A może ktoś z tu obecnych chciałby swap 1.8t? Silnik pochodzie z a3 AGU lecz po konwersji elektryki i osprzętu pod sterownik me7.5. Nieco większe wtryski 320ccm, TIP 3" wraz z przepływomierzem, fmic.pl na rurach 2,5", map sensor pozwalający puścić większe doładowanie. Przypominam że to nadal wyjściowo stare AGU więc w środku korby od s2. Silnik przed strojeniem, ale wg. Turbodiesel.pl na 4barowym regulatorze moc po strojeniu ok.200km. Wystarczy większe wtryski od s3 i turbo z AUM i mamy ok. 250km. (Koszt 1100-1200zl)
Jako, że silnik tak jak pisałem jest na sterowniku me 7.5 więc launch control i antilag to żaden problem.
Zestaw plug&play do venta i golfa 3, po przerobienu orurowania od fmic bez problemu golf mk2, polo 6n, caddy, passat b3, b4 itp
Cena do ustalenia osobiście w zależności od setupu
To powiem tak, wszystko przygotowane do swapu do mk3/vento licząc to co wyżej napisane + hybrydowa misa olejowa (stalowa aluminiowa ściągnięta z brazylii) + belka zderzaka z mocowaniami intercoolera + seria DP i ogólnie wsio z pod maski to:
5000zł do negocjacji.
Tak cena nie jest mała, ale patrząc co jest w silniku zrobione to i tak się mega kalkuję, podstawowe rzeczy:
motor ze skrzynią- ok. 2500
tip 3"- ok. 400
obudowa przepływomierza BAM 3"- ok. 100
map sensor- 250
fmic + orurowanie i spawanie- ok. 1300zł
wszystko co potrzebne do konwersji na me7.5- 900zł
nowe świece NGK PRF7Q (audi RS4)- 130zł
wtryski- ok. 150
hybrydowa misa- 300
dedykowany do misy smok: 50zł
dwa rozrządy, paski itp: ok. 1100zł
dodajmy jeszcze koszty robocizny konwersji elektryki i przystosowania tego pod skrzynke central electric 2
I takim oto sposobem zaoszczędzamy parę ładnych tysi.
ALE TAK JAK PISAŁEM WSZYSTKO DO USTALENIA OSOBIŚCIE
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum