Witam jak w temacie poszukuje chipa do 1.9 tdi 1z Mam zalozone wlasnie wtryski 216 i chcial bym go troche podkrecic programowo tak na 120 moze wiecej. Pozdrawiam
Do 1z nie da sie wgrac trzeba wymienic cala kosc pamieci z mapami wiec poszukuje kogos kto takie oferuje
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-02, 21:31
Ja mam to u siebie... No ładnie pieknie, lepiej sie zbiera na nizszych obrotach, ale za to ma dziure w mocy powyzej 4 tyś... :/ ja polecam zmiane mapy wtrysku w jakims profesjonalnym warsztacie, zeby to zrobił pod Twój silnik. Taka przyjemnosc kosztuje 700 zł u mnie, ale mozesz wykrecic nawet 140 km, a nawet wiecej, ale musisz mocniejsze sprzegło załozyc. Bo moje juz na samym tym chipie sie slizga przy dobrym ciskaniu... I jeszcze moge Ci polecic zmiane intelcoolera, kumpel w B4 zmienił i różnica jest ogromna.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
A ja mam z AHY i o 140KM mozna zapomniec bo turbina mocno ogranicza.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-03-03, 22:06
już nie moge czytać tego co wy tu wypisujecie to do tych osób co nie wiedzą co piszą chyba was porąbało że po zmianie samej mapy paliwowej lub wstawieniu jakiejś tam kości do kompa będzie 130 lub 140 KM, po takim zabiegu to góra 30KM przybędzie pod warunkiem że serducho jest zdrowe i ma serie czyli te 90KM fabrycznych
natomiast jesli chcesz mieć jeszcze więcej KM to zmień mapę paliwową, turbinę na większą, wtryski mocniejsze(większe) intercooler, kolektor dolotowy i musi to wszystko ktoś wystroić ktoś kto się na takich rzeczach zna i wizyta na hamowni jeszcze zostaje tylko po takich zmianach nie zapomnij o swapie hebli na mocniejsze bo jeszcze cię te kuce poniosą i nie będziesz mógł ich opanować a wtedy skutki tego będą poważne jak sobie coś zrobisz to nie dobrze ale jeśli komuś zrobisz krzywdę lub zabijesz to już gorzej
Ostatnio zmieniony przez pawelvw 2012-03-03, 22:08, w całości zmieniany 1 raz
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-03, 22:39
Nikogo nie porąbało, ja tylko pisze to co mi ten specnaz mówił, nie zdradzał dokładnie co bedzie zmieniał, poprostu w skócie orzekłem, że za 700 zł mogłby wyciagnąć do 140 koni.
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-03-03, 22:55
to ciekawe jak długo pojeździsz tak wyżyłowanym silnikiem chyba tylko przez pewien okres czasu do puki ci coś nie padnie z podzespołów silnika lub sam silnik powie bo nie wytrzyma takiej mocy
dla silnika seryjnego bezpieczne zwiększenie mocy to granica do 30KM nie więcej żeby nie ingerować w pozostałe podzespoły silnika i nie mów mi że przy przebiegu 270000tyś. km. tak jak to uciebie jest to w silniku który ma 90KM w serii podkręcisz go do 140KM moze więcej i że żadna część ci nie padnie po jakimś czasie
na temat podnoszenia mocy tomoże ci bardzo wiele powiedzieć jeden z forumowiczów bo w silniku AHU miał 90KM i teraz ma 165KM ale musiał bardzo wiele pozmieniać w silniku jak sobie poszukasz na forum to znajdziesz jego temat
może Sławku jak będziesz chciał i jak trafi do ciebie to mu rozjaśnisz temat podnoszenia mocy w silniku diesla bo on nie bardzo wie o czym pisze
[="Kruchy69"] ja tylko pisze to co mi ten specnaz mówił, nie zdradzał dokładnie co bedzie zmieniał, że za 700 zł mogłby wyciagnąć do 140 koni.[/quote]
podaj mi dokładny adres tego speca to jak będę pod koniec przyszłego tygodnia w Lbn to podjade do niego i się zapytam o to podnoszenie mocy o ile by mógł mi podkręcić diesla
Ostatnio zmieniony przez pawelvw 2012-03-03, 23:12, w całości zmieniany 1 raz
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-04, 00:18
On ma ten warsztat w załuczu. Ja mam u siebie założone wydajniejsze wtryski. Mojego auta on nie bd kojarzył, bo byłem z brejakdkiem borą z AFN-em u niego bo zakładał mu tempomat i rozmawiając o tuningu diesla mówił że z tego diesla, na tych wtryskach jakby sie pobawił to można by było wycisnac do 140 koni i około 280Nm. MOŻNA BY BYŁO, a nie ŻE WYCISNIE. Tu jest ten haczyk którego sie doszukujesz. Nie mówił tu o hamowni, to była czysta teoria. A teoria brzmi tak, że mam prawidłowe ciśnienie, turbo sprawne, wydajniejsze wtryski to moge miec około 100 km i około 245Nm. Wiec jesli uwazasz ze mozna mu podniesc o 30 km no to wychodzi 130 - powtarzam, w teorii. Ja wiem ze w praktyce to wychodzi inaczej. Zostaje 10, wiec czy warto sie tak wykłócać o te 10 km...? Jak bd gadał z brejdakiem, zapytam o numer, podam Ci, zadzwonisz, dowiesz sie. Jeśli powie co innego to zwracam honor.
