Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-28, 18:13
naciagnij pasek i powinno przestac jest to standardowe zachowanie w vw jesli nadal bedzie piszczec to zastanow sie nad wymiana oleju we wspomaganiu na nowy i orginalny wylacznie zgodnym ze specyfikacja vw ja dwarazy wymienialem i teraz nie mam problemu z piszczeniem
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-28, 19:50
musisz sie polorzyc lub z kanalu pod alternatorem jest pompa wspomagania popusc sruby mocujace i o ile sie nie myle jest sruba od naciagu jesli nie no to musisz jakas lyzka lub grubszym pretem naciagnac pompe i dokrecic sruby mocujace tak zeby sie nie cofla pompa pasek jest dosc krutki wiec naciskajac go w polowie miedzy kulkami nie powinien sie uginac wiecej jak 3-5mm
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-28, 20:34
jakie weze kolego o czym ty mowisz wez podnies maske i popatrz jak co z czym a pozniej pisz tam sie nie ma co zagiac chyba ze przodem zaliczysz gonga
a to ze nie powinno sie skrecac do oporu to masz racje ale calkiem z innego powdu
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum