Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
2.3 V5 AGZ
Autor Wiadomość
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
  Wysłany: 2008-11-21, 15:16   2.3 V5 AGZ

Panowie czy macie informacje na temat silnika 2.3 V5 o symbolu AGZ ? Oczywiście nie chodzi o dane techniczne, bardziej interesuje mnie kwestia jego eksploatacji, awaryjności i apetytu na PB ewentualnie możliwości gazowania. Ojciec przymierza się do zmiany samochodu (właśnie może ktoś chce kupić Nissana Primere WP11.144 na pełnym wypasie :D ) i pomyślałem że powrót do VW to będzie jedyna słuszna decyzja. Nie chcemy popełnić tego samego błędu jak przy dwóch poprzednich samochodach i kupić samochodu ze słabymi jednostkami dlatego bardzo kuszącą opcją jest te 2.3 V5 (w grę wchodzi tylko benzyniak). Myślę że te 150KM w Goferku IV albo Borze będzie dawało radę :P
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-21, 15:18   

Bartek napisał/a:
2.3 V5

Ten silnik był montowany w Audi 100 C4 i Audi B4 Coupe ??

Tu sobie poczytaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136285
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=32058
http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=4852069
http://bluebox.zary.com.p.../dane_volks.htm
http://www.autocentrum.pl...05&trybopinii=1

Czyli ogólnie przy spokojnej jeździe ze spalaniem powinno być ok.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-11-21, 15:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-11-21, 16:16   

Tygrysisko napisał/a:
Ten silnik był montowany w Audi 100 C4 i Audi B4 Coupe ??


Oj chyba nie, silnik był montowany w Golfach IV/Borach, Passatach B5 i Toledo II. Z tego co wyczytałem to jest to VR6 z obciętym jednym garem. Jedno jest pewne, dźwięk silnika będzie bardzo ładny, rozrząd na łańcuchu więc odpada jeden wydatek (no chyba że dojdzie jeden sporawy :( ), da się zagazować jakby za dużo łykał a co awaryjności to różni ludzie różne opinie, jak nie pojeżdżę to się nie przekonam :P
W sumie to chodzi mi jeszcze po głowie Toledo II z tym silnikiem albo 1.8 20V (125 KM), tańszy w zakupie no i trochę większy od Golfa czy Bory (chociaż to chyba ta sam płyta podłogowa ?? )
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
Ostatnio zmieniony przez Bartek 2008-11-21, 16:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-21, 16:25   

Bartek napisał/a:
1.8 20V (125 KM)

To nie lepiej 2.0 16V ?? ...coś koło 150 kilku KM

Zawsze to parę kucy więcej i mniej wybajerzony silniczek...co przy LPG może mieć znaczenie.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-11-21, 16:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-11-21, 16:35   

a R32 z MK IV ??
tam coś koło 250 KM jest...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-11-21, 16:39   

Problem w tym że ABF nie był montowany ani w Golfach IV/Borach ani w Toledo II ;) Jedyne moce jednostki benzynowe w tych samochodach (nie licząc turbo i Vrów) to właśnie te 1.8 20V i 2.3 V5

Edit:
sebastian napisał/a:
a R32 z MK IV ??

Hehe, niestety nie stać nas ani na zakup takiego samochodu ani na jego utrzymanie :P
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
Ostatnio zmieniony przez Bartek 2008-11-21, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-11-22, 11:59   

Dzisiaj doszliśmy do wniosku że może jednak skusimy się na Gofra albo Toledo w TDI. Poszukiwana będzie 110-konna wersja, chyba że trafi się okazyjnie jakaś 90, wtedy dostanie na dzień dobry wirusa :P
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-22, 12:03   

Bartek napisał/a:
Gofra albo Toledo w TDI

A z jakich to ma być lat ??

Bartek napisał/a:
110-konna

Eeee tam...ja bym szukał tego motorku ze 130 kucami....np w pasku B5
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-11-22, 12:07   

To zależy od tego co znajdziemy za posiadaną kwotę. Na autko będzie przeznaczone jakieś 22-23 tys. więc sądzę że coś koło 2000 roku. A znaleźć 130KM to chyba będzie ciężka sprawa ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-22, 12:10   

Na pewno łatwe to nie będzie, ale zawsze to kilka koni więcej.
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2008-11-22, 12:16   

Bartek napisał/a:
w TDI. Poszukiwana będzie 110-konna wersja

jeździłem A4 w TDI 11OKM motorkiem ...całkiem przyzwoite osiągi...na 5 potrafi wgnieść w fotel...tylko gdzie taka rakieta jeździć???
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-22, 12:24   

krzeszak napisał/a:
tylko gdzie taka rakieta jeździć???

No jak to gdzie ??
Po koleinach...dziurach...przebudowach dróg...wyrwach w poboczu...itp :hahaha:
A na poważnie A4 świetna furka...blachą bomba...fajne silniczki...tylko już strasznie oklepana w PL.
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2008-11-22, 12:31   

Tygrysisko napisał/a:
.tylko już strasznie oklepana w PL.

wszystko sie zgadza ,ale to audi nie dość ze fabrycznie obniżone, girl bez znaczka ,skórzana kiera wszystko firmy KAMI czy jakoś tak to jeszcze lakier żółte..a raczej cytrynowe :D
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2008-11-22, 12:34   

Tak jak mój teść, Borarka kombi (chociaż mi się bardziej sedan podoba ;) ), ma silniczek 110 kucy, autko na full wypasie bez skór i elektrycznej regulacji foteli. Ale i tak jest zajeb.... Bardzo ładnie jeździ :oklaski:
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
Dzolo 
Ventomaniak



Silnik: Turbo Bena
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 747
Skąd: Aleksandrów Kuj
Wysłany: 2008-11-22, 21:42   

Bartek, ja bym szukał golfa 2.3 ale napewno szkoda takiego
motorku było by mi zagazować.Jak ma być lpg to lepiej dieselek ale Vw , nie S;)

krzeszak napisał/a:
tylko gdzie taka rakieta jeździć???

:mysli:
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-22, 21:43   

Dzolo napisał/a:
ale napewno szkoda takiego
motorku było by mi zagazować

Eeeeeee tam...stereotypy.... ;)

W sumie byc może łatwo mi mówić gdyz mam nie wysilony silnik, który pięknie chodzi na LPG...jednak nie zmienia to faktu że gdybym dziś kupował furkę to mocno myślał bym na dizleku...bo takiego 1.8 w benzynie to już chyba nikt nie zrobi.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-11-22, 22:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-11-22, 22:53   

Dzolo napisał/a:
Bartek, ja bym szukał golfa 2.3 ale napewno szkoda takiego
motorku było by mi zagazować.


Gazownia to jest ostateczność, jeżeli uda nam się kupić samochód z takim silnikiem i będzie palił w granicy 10-11 litrów po mieście (ojciec jeździć delikatnie więc myślę że nie był by to duży problem) to gazu nie zobaczy. Inna sprawa jak się okaże że ma on jednak większy apetyt na PB. Ale najpierw musimy pozbyć się Nissana i dopiero myśleć co konkretnie kupić, na razie robię tylko małe przymiarki ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-11-23, 16:16   

Bartek napisał/a:
ojciec jeździć delikatnie więc myślę że nie był by to duży problem

To po chusteczję wam taki wielki silnik w aucie? 2.3 ?? 1.4 16V w zupełoności wystarczy, skoro tatko jeździ spokojnie.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2008-11-23, 16:44   

Hehe, pisząc delikatnie miałem na myśli jazdę bez przeciągania czy trzymania gazu w podłodze, spokojną aczkolwiek dynamiczną. Dlaczego duży motor?? Dwa ostatnie samochody (moja a wcześniej ojca Ventka i Primera) zostawiają duży niedosyt jeśli chodzi o moc (wiadomo AAM w Ventylu szału nie robi, a QG18DE w Primerze stoi na podobnym poziomie). Teraz nie chcemy popełnić tego samego błędu i mieć trochę zapasu pod nogą (zwłaszcza że ja dosyć często poruszam się samochodem ojca ;) ).
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 10