Silnik: 2.0
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 12 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-03, 16:44
Radex następnym razem postaram się poszukać
A wiec sprawa wygląda następująco,zgodnie ze wskazówkami wymieniłem bezpiecznik na nowy ( 30 A ). spróbowałem włączyć nawiew i nic tylko bezpiecznik strzelił... blaszki tez patrzyłem wyglądają dobrze poodciskałem trochę żeby lepiej łączyły ale nic to nie dało
Silnik: 2.0
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 12 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-06, 21:17
Witam,próbowałem coś zdziałać z tym wentylatorem ale żeby sie do niego dobrać trzeb sie nieźle napocić...rozmawiałem też z gościem co się tym zajmuje,powiedział ze takich rzeczy sie nie naprawia.
zostaje mi tylko kupić nowy
znacie może jakiś szrot lub kogoś kto zajmuje się sprzedażą takowej części
Nawiasem mówiąc moze tego sie i nie naprawia,ale one sie tez nie psują tylko ruda sie dostaje tam gdzie jej byc nie powinno. Z reguły na długo pomaga sciągnięcie tej zaslepki z dołu i konkretna terapia np.WD-40 podczas której ręcznie krecimy wentylatorkiem.
Wyleje sie z niego troche rdzawego WD i powinien chulac.
Z doswiadczenia powiem ze na 10 takich awari jedna jest faktycznie spowodowana np.spalonym silnikiem.
Silnik: 2.0
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 12 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-10, 17:35
Witam,powiem tak stary wiatrak nadaje się na śmietnik,potraktowałem go kilka razy WD-40 ale bez skutku....postanowiłem rozebrać go jeszcze raz,tym razem wybiłem cały ten silniczek żeby zobaczyć co tam się dzieje i wyszło ze awarią było pęknięcie blaszki która rozpiera magnesy.
Znalazłem nowy,pojechałem,kupiłem (80 zł) zamontowałem i odpaliłem....i wszystko by było by git gdyby nie to ze nowy wiatrak działa tylko na 4ce
Moje pytanie jest następujące: Wie ktoś co z tym zrobić
Silnik: 1.8 ABS +LPG Pomógł: 18 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 620 Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2011-09-10, 21:03
Jeżeli chodzi tylko na 4 biegu to prawdopodobnie masz opornicę walniętą od nawiewu, taki pierdzielnik na dole po lewej stronie koło silniczka. Sprawdź to i sprawdź blaszki pod pokrętłem, też swego czasu z tym walczyłem
Powodzenia!
Silnik: 2.0
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 12 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-17, 14:58
Faktycznie opornica walnięta,wymieniłem ten opornik co na końcu jest i działa
Dziękuje wszystkim za pomoc,temat uważam za zamknięty.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-20, 18:56
A ja sie na mała chwilke podczepie, bo tez mi szlag trafił wentylator ale na szczescie mam drugi z robitka, i mam takie pytanie. Czy jak wymieniałes to udało Ci sie go wyciagnac bez sciagania deski rozdzielczej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum