Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z silnikiem
Autor Wiadomość
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-22, 21:22   problem z silnikiem

Od pewnego czasu mam problem z obrotami. jest tak ze jak jade do pracy i na 4 biegu ponad 3 tyś obr to auto się ksztusi i szarpie. wrzucam piątke i przez chwile jest spokoj. ale gdy dodaje gazu znowu objawy wracaja. i to juz na każdym biegu aż do poziomu 1000 obr. jak wrzuce na luz to silnik chodzi normalnie trzyma swoje 850 obr. Dodam ze dzieje sie od około 2 tyg ale nie codziennie raz na 3 dni srednio. jak postoi cały dzien przed robota to na wieczór jest wszystko dobrze.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
slawekmaciek 
Autostopowicz
slawekmaciek


Silnik: 1.8 abs
Wiek: 51
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 3
Skąd: kujawskopomorskie
Wysłany: 2010-01-23, 00:16   

sprawdz filtr paliwa przy większych obrotach może mieć pompa problem z dostarczeniem odpowiedniej dawki paliwa albo zasysa lewe powietrze po drodze z baku
 
 
sajmonmuwi 
Ventofan
sajmonmuwi



Silnik: 2.0 16v ABF
Wiek: 42
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 110
Skąd: Kotlin
Wysłany: 2010-01-23, 09:40   

a dzieje sie to na gazie czy benzynie ?
_________________

 
 
Moniczka 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 90km
Pomogła: 8 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 22 Gru 2009
Posty: 637
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-01-23, 09:44   

i na gazie i na benzynie
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2010-01-23, 10:08   

sprawdzałeś VAGiem ?? Żadnych błędów nie ma ??
Przewody gumowe dolotu całe ?? Nie łapie lewego powietrza ?? Filtr wymieniony ??
Paliwowy filtr też wymieniony ?? lukasz_lwo ma to samo od tygodnia :P
A na gazie to ja się nie znam.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-01-23, 11:32   

Moniczka napisał/a:
i na gazie i na benzynie
skoro tak szukaj najpierw po układzie zapłonowym, patrz na silnik w nocy może zauważysz jakieś iskrzenie. I czy nie było nic robione z rozrzadem albo z ustawieniem zapłonu? Może coś sie nie udało?
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-23, 12:22   

był wymieniany silnik ale rozrzad i zapłon jest dobrze ustawiony. w listopadzie zakładałem nowe włoski kable, palec, kopułke i swiece NGK.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-23, 15:47   

dodam tez ze wzrasta nagle spalanie do 22 litrów wg MFA
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
sajmonmuwi 
Ventofan
sajmonmuwi



Silnik: 2.0 16v ABF
Wiek: 42
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 110
Skąd: Kotlin
Wysłany: 2010-01-23, 19:33   

nio to bedzie jakis czujnik ale nie jestem pewien jaki u mnie wzrosło spalanie jak czujnik temperatury wody padł i tez przebierał a czujnik to ten w kruccu w głowicy .
_________________

 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-01-23, 19:44   

ventylek86 napisał/a:
włoski
głupia może porada ale podmień na coś sprawdzonego, choćby na próbę od kogoś
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-24, 09:56   

Wezme z pracy ze 2 kpl kabli i zmienie mu
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-29, 18:52   

Panowie 3 dni temu wróciłem noramlnie do domu zgasiłem auto otwieram garaz, wsiadam i... nie moge odpalic auta. po 3 próbie odpaliłem. auto chodzi ale jakby nie na wszystkie gary. dzis wymieniłem na swiece i dalej to samo. dodam ze 3 swiece były czarne a jedna zardzewiała. poza tym jak chodzi to smierdzi benzyna.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2010-01-29, 18:53   

a te przewody podmieniłeś ??
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-29, 18:55   

nie. przewody maja około 10 tys km. a dodam tez ze dolałem ostatnio denaturat do benzyny czy to tez moze byc przyczyna ??
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2010-01-29, 18:57   

to co z tego, że mają 10 tyś.... jak są jakieś lipne to i po pierwszych kilometrach mogły się zużyć. Podmień te kable i wtedy napisz co i jak.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-29, 19:00   

to i tak dopiero jutro bo z pracy wezme ze 3 kpl. dziwi mnie rdza na 2 swiecy od rozrzadu
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-01-29, 19:01   

