Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Gdzie silniczek krokowy??
Autor Wiadomość
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 09:36   Gdzie silniczek krokowy??

Witam!! Pytanie jak w temacie. Gdzie znajduje sie silniczek krokowy. Silnik 2.0 na wtrysku wielopunktowym. Chce go wymienic bo gasnie mi na wolnych obrotach, albo spada do 400 potem sie podnosi do 800 albo wogole sie nie podnosi....Prosze o pomoc w ktorym miejscu on sie znajduje...Pozdrawiam!!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-09, 10:06   



piotrekb90 napisał/a:
gasnie mi na wolnych obrotach, albo spada do 400 potem sie podnosi do 800 albo wogole sie nie podnosi....

u znajomego w VW polo były identyczne objawy----i pomogła wymiana czujnika temperatury...oczywiście po wcześniejszym podłączeniu pod kompa....
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 11:18   

Podlaczylem pad komputer i zczytalo jakies bledy. Pojezdzilem troche i znowu podlaczylem ale juz bylo ok. Sprawdzalem to VAG-iem.
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 17:33   

Koledzy powiedzcie mi w ktorym miejscu znajduje sie ten silniczek krokowy. Kupiłem go i chce wymienic. Jeszcze mi powiedzcie czy to jest wlasciwy silniczek krokowy do tego silnika czy gosc ktory mi to sprzedal nie zna sie na tym tak samo jak ja....:)
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-02-09, 17:41   

Zaraz przy przepustnicy, nad kolektorem dolotowym, taki czarny.
_________________
Morfeusz142
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-09, 17:43   

a czy silnik krokowy to nie jest regulator biegu jałowego i na screenie, który wrzuciłem nie jest pod pozycją nr 6 ??

Czy w błędzie jestem ??
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 17:52   

Ten schemat ktory wrzuciles jest do silnika na wtrysku wielopunktowym??
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-02-09, 17:54   

Kurde przez tą gorączkę nie przeczytałem całego postu, sorry......
_________________
Morfeusz142
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 17:55   

A Ty Morfeusz142 masz jakies propozycje jak rozwiazac moj problem??
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-02-09, 17:59   

A Ty masz motor 2.0 115km? Jak tak to silniczek krokowy a raczej regulator biegu jałowego, to taka jakby rurka metalowa z kablami, znajduje sie nad pokrywą zaworów.

http://www.motoallegro.pl...ssat_115km.html

Tu masz taki.
_________________
Morfeusz142
Ostatnio zmieniony przez Morfeusz142 2009-02-09, 18:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 18:10   

No wlasnie takie cos kupilem ale u mnie tego nie ma co na tym silniku z allegro....
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-02-09, 18:11   

Jak to nie ma??????? To jak ty nim jeżdzisz. A może masz 2.0 szesnastozaworowy, 150KM?????????
_________________
Morfeusz142
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 18:15   

Nie nie on jest taki sam jak ten na rysunku z allegro ale nie mam tego regulatora....
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-02-09, 18:16   

Wrzuć jakąś fotę, bo nie chce mi się wierzyć, że to jeżdziło.
_________________
Morfeusz142
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 18:18   

Ide do garazu i cos pstrykne to wrzuce
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 18:44   

Silnik

http://www.fotosik.pl/pok...14834b22e5.html

Przepustnica

http://www.fotosik.pl/pok...499794e87e.html
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-02-09, 19:03   

He...jeszcze nie widziałem takiej wersji. Wydaje mi się, że zawór biegu jałowego jest u Ciebie po lewej stronie, przy pokrywie zaworów, tak z boku. Troszkę go widac na pierwszym zdjeciu. Który rok tego vento?
_________________
Morfeusz142
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 19:08   

Rocznik 96. A jest taka możliwośc ze to jest przerobione z silnika 1.8?? A co powiesz o drugim zdjeciu - miejsce wskazane patykiem....
Ostatnio zmieniony przez piotrekb90 2009-02-09, 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-02-09, 19:16   

Na pewno nie jest przerobiony. Silnik 2E otrzymał bodajże w 95 roku inne oznaczenie, nie pamietam jakie. Masz nowszą wersję silnika 2E.
_________________
Morfeusz142
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 19:19   

Hmmm.....a masz jakis pomysl zeby cos zrobic z tymi obrotami?? Zeby nie spadaly tak drastycznie i nie gasl silnik??
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-02-09, 19:22   

Nie znam dokładnie działania tego zaworu, u mnie w 1.6 silnik krokowy inaczej dzaiła, też go wymieniałem. Może gdzieś łapie lewe powietrze. Ale napisz do Przemolas4 on zjadł zęby na tym silniku, na pewno Ci pomoże.
_________________
Morfeusz142
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 19:55   

Ok napisze dzieki za twoja pomoc. Pozdrawiam!!
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-09, 21:53   