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2012-03-04, 09:08
jak masz już zmienione wtryski na większe i zmienioną mapę paliwowa to jest to możliwe że będziesz miał te 130KM może mniej bo nie byłeś na hamowni jak był silnik seryjny i nie wiesz ile KM miałeś a ile ci uciekło i czy wogóle była seria i teraz tez nie wiesz ile masz KM to tych zmianach bo też pewnie nie byłeś na hamowni a żeby było wiadomo ile KM to trzeba odwiedzić hamownie
140tke z tymi wtrykami to osiagniesz ale wlasnie w AFNie. Blad... w AFNie sa te same wtryskiwacze co w AHFie wiec nie widze sensu ich wymiany. A, ze tam turbina ma znacznie wieksza goraca czesc od tej w 1Z to i wydajniej to wszystko pracuje.
Cudotworczy silnik to ALH (90KM), ktory ma ten sam program co 110tki tylko jest zdlawiony wtryskiwaczami.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
i cudotwórcze łopatki w turbinie Dobrze, że ja ich nie mam - jeden problem z głowy przynajmniej. No, ale coś za coś...
_________________ Zielony borowik...
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-04, 11:15
pawelvw napisał/a:
jak masz już zmienione wtryski na większe i zmienioną mapę paliwowa to jest to możliwe że będziesz miał te 130KM może mniej bo nie byłeś na hamowni jak był silnik seryjny i nie wiesz ile KM miałeś a ile ci uciekło i czy wogóle była seria i teraz tez nie wiesz ile masz KM to tych zmianach bo też pewnie nie byłeś na hamowni a żeby było wiadomo ile KM to trzeba odwiedzić hamownie
Ja rozumiem, wiem ze nigdy nie bd 130 ale to zawsze sie tak mówi w teorii... Jak zmieniłem te wtryski to mógł odzyskać ta moc 90 KM w praktyce, ale w teorii ma 100...
bradley napisał/a:
140tke z tymi wtrykami to osiagniesz ale wlasnie w AFNie. Blad... w AFNie sa te same wtryskiwacze co w AHFie wiec nie widze sensu ich wymiany. A, ze tam turbina ma znacznie wieksza goraca czesc od tej w 1Z to i wydajniej to wszystko pracuje.
Cudotworczy silnik to ALH (90KM), ktory ma ten sam program co 110tki tylko jest zdlawiony wtryskiwaczami.
Ja mam u siebie silnik AHU - 90 konny. A koło lubartowa w serwisie w cenie nowych końcówek dał mi całe wtryski ze 110, mówił do jakich pasuja i mnie sie wydaje ze to był AHF, a i powinął moje stare. Ale z tymi 140 to chyba pomotałem z brejdaka borą.
Także pawelvw, zwracam honor. jutro sam z ciekawości sie zapytam. Ale dałbym sobie reke uciac, a teraz bym ku... nie miał reki. Jeszcze raz przepraszam za błąd i wykłócanie sie.
sebastian napisał/a:
Cudotworczy silnik to ALH (90KM)
i cudotwórcze łopatki w turbinie
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-04, 11:20
W każdym badź razie, wracając do tenmatu, to sie wypowiem na temat tego chpia "z allegro". Na niższych obrotach jest duży efekt, od 4 tyś w góre masz dziure. Także nie wiem, jeśli nie uzywasz tak bardziej do sportowej jazdy to odradzam ten chip, jesli nie, to zakładaj bo jest mniejsze spalanie.
Oczywiście, pisząc o AHF mamy na myśli między innymi Golfa IV, Borę, a właśnie w MK IV występowały 90-tki z geometrią i bez niej, a ja jestem szczęśliwym posiadaczem turbo bez VNT
A wytłumaczcie mi jeszcze jedno - kto to k0rwa jest brejdak Bo piszecie jakimiś slangami, nickami, a ja nic z tego nie rozumiem
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
To nie masz brejdaka tylko brejdakow
Tak samo dla mnie kuzyn to kuzyn. A okazuje sie, ze brat cioteczny to bliski kuzyn a kuzyn to daleki kuzyn
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
czytam z uwagą temat i nie wiem od czego zacząć . Za 700 zł nie da się rozsądnie zrobić z AHU 140KM. Rezystorki, pseudo chipy z allegro to zło i nie polecam tego montować,jeśli chcecie cieszyć się bezawaryjną jazdą,no chyba ze kogoś stać na wymianę silnika co sezon. Z czystej zdrowej serii,można uzyskać 115-120KM.Po wymianie na wtryski 216 i zrobieniu profi programu można się cieszyć mocą 130-135KM.Powtarzam,ze zdrowego silnika,a silnik to całość-razem z innymi podzespołami.Kolega miał w vento AHU i coś nie grało bo osiągnął tylko 120KM na wtryskach 216. Jednakże przy mocy 135KM ,agresywnym stylu jazdy i upalnych dniach w lecie,wskazane jest wymienienie intercoolera bo zwyczajnie auto puchnie i traci na mocy. Ja po dziś dzień cieszę się bezawaryjnym autkiem mimo iż znacznie różni się od seryjnych 90KM.Więcej w moim temacie,co i jak PozdróVWki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum