Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Oznaki nie szczelnosci instalacji
Autor Wiadomość
rafal3rf 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 abs
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 32
Skąd: kedzierzyn-koźle
Wysłany: 2010-09-27, 10:23   Oznaki nie szczelnosci instalacji

Mam pewne obawy co do szczelnosci układu ;/
autko ma problemy z przełaczeniem na gaz po postoju
Silnik ciepły, ruszam, obroty wzrosną przełączy się na gaz i gasnie :mur:
Nastepna sytuacja: gasze silnik i po chwili znów odpalam, ruszam bez zadnech problemów :D
jak dlamnie to gdzies powoli gaz ucieka, czy to normalne a ja sie tylko wkręcam ?? :D
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-27, 11:22   

A śmierdzi gazem ??

rafal3rf napisał/a:
autko ma problemy z przełaczeniem na gaz po postoju

Miałem tak przez ok 2 tygodnie, jak się okazało parownik wymagał regeneracji i wszystko wróciło do normy.
 
 
rafal3rf 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 abs
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 32
Skąd: kedzierzyn-koźle
Wysłany: 2010-09-27, 11:35   

nie smierdzi, i spalanie to trasa 10 miasto 12 tez wydaje mi sie w normie
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-27, 15:47   

rafal3rf, a ile zrobiłeś km na tej instalce ??

rafal3rf napisał/a:
trasa 10

trochę dużo jak na trasę ;)
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2010-09-27, 19:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
rafal3rf 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 abs
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 32
Skąd: kedzierzyn-koźle
Wysłany: 2010-09-27, 19:20   

zebym ja to wiedział ile jest na instalacji :P chodzi o dynamiczna jazde ja emeryt nie jestem wiec mysle ze dyszka to daje rade :P oglnie to zastanawiam sie czy to jest przez nie szczelnosc wiec moze ktos tak juz miał lub ma cały czas i to jest normalne
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-27, 19:31   

mi po regulacji w cyklu mieszanym z przewaga trasy wyszło 9.3-9.4 L/setkę i powiem, że jestem średnio z tego zadowolony, ale ponoć jest 1000km na ustawienie się kompa, więc puki co czekam. :( chodź przyznam że jazda spokojna ;)

rafal3rf napisał/a:
oglnie to zastanawiam sie czy to jest przez nie szczelnosc wiec moze ktos tak juz miał lub ma cały czas i to jest normalne

Gdybyś miał nieszczelność to byłoby czuć gaz, szczególnie w czasie jazdy.

rafal3rf napisał/a:
zebym ja to wiedział ile jest na instalacji :P

No własnie....a membrany w parowniku mogą już po 70 tys km paść.

Mi przez ponad tydzień gdy membrany już siadły na maxa, pomagała następująca czynność. Przekrecanie kluczyka na zapłon, wrzucenie na gaz (słychać zawór w butli), przerzucam na benę i dopiero odpalam. Auto potem lepiej przerzucało się na gaz....zamiast gaśnięcia było tylko szarpanie.

Chodź u mnie gdy parownik nie domagał, w cale dużo furak nie palił....tzn nie mierzyłem ale nie było widać drastycznych zmian. ;)
 
 
rafal3rf 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 abs
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 32
Skąd: kedzierzyn-koźle
Wysłany: 2010-09-27, 21:20   

zastanawiałem sie nad wymianą membran ale wydaje mi sie ze nowy reduktor bedze lepszą opcją bo nowy kosztuje 159 na allego a gumy 50 :D a zawsze moze cos pójscia nie tak :D

oponki 205 i przelot tez mi zwieksza spalanie xD
Ostatnio zmieniony przez rafal3rf 2010-09-27, 21:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-27, 21:41   

rafal3rf napisał/a:
nowy reduktor bedze lepszą opcją bo nowy kosztuje 159 na allego a gumy 50 :D a zawsze moze cos pójscia nie tak :D

Fakt...tanie graty masz do gazu, 40-50% ceny tej co u mnie :(

rafal3rf napisał/a:
a zawsze moze cos pójscia nie tak :D

Nie jest to trudne....najwięcej czasu zajmuje czyszczenie parownika. Chodź jeśli wymienisz reduktor czy zrobisz regenerację, trzeba jechać na ustawienie instalki....mi chodziło ok ale co z tego jeśli spalanie w cyklu mieszanym skoczyło o dobre 3 L gazu na setkę.
 
 
twety100 
Zapalony Ventkarz



Silnik: AEY
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 406
Skąd: WPU
Wysłany: 2010-09-27, 22:41   

mialem podobne objawy w poldolocie i okazało się że cewka zaworu w butli słabła poczym padła i przestał na gazie chodzić
 
 
rafal3rf 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 abs
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 32
Skąd: kedzierzyn-koźle
Wysłany: 2010-09-28, 19:21   

hehe to jak mi przestanie chodzic to bede wiedział gdzie szukac :D
panowie wsumie mam jeszcze jedno pytanie : na 4 biegu gdy dojdzie do 3 tysiecy to łapie muła i trzeba odpucic gaz i jeszcze raz depnąć, nie zawsze ale czesto ... wiecie co to moze być ??spotkaliscie sie juz z czyms takim oO :D ? bardzo irytujące
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 9