najpierw musisz farbe zedzec farbe czyli jak sie nie myle papier 600 800 1200 1500 2000 a potem pasta polerska i jazda z nia na lustro
Dokladnie tak! ja tak swoje zrobilem
nasam koniec jeszcze przejedz papierem 2500 zaczynasz od 600 konczysz na 2500 potem pasta polerska (tempo) xD a na koniec grzebien zeby wlosy uczesac;);)
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2009-11-16, 22:31
ja u siebie jak polerowałem ranciki to tak jak koledzy piszą ,zaczynałem od papieru 600 ,i skończyłem na 2500 pasta polerska TEMPO,i jeszcze raz papierek 2500 ,oczywiście przy każdym papierze używałem sporą ilość wody bo wsio trza na mokro docierać ,ja dla ułatwienia założyłem koło na przód podniosłem autko i wrzuciłem 3 bieg (trza uważać na paluszki by nie wciągło) a do polerowania pastą najlepszy jest filc ja kupiłem swuj w arkuszach 10x25 cm pociołem na małe paseczki i polerowałwm przykładająć z nałożoną pastą do ranciku
a co do scansolu to odradzał bym bo jak nie chcesz ruszać farby ze środka felg to raczej nie używaj tego preparatu a poza tym to nie wiem czy ten środek nie zostawi jakiś wżerów itp
ja też odradzam. Spieprzyłem całe felgi, na zlocie wszyscy widzieli
Najlepiej papierkiem od 600 do 2500 tylko nie 60 ja tak zacząłem i nie dałem rady dotrzeć wżerów
i ja się nagrzałem na tę robotę może od piątku/soboty zacznę na nowo. Felga out wzamian dojazdówka, mam dwa tygodnie może jedną felgę dotrę jak będę działał to zdam fotorelację.
zobaczymy narazie w sobotę mam zaplanowane wstawianie silnika w ventce lukasza_lwo. U siebie będę polerował całe felgi a nie tylko ranty, więc się może zejść...
Silnik: 1.9 TDI AHU Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 3063 Skąd: LLE
Wysłany: 2009-11-24, 12:39
Panowie zaczołem wczoraj pracenad polerką i chyba bez chemi się nie obędzie.
nie zaczynam od 600 ale od 80 i nie daje rady. Farbe która jest ba felgach jeszcze znośnie zchodzi ale podkład ni &*($&&+_!! kilka godzin tarcia a efekt praktycznie zerowy
Silnik: 1.9 TDI AHU Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 3063 Skąd: LLE
Wysłany: 2009-12-03, 17:38
no jedną felge już załatwiłem.... ale nie ma efektu lustra coś tam się odbija ale nie tak jak to gdzieniegdzie się widziało. A jaka jest różnica miedzy polerowaniem na mokro a polerowaniem na sucho?
kolego sposób jest prosty opisywałem już to kiedyś najpierw musisz zdrapać lakier oraz podkład a do tego służą takie preparaty jak PaintEx do usuwania powłoki lakierniczej albo Kager ma też dobry preparat spryskujesz czekasz 5-10 minut podchodzisz bierzesz szpachelkę i odchodzi jak masełko a dalej to już znasz zaczynamy od 500 kończymy na 2000
Silnik: 1.9 TDI AHU Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 3063 Skąd: LLE
Wysłany: 2009-12-04, 11:55
ja używałem scansolu do usuwania lakieru i też nie było tragicznie ale troszke trzeba było dłubać. właśnie tak robiłem, zaczsynałem od 500 i kończyłem na 2500 ale nie ma takiego lustra jak bym chciał
ja juz prawie skonczylem dwie felgi ale razem z ramionami ponioslo mnie no i efekt jest w prownaniu do tych niezrobionych zajebisty jeszcze pare razy pojezdze papierem 3000 i filcem i bedzie gites
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum