Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
wysoka temperatura
Autor Wiadomość
zemhu1 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 7
Skąd: rumia
Wysłany: 2008-07-28, 10:48   wysoka temperatura

mam pytanie odnosnie temperaturu "wody" bo moim zdaniem jest cos nie tak:(a mianowicie podczas normalnej miejskiej jazdy w takie upaly temp waha sie od 90 do 95 st C i to wg mnie jest chyba wporzo gorzej jak juz stane w korku bo temperatura dochodzi wtedy nawet do ponad 100 st C wiec mysle ze to juz jest cos nie tak i mam wrazenie ze wiatrak chlodzacy zalacza sie wlasnie dopiero przy temp ok 105 st C.w czym jest problem bo nie chcial bym wymieniac czegos czego nie potrzeba....
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-07-28, 11:22   

a jaki problem odpalic auto, podniesc maske, patrzec na wiatrak i wskaznik temp i dokladnie zobaczyc kiedy sie zalacza? wtedy "wrazenie" zamieni sie w pewnik i bedzie wiadomo co dal z tym robic... gdyby ta, byl, ze lapie pozniej, to prawdopodobnie czujnik temp.
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
sferavw 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 66kw/90k
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 23
Skąd: wola
Wysłany: 2008-07-28, 11:32   

zemhu1 napisał/a:
mam pytanie odnosnie temperaturu "wody" bo moim zdaniem jest cos nie tak:(a mianowicie podczas normalnej miejskiej jazdy w takie upaly temp waha sie od 90 do 95 st C i to wg mnie jest chyba wporzo gorzej jak juz stane w korku bo temperatura dochodzi wtedy nawet do ponad 100 st C wiec mysle ze to juz jest cos nie tak i mam wrazenie ze wiatrak chlodzacy zalacza sie wlasnie dopiero przy temp ok 105 st C.w czym jest problem bo nie chcial bym wymieniac czegos czego nie potrzeba....

Jakiś przewrażliwiony jesteś-układ chłodzenia jest ciśnieniowy ciecz zaczyna wrzeć powyżej 120 stC,chociaż włącznik termiczny przy chłodnicy powinien załączać 1 stopień wentylatora przy 95 stc a 2 stopień(większe obroty) przy 105 stC.Sprawdż czujnik przy chłodnicy :papa:
_________________
Myślenie nie boli-pomyśl zanim dasz zarobić mechanikowi.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-28, 13:29   

Temat był juz opisywany na forum...baaaa...był wielokrotnie dublowany...kłania się funkcja szukaj gdybyś jej użył a w wyszukiwarce wpisał temperatura to wyskoczyły by Ci takie tematy:
http://forum.vwvento.org/search.php?mode=results
czyli całe 3 strony tematów o tej tematyce....może nie wszystkie dokładnie opisują to co Cię zemhu1, interesuje, ale warto poszukać.

marmarmarek, sferavw, dobrze prawią...możesz tak zrobić....


Dodam od siebie że u mnie w zasadzie temperatura w upal w korku może złapie z raz 96-97stopni ale to rzadkość...na co dzień w zasadzie w skrajnych warunkach 95 nie przekracza....mozliwe że czujnik troszkę świruje i trzeba pomyśleć i jego wymianie...na szczęście zdaje się że wentylator ma swój oddzielny czujnik....
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-07-28, 13:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-07-28, 14:51   

Typowa wina niespawnego czujnika - to samo przechodziłem kilkakrotnie wymieniając jeden za drugim. Kupiłem oryginalny czujnik i nawet dając silnikowy wycisk w mieście w tych upałach, temperaturka dochodzi do max. ok. 95 stopnii i basta. Poza tym, jak przedmówca napisał, jak podniesiesz maskę, to będziesz widział, czy coś się dzieje z cieczą, bo jak zaczyna wrzeć, to nie dobrze, ale jak nic się z nią nie dzieje, to jak najbardziej wporządku. A podczas włączenia wentylatora jej poziom nieznacznie wzrośnie w zbiorniczku.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-28, 14:53   

Na początku przeczyść styki na obu czujnikach bo ostatnio taka operacja jednemu z forumowiczów pomogła... :]
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-07-28, 18:13   

Następny któremu nie chciało się użyć opcji SZUKAj, co?

Czujnik temp jest winny za błędne dane na zegarach.
Następnym razem zanim napiszesz cokolwiek użyj SZUKAj bo na pewno było to już opisywane przez nas wcześniej.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 8