Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2010-08-01, 15:30
Air Ride
Autor Wiadomość
GRZEGORZ K. 
Ventomaniak
Kulek mnie wołają



Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 42
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 867
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-07-26, 16:47   Air Ride

Witam.Może ktoś podesłać linki lub namiary na zawieszenie Air ride plus kompresor??gdzie można kupić i jakie są koszty??
_________________

Moje Wozidło


NASZA GRUPA GDŚ

 
 
naws 
Ventomaniak



Silnik: Połykacz Uno
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 887
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-07-26, 17:13   

z tego co się orientuję to Air to wydatek tak około 3500 wzwyż
_________________
Vento by naws :
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5261
 
 
GRZEGORZ K. 
Ventomaniak
Kulek mnie wołają



Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 42
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 867
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-07-26, 18:48   

uuu to troche...ale czego sie nie robi dla VW...
_________________

Moje Wozidło


NASZA GRUPA GDŚ

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-07-26, 19:53   

naws napisał/a:
3500

Przy dobrych wiatrach i własnej robociźnie ;)

Ale czy warto ??

Fajna zabawka na zloty, ale do śmigania na co dzień ?? W zimie tym nie polatasz tak jak na gwincie....będziesz miał nieszczelność w układzie i np śmigasz 130km/h i słyszysz psssss i jedna strona opada na maxa aż do progu...warto ?? Chyba czasami życie i zdrowie ważniejsze...wystarczy prześledzić temat ID-a z vento-fans ;)
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2010-07-26, 20:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
levis521 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 1210
Skąd: Rozprza
Wysłany: 2010-07-27, 09:42   

algrundo.pl
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-13, 17:05   

Wszystko zależy od poduszek . auto może być twarde jak beton przy odpowiedniej poduszce tylko nie wiem czy takie robią ... :P
_________________
Das is das ...
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-12-14, 19:52   

no jeśli chodzi o air ride'a Ida to rzeczywiście miał z tym sporo kłopotów,przede wszystkim z kompresorami,możesz zawsze dopytać Kovvala ,też miał aira.Może był mniej awaryjny,choć jego auto było używane sporadycznie co mogło wpłynąć też na to,że się nie psuło.Osobiście uważam ze to fajny bajer ,ale tylko na zloty.Nie do codziennej jazdy,po za tym z airem nie ma mowy o przeglądzie nie mówiąc o kontrolach na drodze. ;)
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-14, 23:45   

Są gdzieś foty jak to wygląda u kovala ?
_________________
Das is das ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-12-15, 08:03   

Kovval.....







i autko Igray-a.....











 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-16, 10:25   

Odświeżę trochę temat.

Dlaczego mówicie że nie ma mowy o przeglądzie mając air ride ?? ?
przecież jest multum aut seryjnych na pneumatycznym zawieszeniu i jakoś przeglądy przechodzą normalnie, a co do jazdy to nie jest komfortowa ? jeździłem autami na pneumatycznym zawieszeniu i jest po prostu mega ! płynie się. a na dodatek jak trafisz na przeszkodę typu próg to chwilka i jesteś wyższy o 5 cm. a co do awaryjności to chyba już chodzi o jakość podzespołów.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-03-16, 10:33   

Bo fabrycznie to wszystko ma homologację, przeszło masę testów, badań żeby to dopuścić do ruchu, a jak sobie pójdziesz do mietka, dotoczy ci okucia, a potem dobierzesz sobie jakieś poduszki do tego na oko i poskładasz to nikt się pod tym nie podbije. Poza tym fabryczne pneumatyczne zawieszenia a taki samoróbka air to też spora różnica, tam nie chodzi o to żeby położyć auto na glebie tylko aby było mega wygodnie.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-16, 10:38   

samoróba samoróbą ale jest już masę firm sprzedających kompletne zawieszenia air ride nawet z certyfikatem TUV
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-03-16, 16:52   

Są już airy do venta z homologacją dostępne w pl? Bo z tego co wiem to mapet dalej sprzedaje bez papieru i pisze że na zloty.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2015-03-17, 05:40   

majkel00230 napisał/a:
Dlaczego mówicie że nie ma mowy o przeglądzie mając air ride ?? ?
przecież jest multum aut seryjnych na pneumatycznym zawieszeniu i jakoś przeglądy przechodzą normalnie, a co do jazdy to nie jest komfortowa ? jeździłem autami na pneumatycznym zawieszeniu i jest po prostu mega ! płynie się. a na dodatek jak trafisz na przeszkodę typu próg to chwilka i jesteś wyższy o 5 cm. a co do awaryjności to chyba już chodzi o jakość podzespołów.


Weź pod uwagę to że robiąc aira w aucie robisz że tak się wyrażę bombę na kółkach.
Jakie ciśnienie musisz wepchnąć w poduchę żeby podnieść auto. Poza tym wężyki z tekalanu nie mają zbyt dużej trwałości . Niektórzy zakuwają węże hydrauliczne fi 6 w porywach fi 8. Poduszka jak strzeli to raz że narobi bałaganu dwa może coś wyrwać z auta i nieszczęście gotowe podczas jazdy. Ostatnio trafiła mi się poduszka od X5 starej i wykonanie jej jest takie : 2 plastikowe krążki a między nimi płótno zalane gumą które tworzy poduszkę . Był problem aby to przeciąć nożem. Żadnych pierścieni metalowych jak to jest w poduszkach które ludzie montują na auta.
Moim zdaniem bez sensu montować aira, lepiej zrobić budę lekko opuścić auto na kicie i jest ok.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-04-06, 12:51   

Odnośnie dostępności zestawów z homologacją http://allegro.pl/vw-golf...5204993902.html
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2015-04-06, 12:53   

Cena "kusząca" :P
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-04-06, 14:57   

Przemek, ale na kicie jest taczka 1
a po za tym mówisz że z x5 takie porządne a miałeś docznienia z tym np co wojtas wrzucił ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2015-04-06, 14:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
patryk1989 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.8VR6
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 91
Skąd: Poznań
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-17, 00:14   

Przemek napisał/a:
Moim zdaniem bez sensu montować aira, lepiej zrobić budę lekko opuścić auto na kicie i jest ok.

Jak by każdy podchodził do tematu tak jak Ty to nie byłoby w Polsce większości grubych projektów.
Fajnie byłoby gdyby wypowiadały się o AirRidzie osoby które miały z tym do czynienia a nie słuchają lub czytają pierdoły wyssane z palca.
Jeździłem na AirRide w Passku B5 znajomego miał zestaw 3 lata i nigdy żadnego problemu, Jakiś czas temu Poznałem Emila z Poznania który także posiada B5 z tym że 2,7 Biturbo ponad 300konne auto które jeździ na co dzień na powietrzu i nie narzeka, Auto rozwija na prawdę spore prędkości i nie ma nawet mowy o jakichkolwiek awariach aira.
Pierdzielicie o homologacjach , a prawda jest taka że robiąc durny smoked lamp już tracicie homologację na lampy :] a to tylko jeden z setek przykładów ...
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-04-17, 00:18   

no i jest w tym co piszesz większość racji.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 11