Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-09, 23:06 Spyromobile 2
No i nastał taki dzień gdzie musieliśmy kupić inne autko. Co najdziwniejsze przez zupełny przypadek padło na markę, na którą nigdy w życiu nie spojrzałbym nawet a co dopiero kupił, ale że wyposażenie na pełnym wypasie i rocznik młodziutki nie mogliśmy się oprzeć...
Padło na Renault Laguna 2 FL z 2007 roku.
Wyposażenie:
-6 biegowa skrzynia biegów
-sportowe fotele skóra/alcantara
-podgrzewane fotele
-nawigacja GPS
-radio CD Carminat
-czujnik swiatel
-pełna elektryka
-tempomat
-8x Airbag
-sensor deszczu
-2 strefowy klimatronik
-automatyczny hamulec reczny
-system KeyLess Go czyli bezdotykowe zamykanie oraz otwieranie samochodu
-aluminiowe klamki oraz relingi
-sensory cisnienia w oponach
-parktronik
-oddzielnie otwierana tylna szyba
-alufelgi 16"
-rolety w tylnych drzwiach
-elektrycznie skladane lusterka
-lusterka fotochromatyczne i podgrzewane
Plany: Oby się nie psuł, żadnych zmian jak narazie nie zamierzam robić. Jak finansowo wyjdziemy na prosta może jakieś ładne 18steczki i ciemne szybki, ale to narazie bardzo oddalone w czasie rzeczy.
A jednak, przeczuwałem, że się coś szykuje. Nienawidzę Renaultów.... ale cóż taki wybór. Ja tego nie zmienię. Życzę zadowolenia z nowego nabytku i oby się nie psuł
Pomogła: 1 raz Wiek: 43 Dołączyła: 10 Sie 2006 Posty: 291 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-10, 00:11
Nie wiem tylko czemu Spyro nazwał Lagunkę Spyromobil II. Wiadomo przecież, że Lagunka to kobieta, będzie się zatem nazywała Madziorakieta Ty masz Venciaka - ja Lagunę
_________________ Gość, zapraszam do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento "Volkswagen Vento Klub Polska"
Ostatnio zmieniony przez Madzia 2009-06-10, 00:12, w całości zmieniany 1 raz
Nie wiem tylko czemu Spyro nazwał Lagunkę Spyromobil II. Wiadomo przecież, że Lagunka to kobieta, będzie się zatem nazywała Madziorakieta Ty masz Venciaka - ja Lagunę
haha no i kobieta wyjasniła juz cała sprawe;) hehe
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-06-10, 11:31
Gavel napisał/a:
no i najważniejsze że w końcu zdecydowałeś się na klekota
heh....przy nowszych autach te silniki są bardziej wyciśnięte i różnie graja na gazie....nie to co nasze stare idiotoodporne 1.8 także i ja bym szukał klekota, gdyż jazda benzyniakiem na benzynie, dzisiaj mi się tak do końca nie uśmiecha
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-10, 11:36
Piszę "narazie" zostaje ventyl bo nie potrafię powiedzieć co będzie w przyszłości. Narazie sobie grzecznie stoi i nie przeszkadza w w niczym, więc zostaje
Co do renówki. Sam się sobie dziwiłem z tego wyboru Szukaliśmy passka albo vectry w dieslu 3 litrowym. Ale po 2 miesiącach poszukiwań ogladnitych tony aut nie było jednej fury któa by mnie za serce złapała, takiej nie zniszczone z prawdziwym przebiegiem itp itd.
I wtedy zupełnym przypadkiem znajduję takie ogłoszenie spod Łodzi na ta lagunę. Mieszane uczucia, ale rocznik 2007 zachęcił mnie do wykonania telefonu.
Ale furka ujęła zarówno mnie jak i M. i cena była naprawdę dobra, więc się zdecydowaliśmy... Oby się nie psuła i zrobiła milion kilometrów bez napraw
Narazie boję się trochę tej całej elektroniki, bo wszystko tam jest na przycisk no i silnika, ile to będzie chodzić niezawodnie itp.
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-06-11, 09:51
Z całym moim wstretem do francuskiej reni musze przyznac ze ten model ładnie sie prezentuje a te wyposażenie uuu jak w mercyku spyro, theority, Niech Ci sie jezdzi dobrze i miło oby było jak najmiej napraw a jak juz sie zdarza to niech groszowe sprawy
Pozdrawiam
PS i tak nie lubie Renault
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-06-11, 09:59
Nie rozumiem czemu każdy pisze " oby sie nie popsuła". Przecież te auta nie są bardziej awaryjne niż inne marki, a nawet bym powiedział że mogą się pochwalić mniejszą awaryjnością.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Hormon 2009-06-11, 10:01, w całości zmieniany 1 raz
Fajna furka i przede wszystkim młoda. 130KM z diesla musi już ładnie latać. Życzę bezawaryjnej jazdy
'
Hormon napisał/a:
Nie rozumiem czemu każdy pisze " oby sie nie popsuła". Przecież te auta nie są bardziej awaryjne niż inne marki, a nawet bym powiedział że mogą się pochwalić mniejszą awaryjnością.
Heh, z tym to jednak bym polemizował. Dwóch dalszych znajomych jeździ Lagunami II (przed FL). Niedawno ojciec chciał zmienić Primerę P11.144 właśnie na Lagunę więc zasięgnąłem ich opinii. Obydwaj stwierdzili że te samochody do "bezawaryjnych" to z pewnością nie należą i wymiana Primery w której notabene Renault maczało już palce to jak z deszczu pod rynnę. Te samochody ciągle coś boli, chyba ze względu na olbrzymią ilość elektroniki.
a ja sie nie zgodze - mój znajomy ma lagune z 2001 i jedyne co robi to podstawowe rzeczy jak wymiana oleju klocków jakieś drobnostki itp ... ma też golfa mkIII 96' i przeklina go przy każdej okazji - ale jak juz sie uspokoi to podsumowuje to tak - że golf sypie sie i psuje ale wydaje na niego tyle samo co na renaut... Panowie do naszych vw czesci sa tansze niż do poloneza i ogólniedostęne ... dlatego taka fama że Renauty sa drogie w utrzymaniu...
Dla mnie furka sie podoba 2007... marzenie:.... i choć też nie pałam sympatią to Renautów... to pewnie też bym wolał Lagune z 2007 niż Passata z 2003
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-06-11, 17:54
Kupcie sobie Renault5 to wtedy powiedziecie że to auto jest awaryjne, przez rok wpakowałem tyle kasy że kupił bym vento i jeszcze by mi zostało . A co najlepsze to nie widać tej kasy na tym aucie .
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-11, 21:25
No wakśnie stan furaczka i to wyposażenie skusiło do zakupu Co będzie zobaczymy, narazie 2 dzień nas wozi, dzisiaj traska i jest git.
Morfeusz142 napisał/a:
dlaczego nie pomyslałeś o vw Jetta V?
chciałem kombiaka z dobrym wyposażeniem, takowe w VW występują ale ceny niezbyt ciekawe. Za Passata z 2007 roku wydałbym koło 60 tys a to było już poza moimi możliwościami. A z kolei kupić paska z 2003 roku to już za stare auto. Chciałem coś młodego co za parę latek się opchnie i znowu kupi jakiegoś dwulatka.
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-06-11, 21:32
Z tą awaryjnością to jest tak, że nawet w nowych (naszych ulubionych) VW są usterki, także nie ma co zakładać, że dwuletni Pasek czy Jetta będzie idealny
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-06-12, 09:24
ladny furaczek gratulacje! aby dobrze sie jezdzilo!
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.8 ABS +LPG Pomógł: 18 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 620 Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2009-06-12, 09:40
gratulacje niech się sprawuje no ale na zlocie trzeba będzie renię opić inaczej nie pochodzi ni ma bata jak będzie ochrzczonaq to będzie śmigać jak ta lala
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-08-28, 21:04
Mała historyjka, choć nie związana z Ventylkiem, ale że ze mną to opiszę
Jako, ze w reni mamy nieszczęsny filtr cząstek stałych niestety co jakiś czas jeżdżąc tylko po mieści zapycha sie z lekka. Wtedy pokazuje sie kontralka od FAPu i trzeba furaczka przegonić troszkę co by się odepchał - nigdy nie zrozumiem po jakiego grzyba to w ogóle wymyślili, więcej z tym kłopotów niż plusów.
No w każdym razie pojechaliśmy sobie na traske do Katowic (Gierkówka) co by furaka przegonić troszkę, bo w sumie od kupna nie licząc jednej traski przed Zlotem to tylko po mieście jeździ.
No więc zacząłem tzw. przeganianie Całkiem nieźle te diesle chodzą, cofam w sumie to co zawsze na klekoty gadałem. Ale to w sumie mało ważne. Przy 210 km.h prosto przede mnie na lewy pas wywalił mi bus jadący 40 km/h chcąc wyprzedzić drugiego busa. Powiem tak, w życiu takiego stracha nie miałem. No i pierwszy test hamulcy - zdany celująco
Powiem Wam, że jednak ventylek to ventylek, z przyjemnością wsiadam do niego co parę dni a weekend czasem poszaleje jak się dobrze rozgrzeje, można na ręcznym sobie wejść w zakręt, zrobi ładnego zrywka... Nie to co renia gdzie całą przyjemność z jazdy zabierają jakieś "udogodnienia" nie pozwalajcie na to i tamto...
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 21:14
hehe jak mogles o dieslach zle mowic jestem fanem diesli chociaz dobra benzynka nie jest wcale zla no ale historia ciekawa ten filtr jest do bani w takim razie ale to francuzi oni nie mysla zabardzo czasem im sie uda
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-08-28, 21:53
Rafik napisał/a:
ale to francuzi oni nie myślą za bardzo czasem im się uda
to nie ich wymysł. FAP czyli filtr cząstek stałych jest we wszystkich furkach teraz, i FORD i VW i OPel i wiele innych marek go montuje żeby dieselki przechodziły najbardziej wygórowane normy emisji spalin. Tyle, że co mi z tego jak takie z tym sa cyrki...
Powiem Wam, że jednak ventylek to ventylek, z przyjemnością wsiadam do niego co parę dni a weekend czasem poszaleje jak się dobrze rozgrzeje, można na ręcznym sobie wejść w zakręt, zrobi ładnego zrywka..
dokładnie, co vento to vento. Gdyby dodać tylko nierdzewiejące blachy, klimę i szybki ele to by było idealne auto i nie trza by myśleć o zmianach
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-30, 11:25
spyro napisał/a:
to nie ich wymysł.
Myslałem ze w reniach to tylko montują
spyro napisał/a:
FAP czyli filtr cząstek stałych jest we wszystkich furkach teraz, i FORD i VW i OPel i wiele innych marek go montuje żeby dieselki przechodziły najbardziej wygórowane normy emisji spalin. Tyle, że co mi z tego jak takie z tym sa cyrki...
Tak naprawde to nie chodzi o emisje spalin tak jak z tymi ekologicznymi autami a teraz z zarówkami energooszczednymi no ale cóż czego sie nie zrobi żeby z ludzi kase wyciągnąć
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum