Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-30, 17:26
krzeszak napisał/a:
lukasz17,- sprzedałeś vento żeby kupić golfa
kupilem golfa ale nie do konca takiego jak chcialem ale w naszych okolicach nie ma nic za rozsadne pieniadze wiec jest tylko 2e a mial byc abf moze wpakuje mu kiedys vento front zeby mial cos trpoche z venta:)
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-30, 21:08
zeby vento tafic chociaz w silniku 2E to sami wiecie ze ciezko a zeby mialo takie wyposarzenie to graniczy z cudem... moze kiedys trafi sie vento w vr na wypasie to napewno bym zmeinil ;P
lukasz17, co do 2E to sie nie pakuj w te silniki. Jedna wielka porażka konstruktorów vw. Co do gofra to ładny egzemplarz też chciałem kiedyś gti ale mam vento gt
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-30, 21:28
ventylek86 napisał/a:
lukasz17, co do 2E to sie nie pakuj w te silniki. Jedna wielka porażka konstruktorów vw.
a dlaczego taka porazka?? co tam w nich sie dzieje?? narazie silniczek pracuje cichutko nawet nie slychac jak chodzi chcialem ABF ale nie bylo nic ciekawszego
Mi dzis drugi silnik zdechł. Silniki te były robione tylko 2 lata i cos nie wyszło i przerwali ich produkcje. Moze trafi ci sie oka nie zajeżdzony to pojedzisz. Moj pierwszy silnik miał 418 tys i zdechł a drugi 243 tys i dzis tez go szlag trafił. Normalnie fatum jakies
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-30, 21:38
kurde moj niby do 2001r mial serwis i mial przebieg w ksiazce 79tys km jak go typo sprowadzil w 2004 to mowil ze mial 102 a teraz na liczniku ma 191 pierwszy wlasciciel w polsce... wiec wydaje sie przebieg realny
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-01-31, 08:08
lukasz17 napisał/a:
2E to sami wiecie ze ciezko a zeby mialo takie wyposarzenie to graniczy z cudem
Lukasz...wyposażenie jak GTI, powiedziałbym ze to standard
Ale golfik fajny...gdyby jeszcze miał tyłek z tyłu
Co do silników 2E to Vezet, Łukasz-lwo, teraz Ventyek86...przerzucają te siniki plug&play...z tego co widzę to sa to jednostki chyba najbardziej wadliwe chodż jest ich na forum bardzo mało.
Paweł J., to jest porażka 2 lata robione i niewypał tak jak wiele rzeczy w Volkswagenach. Ale może być ze koledze trafił się porządny niezajeżdzony okaz.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-01-31, 08:26
ventylek86 napisał/a:
2 lata robione
2E były tylko dwa lata robione
ventylek86 napisał/a:
Ale może być ze koledze trafił się porządny niezajeżdzony okaz.
Trzymam kciuki...ludzie przecież latają na tych motorkach
lukasz17, dbaj o gaz i przewody do świec....jeśli przewody zaczynają kuleć to najpierw objawia się to na LPG poszarpywanie a jak to olejesz to po jakimś czasie może Ci furka kichać...kichanie w 1.8 nie zrobi za wiele szkód...ale 2E ma przepływomierz i przy nawet jednym kichnięciu moze polecieć w kosmos-także uważaj na to.
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-31, 10:05
Paweł J. napisał/a:
Lukasz...wyposażenie jak GTI, powiedziałbym ze to standard
czy ja wiem czy to taki standard przegladajac allegro to malo gtikow ma abs i poduche itp
kumpel ma 95r gtika i golas takie wyposarzenie akurat w miare mnie zadowala
Paweł J. napisał/a:
Trzymam kciuki...ludzie przecież latają na tych motorkach
jakos ludzie jezdza na tych silnikach kumple ma w passacie b3 gt i tez jakos mu chodzi ale czas pokaze najwyzej pojdzie do zyda jak cos bedzie sie dzialo
ja pierwszy silnik zajezdziłem w miesiąc po kupnie drugi po trzech miechach teraz mam silniczek wytargany z passata ktury przyjechał z rajchu, miałem zdjętą głowice z niego, wymieniłem uszczelniacze zaworów, dotarłem zawory i polerowałem doloty w głowicy. Odpukać narazie chodzi niezawodnie i oby jak najdłużej, na hamowni wypluł serie, więc narazie jestem zadowolony
ale następny motor w vento to będzie vr albo w tej budzie albo w następnej
to jest porażka 2 lata robione i niewypał tak jak wiele rzeczy w Volkswagenach
Przecież ten silnik był kładziony do Seata Toledo od 91 do 96 roku, w Passacie od 90 do 94 więc był produkowany trochę dłużej Na potwierdzenie moich słów: http://www.vwgolf.pl/dane...ilnikow-sa-22r/ Poza tym to zawsze myślałem że to jest dosyć solidna konstrukcja, jak się okazuje myliłem się Golfik fajny i ja w zasadzie rozumiem zmianę, sam od dłuższego czasu zastanawiam nad wymianą poczciwego Ventyla na coś mocniejszego ale cały czas blokują mnie finanse
wczesniej to pewnie psy zes wieszał na tych 2 silnikach
nie dlaczego pierwszy juz był zakatowany ja go dokączyłem , drugi to jakiś błąd w produkcji a teraz mam igłe silniczek i śmigam zawsze jakieś doświadczenie zostało
ventylek86 napisał/a:
Rada jest jedna nie bedziesz go katował to ci posłuży.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum