoś mu nie wirze bo wcześniej odpinałem aku i nic się nie działo.A po drugie to nie jest normalne zachowanie że po każdym odpięciu trzeba jechać do gaziarza
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2015-01-11, 20:49   

A co to za instalacja ?? Na mieszalniku czy już wtrysk gazu czyli sekwencja tak jak Pan Bóg przykazał do 2E ??

Na mieszalniku przechodzi na gaz po obrotach lub/i temperaturze reduktora i widać któregoś z sygnałów mu brakuje.

Chyba masz sekwencją (skoro masz awaryjne odpalanie na gazie) to tu też przechodzi na gaz jak wyżej plus też może po temperaturze na wtryskach.

A jak jest motor nagrzany do 90 stopni to też przechodzi sam na gaz ??

To odłączenie zasilania na czym polegało ?? Wyjmowałeś akumulator ?? Nie masz gdzieś parownika przy akumulatorze ??

Mi też kiedyś nie chciał przerzucić na gaz po tym jak pożyczałem prądu, autu które i tak nie chciało odpalić.....kręcił kręcił i nic.....sam się na gaz nie chciał przerzucić, jak wymusiłem przyciskiem to nie trzymał wolnych obrotów.....zrobiłem z 15km na benzynie, wygląda na to że sterownik złapał ustawienia i się przełączył....działa do dziś.
 
 
micho360 
Kierowca eLki


Silnik: 2,0 gt
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-01-11, 21:46   

Instalacja tostag 4 sekwencja zrobiło się tak po odłączeniu aku a parownik mam bezpośrednio przy aku .Po nagrzaniu też nie przechodzi na gaz , a powinien przy 35 stopniach .Chyba znowu będę musiał jechać do tego gaziarza
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-13, 10:22   

też mam stag'a i nigdy takie sytuacji nie miałem chodź aku jednego razu był podłączany i odłączany w ciągu dnia 18 razy :P i jak się wpiąłem kompem w gaz (który działał elegancko) to tylko było 18 błędów na temat braku zasialania.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
micho360 
Kierowca eLki


Silnik: 2,0 gt
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-01-13, 17:17   

no wcześniej też tak miałem ale pewnego razu trach ale i ten gaziarz czuje że coś kręci byłem u znajomka to nie mógł dojść ładu
Ostatnio zmieniony przez micho360 2015-01-13, 17:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-13, 23:17   

to niech Ci ktoś kto ma możliwość ci się podepnie i skasuje błędy lub w ogóle zajrzy w sterownik przez kompa wtedy będzie wiadomo co dalej myśleć
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
micho360 
Kierowca eLki


Silnik: 2,0 gt
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-01-14, 17:12   

jak tylko znajdę chwile to tak zrobie ,na razie brak czasu
 
 
micho360 
Kierowca eLki


Silnik: 2,0 gt
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-09, 16:20   

i znowu to samo po odpięciu aku nie przełącza na gaz ,w tryb awaryjny bez problemu .Podłączyłem pod kompa ,usunąłem błędy i nic .Chciałem zrobić autokalibracje ale odmawiało bo wywalał komunikat że za wysokie obroty i tak było bo obroty były 900 a w programie pokazywało 3200 .teraz pytanie jak to zmienić ,bo wiem że się da tylko nie pamiętam jak .Może ktoś z Was :)
 
 
micho360 
Kierowca eLki


Silnik: 2,0 gt
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-09, 20:30   

z obrotami doszedłem do ładu ale i tak nie przepina , a auto kaliblacji nie chce przejść
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 9