Powiedzcie mi jeszcze koledzy czy to urzadzenie http://www.fotosik.pl/pok...5227063b08.html bedzie mi jeszcze potrzebne?? Bo jesli nie to chce to jak najszybciej oddac zeby mi gosc zwrot przyjal....Pozdrawaim i prosze o szybka odp.
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-02-09, 22:41   

masz inny typ silnika .
napewno nie bedzie to tobie potrzebne .
wyczytalem z postow wyzej , ze masz 96 rok , a jak ktos wczesniej faktycznie pisal byla nowssza i stasza wersja 2e .
ma 2.0 , ale nie taki jak ty.
prosilbym jeszcze bys sprawdzil poprawnosc dzialania przepustnicy powietrza , bo bardzo zesto jest tak , ze w wyniku jakiegos niekontrolowanego strzalu w kolektorze dolotowym
przepustnica ulega uszkodzeniu i sie nie domyka . efekt jest wtedy identyczny . za malowachy , za duzo powietrza .
zrob foty obudowy filtra powietrza i sfotografuj przepustnice powietrza .
to mi duzo wyjasni .
i moze jakos razem dojdzieemy do ladu.
ale te czesc mozesz napewno oddac , a jakby nie przyjal , to na tym dobry biznes zrobisz .
_________________

 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-02-09, 22:46   

aby sprawdzic poprawnosci tzw. przeplywomierza powietrza nalezy go wymontowac ( z regoly znajduje sie on przy liltrze powietrza ) i sprawdzic czy calkiem sie domyka uchylajac go lekko jakims wkretakiem lud dlugopisem.
pozycja zerowa to calkowicie zamkniety , a i napewno nie moze o nic obcierac .
czekam na foty .
_________________

 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-02-09, 22:58   

_________________

 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-02-09, 23:01   

strzalka czerwona , to sfotografuj od gory ten caly dolot , strzalka zolta - dokladniejsze zdiecia tego elementu , poniewaz gdzies tam wlasnie bedzie krokowy .
najprawdopodobniej za strzalka zolta od strony kabiny .
na niebiesko ci zaznaczylem , gdzie w moim aucie jest zamontowany krokowy .
widze tam jeszcze jakies przewody ......... wodne ?? ?? gazowe ?? ??
masz lpg ?
_________________

Ostatnio zmieniony przez przemolas4 2009-02-09, 23:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-10, 07:23   

Wyciagnalem cala ta przepustnice i przupuszczam ze ten element zaznaczony strzalka na zolto to silniczek krokowy http://www.fotosik.pl/pok...784de83e44.html


Pod ta pokrywa czarna wyglada to wszystko tak http://www.fotosik.pl/pok...d39cdef24c.html Tam latal kawaleczek plastiku odlamal sie ale nie wiem z jakiego miejsca. Wszystkie styki i kostke wyczyscilem odrdzewiaczem i spowrotem to zlozylem.


Wszystko poskladane w calosc to cos takiego http://www.fotosik.pl/pok...e6c8c047e7.html niestety objawy sa takie same dokladnie jak byly wczesniej:( co o tym myslisz??
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-10, 07:26   

Tak instalacje LPG mam zwykla Landi Renzo ale na benzynie i na gazie zachowuje sie podobnie. Nawet ostatnio na gazie predzej zlapie wolne obroty niz na benzynie tzn na lpg obroty spadaja do 400 ale podnosza sie do 800 rzadko kiedy zgasnie a na benzynie nie podnosza sie wogole i bardzo czesto gasnie silnik.
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-02-10, 09:41   

Jeśli na gazie też spadają obroty to coś nie tak. I to chyba nie będzie silnik krokowy. Sprawdz pożądnie przepływomierz powietrza, bo silnik krokowy nie pracuje na gazie.
_________________

 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-10, 15:28   

Sprawdzalem przeplywomierz dzis tzn odlaczylem ta kostke co jest do niego podpieta i silnik zachwuje sie tak samo czyli prawdopodobnie wina lezy po stronie przeplywomierza....Bylem u gazownika i powiedzial mi ze kiedys byl wybuch gazu co moglo uszkodzic ten przeplywomierz...jeszcze musze znalezc taki sam jak moj i sprawdzic go....
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-02-10, 16:00   

podaj mi 3 ostatnie cyfry preplywomiera .
to ten aluminiowy jest , czy plastik?
jesli alu to masz problem , poniewaz drogie kurestwo i czesto sie psuje .
ja akurat dalem 150 zlocisy , ale mialem propoycje i po 400 .
takze uwazaj .
niestety gazownik mial racje .
to wina wybuchu .
pisalem o tym wczesniej .
jesli pomoglem , to prosze punkcika .
_________________

 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-10, 18:46   

Tak to jest aluminiowa obudowa a na niej sa takie cyferki: 037 906 46 1B afh60-10A


Jesli po wymianie tego cacka bedzie autko hulalo to masz punkcik:)
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-02-20, 20:08   

Wymontowalem dziś przepływomierz powietrza i zrobilem fotki. Mozecie mi powiedziec czy jest on sprawny czy nie??

http://www.fotosik.pl/pok...83da57b84f.html

http://www.fotosik.pl/pok...1772995aad.html

Z kolei jeden mechanik mi powiedzial zebym przeczyscil przepustnice i zrobil adaptacje co o tym myslicie??
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2009-02-21, 07:16   

twoja przepływka to na tzw. ciepłym drucie w tym małym okienku znajduje się cienki drucik jesli jest przerwany to po przepływomierzu moze tez byc "obrosnięty" zanieczyszczeniami wtedy mozna rozbic ultrdzwiękami-w Twoim przypadku raczej przyglądnąbym się blizej zespołowi przepustnica +sil krokowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 12