Nie dolewa się denaturatu!!! Są do tego specjalne środki dostępne na każdej stacji benzynowej i za nieduże pieniądze. A czy to miało wpływ na twój problem to nie wiem, ale po części pewno to zaszkodziło
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-29, 19:04   

ostanio gadałem z wujkiem to mówi ze 10 lat do tyłu to był denaturat a teraz to wiecej wody niz alkoholu
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-29, 20:03   

ventylek86, a poco do benzyny dolewasz dykty ?? :co?: przeciesz ci niezamarznie :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-29, 20:39   

własnie tu sie mylisz ostatnio troszke sie zdziwiłem jak zalałem na orlenie auto przestało isc takie dobre paliwo maja
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-29, 22:07   

benzyna nigdy niezamarznie, takie prawa fizyki ;) chyba że jest w niej woda :P
dlatego ja nigdy nietankuje na jakiś podrzędnych stacjach, tylko na sprawdzonych np. ''Statoil'' :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Amster 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 AAM
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 17
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-03-08, 18:24   

Ja jak kolega wyzej rowniez leje paliwko ze Statoil 98 Suprema - spalanie ma nizsze, a co do tych obrotow to u mnie np byla glupia sprawa ze czujnik halla mialme walniety, jak mi obrowty swrowali io przy mocnijszym wcisnieciu pedalu gazu silnik sie dlawil tez zaczelo mnie to niepokoic.

Wymienilme filr paliwa, sprawdzilem czujnik temperatury cieczy chlodzacej, sprawdzilem tez cewke no i wkoncu sie zbulwersowalem i zakupilem modul serwisowy na VAG - podlaczylem i wywalilo mi brak komunikacji z czujnikiem halla - wymienilme czujnik i teraz nie to auto :)
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-20, 19:40   

Koledzy mam kolejny problem z silnikiem. Podczas przyspieszania na 2 i 3 biegu w przedziale 3700 a 3800 obr/min jest mocne szarpniecie a potym zjawisku przyspiesza dalej ale za to obrotomierz wariuje skacze na obrotach nawet o tysiac obrotów. co to moze byc??
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-03-20, 21:45   

ventylek86 napisał/a:
Koledzy mam kolejny problem z silnikiem. Podczas przyspieszania na 2 i 3 biegu w przedziale 3700 a 3800 obr/min jest mocne szarpniecie a potym zjawisku przyspiesza dalej ale za to obrotomierz wariuje skacze na obrotach nawet o tysiac obrotów. co to moze byc??


Na innych biegach jest podobnie? Jak tak ostatnio miałem, to okazało się, że zapłon się przestawił.
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-20, 21:47   

tylko na 2 i 3
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-20, 21:57   

Ale z tym zapłonem moze cos byc bo zaczał mi strzelac z wydechu
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-03-20, 22:09   

To zacznij od sprawdzenia zapłonu, jak nie pomoże to trzeba szukać dalej.
_________________

 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2010-03-22, 04:28   

ventylek86 napisał/a:
Ale z tym zapłonem moze cos byc bo zaczał mi strzelac z wydechu

niekoniecznie musi strzelać z wydechu. Właśnie coś podobnego miał lukasz_lwo o czym Ci wcześniej pisałem. Miał przestawiony zapłon, teraz nic nie pyka i nic nie strzela. Sprawdź ten zapłon jak Hormon pisze.
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-22, 18:29   

Najpierw zmienie pasek altka bo mi sie slizga i mam niedoładowany aku i moze problemy z obrotomierzem sie skoncza
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2010-03-23, 02:15   

a jaki masz kolego obecnie silnik w ventylku??
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-03-23, 18:48   

2E
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-25, 21:27   

No i problemy sie coraz bardziej nasilaja. Dzis nawet przez pewien czas obroty wkrecały sie powyzej 7 tys.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2010-03-25, 21:36   

przepływomiesz???? czujnik położenia przepustnicy??? :P węże od wody się twarde nie robią???
mi skacze na obrotach i to czujnik położenia przepustnicy w kolektorze.
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-03-25, 21:39   

oddaje auto po niedzieli do mechanika i bede wiedział co i jak
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2010-03-26, 04:33   

ventylek86, nie masz VAGa ?? Laptop, kabelek i wiesz wszystko. Później to już tylko zostaje szukać usterek typu zaśniedziały kabelek, dziurawy przewód, jakaś nieszczelność, niedokręcona śrubka...
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 13