Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: theority
2016-12-24, 14:15
Swap 1.8T
Autor Wiadomość
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-12-01, 00:08   Swap 1.8T

A może ktoś z tu obecnych chciałby swap 1.8t? Silnik pochodzie z a3 AGU lecz po konwersji elektryki i osprzętu pod sterownik me7.5. Nieco większe wtryski 320ccm, TIP 3" wraz z przepływomierzem, fmic.pl na rurach 2,5", map sensor pozwalający puścić większe doładowanie. Przypominam że to nadal wyjściowo stare AGU więc w środku korby od s2. Silnik przed strojeniem, ale wg. Turbodiesel.pl na 4barowym regulatorze moc po strojeniu ok.200km. Wystarczy większe wtryski od s3 i turbo z AUM i mamy ok. 250km. (Koszt 1100-1200zl)
Jako, że silnik tak jak pisałem jest na sterowniku me 7.5 więc launch control i antilag to żaden problem.
Zestaw plug&play do venta i golfa 3, po przerobienu orurowania od fmic bez problemu golf mk2, polo 6n, caddy, passat b3, b4 itp
Cena do ustalenia osobiście w zależności od setupu ;)
 
 
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-12-01, 00:16   

Numer do mnie: 510 616 008
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-12-01, 22:14   

partyzant, daj jakąś cenę za zestaw wyjściowy który sprzedajesz, a negocjować będziecie później
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
partyzant 
Ventofan
DClub Białystok



Silnik: 1.9TD AAZ
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 136
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-12-02, 00:05   

To powiem tak, wszystko przygotowane do swapu do mk3/vento licząc to co wyżej napisane + hybrydowa misa olejowa (stalowa aluminiowa ściągnięta z brazylii) + belka zderzaka z mocowaniami intercoolera + seria DP i ogólnie wsio z pod maski to:

5000zł do negocjacji.

Tak cena nie jest mała, ale patrząc co jest w silniku zrobione to i tak się mega kalkuję, podstawowe rzeczy:
motor ze skrzynią- ok. 2500
tip 3"- ok. 400
obudowa przepływomierza BAM 3"- ok. 100
map sensor- 250
fmic + orurowanie i spawanie- ok. 1300zł
wszystko co potrzebne do konwersji na me7.5- 900zł
nowe świece NGK PRF7Q (audi RS4)- 130zł
wtryski- ok. 150
hybrydowa misa- 300
dedykowany do misy smok: 50zł
dwa rozrządy, paski itp: ok. 1100zł
dodajmy jeszcze koszty robocizny konwersji elektryki i przystosowania tego pod skrzynke central electric 2

I takim oto sposobem zaoszczędzamy parę ładnych tysi.


ALE TAK JAK PISAŁEM WSZYSTKO DO USTALENIA OSOBIŚCIE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 9