Moje vento silnik 1.8 rocznik, 75 koni, rocznik 95 bierze olej na 5 tyś. kilometrów dolałem 3 l oleju i dalej mało. Jak odpalę to za mną zakopcone na niebiesko. Jeśli chodzi o płyn chłodniczy to jest czysty taki jaki powinien byc. Olej mam zalany 10W40. Co będzie do roboty i ile to by kosztowało?
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2016-06-17, 21:58
Moze tylko trzeba wymienic uszczelniacze i przejrzec caly silnik czy nie ma wyciekow jak sa to zlikwidowac - to taki optymistyczny scenariusz schody sie zaczynaja jak trzeba znmieniac pierscienie
Silnik: 1.4 55KM
Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-07, 10:19
Jeżeli kopci na niebiesko to niestety olej dostaje się do komory spalania. Sprawdź tak jak Ci kolega napisał, uszczelniacze i czy nie zalewa się gdzieś olejem silnik. W najgorszym wypadku pierścienie na tłokach faktycznie będą do wymiany co wiąże się z niemałymi kosztami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum