Wysłany: 2009-10-29, 22:38 Swap hamulców od VR6 do TDI
Witam , zakładał ktoś hamulce od VR-ki do TDI ? Bo mam pytanko od jakiego auta spasuje pompa hamulcowa bez ABS do venta , i czy dużo się poprawi hamowanie , no i czy to bedzie warte tych wydanych pieniędzy.
pompa hamulcowa moze zostac ta sama tylko ze drogo to wszystko wychodzi. Nowe zaciski na przod plus kopyto piasta na 5 otworów. natomiast z tyłu to nowa ośka zeby było mozna przykręcic jażmo i zacisk i piasta na 5 otworów no chyba ze znajdziesz tarcze na 4 otwory. no i trzeba zminic linki od recznego. Koszt w przybliżeniu to około 1200 zł. to ja radziłbym ci sie zastanowic czy warto.
Ta kwota może być jeszcze większa no bo pasuje już założyć nowe łożyska , swożnie , tarcze nacinane , simerbloki , a trzeba kupić jeszcze alumy na 5 śrub . Robocizna odchodzi bo sam to zrobie , ale chodzi mi o to czy hamulce się dużo poprawią . Zazwyczaj jeżdżę spokojnie ,ale czasem trzeba depnąć , no i przy dużych prędkościach zwykły hamulec nie wystarcza jak się nagrzeje . Z jednej strony to szkoda mi trochę tej kasy , ale z drugiej to mi spokoju nie daje i mimo kosztów mam chęć założyć te hamulce
Od vra też nie są jakieś super ekstra... kilka razy sprawdzałem ich skuteczność.
Hamowanie z 200 do 0 takie sobie, natomiast ze 150 do 0 porównując z 1.8 spora różnica. Ale jeżeli jeździsz spokojnie i rzadko szalejesz to nie ma sensu pchać się w koszta.
Z ciekawosci. Ile sekund tak na oko. Bede mial porownanie do takich z rs4
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
http://www.youtube.com/watch?v=UYn359CluYI bo tu sie mozg przykleja do czola
Mnie by odpowiadalo dopiero cos pokroju serwa i pompy octavii 1 bo tam przycisnie sie lekko hamulec i czuc ze hamuje. Nawet w Passacie b5 kumpla hamulec to miekka pyta jak w vento. Ale tarcze z tylu by sie przydaly jednak
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
nie nie. Na przewód gumowy założyłem te opaski ściskowe, bo nie było i jak mocniej hamowałem to pedał wpadał w podłogę i musiałem odejmować i spowrotem dociskać.
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-10-31, 20:55
Ostatnio kumpel powiedział mi, że jak bym miał zmieniać hamulce, to abym założył od paska b3. Nie wiem dokładnie od jakiej wersji. Ale wyszło by taniej, niż hamulce od VR6. Popytam go w przyszłym tygodniu i napisze dokładnie co i jak.
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-11-10, 18:34
SŁAWNY napisał/a:
a nie łatwiej i prościej hamulce od corrado g60 lub golfa 2 g60 4x100 tarcza 288mm i zacnie hamuja
Tylko chyba wtedy pozostają zimówki 15", bo o ile dobrze kojarzę to 14 na to nie wejdzie. Ale w sumie masz racje, części łatwo dostępne i tańsze, a niżeli do vr6.
Jesli chodzi o corrado g60 to wg intercarsu na przod wchodza 280/22
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum