Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-21, 22:37
Proszę o opinię
Autor Wiadomość
Artur1232 
Autostopowicz



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 6
Skąd: Bydgoszcz
  Wysłany: 2008-03-11, 20:05   Proszę o opinię

Witam.......mam kłopoty z silnikiem tzn gaz i bezyna totalne szaleństwo.......na gazie igła ale na wolnych przy zimnym silniku faluje na obrotach......benzyna to juz totalna porazka.....myślę ze po wizycie w jakimś dobrym serwisie badz u dobrego mechanika zdiagnozuja moj problem..... :]


EDIT a tu zamieściłem zdjęcia instalacji gazowej z mojego vento moze ktos mi cos napisze o tej instalacji :]

http://www.artikomp.republika.pl/przedmioty/1.JPG

http://www.artikomp.republika.pl/przedmioty/2.JPG

http://www.artikomp.republika.pl/przedmioty/3.JPG

http://www.artikomp.republika.pl/przedmioty/4.JPG
Ostatnio zmieniony przez Artur1232 2008-03-14, 09:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-05-01, 19:22   

Zobacz czy w trakcie pracy silnika na wolnych obrotach po odkreceniu korka wlewu oleju cos sie zmieni jesli tak to przedmuchy go dobijaja co za tym idzie uszczelniacze do wymiany i zawory do szlifu
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-05-01, 20:05   

Jak taka masakra na zimnym silniku to może czujnik temperatury na zimno przekłamuje i silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki paliwa....
Jaką temperature podaję zegar jak silnik już się rozgrzeje....

Ale powodów może być równie dobrze mnóstwo....
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-05-01, 20:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-05-01, 20:20   

Zgadza sie ,swoja opinie oparlem o wyglad silnika na fotkach.Widac ze troszku zajechany :-)
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-05-01, 23:14   

CichyEska napisał/a:
Zobacz czy w trakcie pracy silnika na wolnych obrotach po odkreceniu korka wlewu oleju cos sie zmieni jesli tak to przedmuchy go dobijaja co za tym idzie uszczelniacze do wymiany i zawory do szlifu
nieprawda, silnik 2E ma taką konstrukcję ( przepływomierz i odma) że odkręcenie korka oleju powinno spowodować spadek obrotów na wolnych.
Artur1232, to jest silnik 2E, mam dwa auta z tym silnikiem na LPG i nie bardzo wiem jak mogli to spieprzyć, bo silnik jest bardzo prosty i wdzięczniejszy do gazowania jak monowtrysk nawet. Sprawdź porzed wszystkim szczelność dolotu czy nie zapomnieli pierścienia antywybuchowego założyć właściwie, i wogóle czy nie zmodyfikowali dolotu, typu blokada klapki pod filtrm, zasłanianie dolotu itp. Jeśli cokolwiek takiego zrobili to przywróć stan fabryczny.
_________________

 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-05-01, 23:43   

pablomed napisał/a:
CichyEska napisał/a:
Zobacz czy w trakcie pracy silnika na wolnych obrotach po odkreceniu korka wlewu oleju cos sie zmieni jesli tak to przedmuchy go dobijaja co za tym idzie uszczelniacze do wymiany i zawory do szlifu
nieprawda, silnik 2E ma taką konstrukcję ( przepływomierz i odma) że odkręcenie korka oleju powinno spowodować spadek obrotów na wolnych.
Artur1232, to jest silnik 2E, mam dwa auta z tym silnikiem na LPG i nie bardzo wiem jak mogli to spieprzyć, bo silnik jest bardzo prosty i wdzięczniejszy do gazowania jak monowtrysk nawet. Sprawdź porzed wszystkim szczelność dolotu czy nie zapomnieli pierścienia antywybuchowego założyć właściwie, i wogóle czy nie zmodyfikowali dolotu, typu blokada klapki pod filtrm, zasłanianie dolotu itp. Jeśli cokolwiek takiego zrobili to przywróć stan fabryczny.
Ale co jest nieprawda skoro sam napisales to co zaznaczylem na czerwono,i mnie tez o to chodzi

[ Dodano: 2008-05-01, 23:44 ]
I chyba nie chcesz powiedziec ze to normalne zjawisko?
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-05-01, 23:50   

CichyEska napisał/a:
Zobacz czy w trakcie pracy silnika na wolnych obrotach po odkreceniu korka wlewu oleju cos sie zmieni jesli tak to przedmuchy go dobijaja co za tym idzie uszczelniacze do wymiany i zawory do szlifu
to jest nieprawda. Napisałeś że jeśli coś się zmieni z obrotami po odkręceniu korka to jest źle, a ja napisałem że ma się zmienić i to w silniku 2E nie oznacza nic złego a wręcz jest normą (obce powietrze nie zmierzone przepływką wpada przez odmę do dolotu)

[ Dodano: 2008-05-01, 23:52 ]
nie tyczy się silników typu ABS bez przepływki, tam nic się z obrotami nie zmienia, lub prawie nic
_________________

 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-05-01, 23:53   

Byc moze masz racje,nie bede sie klocil,myslalem ze to raczej nie jest normalne,aczkolwiek czym rozni sie konstrukcja tego silnika od zwyklego 1,8 ABS?
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
wasil1 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1,8 AAM+LPG
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 244
Skąd: Łomża
Wysłany: 2008-05-02, 07:35   

Proponuję zacząć od czujnika temperatury. Tylko nie oszczędzaj na badziewiu, kup najlepszy. Sprawdź świece i przewody zapłonowe, przeczyść preparatem Kontakt (specjalny do elektroniki) styki wtyczek krokowego, Halla, masy na bloku silnika.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-05-02, 22:55   

CichyEska napisał/a:
aczkolwiek czym rozni sie konstrukcja tego silnika od zwyklego 1,8 ABS?
chodzi o obecność przepływki w 2E, która mierzy ilość powietrza lecącego do silnika. Odkręcając korek powduje sie dostawanie poprzez odmę do dolotu powietrza nie zmierzonego przez przepływkę. ABS przepływki niema
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 14