Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Liczniki zegarów w VW VENTO
Autor Wiadomość
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-09-17, 19:08   

To moze na poczatek sprobuje wywalic ta folie. Zarowki sa z zielonymi kondomami czy bez i swieca przez zielona folie?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-17, 19:10   

bradley napisał/a:
Żarówki sa z zielonymi kondomami czy bez i swieca przez zielona folie?
żaróweczki są zwykłe przeźroczyste, także wywalając folię pozbywasz się zieleni, tyle że ta folijka działa jednak rozpraszająco, bo tak bez niej będziesz miał dwa słupki światła niestety...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-09-17, 19:15   

Czyli kolejne zaskoczenie. W takim razie albo zaopatrze sie w halogeniki (takie mocniejsze zaroweczki, ktore stosuje sie w digitalu w kadziu), albo zaopatrze sie w koszulki termokurczliwe i sprobuje z zarowka bez folii. Kiepsko jest to podswietlone.
Ostatnie chyba pytanie. Ile zaroweczek? Jak rozumiem 5W5 czyli odpowiednik diody T10 ?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-09-17, 19:17   

bradley napisał/a:
Kiepsko jest to podswietlone.

Jak dlamnie, to czasami az za mocne :faja:
_________________
Zielony borowik...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-17, 19:29   

bradley napisał/a:
Jak rozumiem 5W5
W5W
bradley napisał/a:
Ile zaroweczek?
2 szt.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-09-17, 19:45   

W5W oczywiscie :P
spyro napisał/a:
2 szt.

I o dwie za malo moim zdaniem. Pewnie to ten sam konstruktor co nieszczesnej klamki od schowka. Najpierw zrobil klamke a jak kac minal to zaczal robic zegary i sie zmeczyl ;)

Dosyc narzekania, w weekend sprobuje cos podzialac. Dzieki za wszystkie informacje.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 14:48   

Witajcie ożywie troche temat nie bede zakładał drugiego chyba tu bedzie dobrze :) . Bo juz dawno chodzi mi po głowie zmiana licznika w moim ventylu a wiec chodzi o to że w moim Vento mam licznik z zegarkiem analogowym a chce licznik z obrotomierzem wiec tak pierwsze co to musze wiedziec czy takie cos sie da zrobic wiem cos ze trzeba luknac czy ma sie jakis zielony kabelek bynajmiej tak słyszałem dobra jak tak to gdzie dokładnie poszukac takiego kabelka on pewnie bedzie szedł gdzies od alternatora tak podejrzewam a jak nie bed miał tego kabelka czy mozna go w jakis sposób dorobic przystosowac tak abym mógł miec wkoncu normalny licznik i aby wszystko działało. Kolejne pytanie czy to może byc licznik obojetnie z jakiej wersji silnikowej np jak ja mam poczciwego Dieselka czy moze byc od TD lub TDI albo w ostatecznosci od Benzyniaka ?? Za wszelkie rady z góry dzieki :hejka:
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-08-28, 15:06   

Kupujesz nowy licznik, z obrotomierzem, wyciągasz stary, wkładasz nowy, podłączasz i to wszystko. Nic nie musisz innego kombinować. Plug & Play.
Rafik napisał/a:
Kolejne pytanie czy to może byc licznik obojetnie z jakiej wersji silnikowej np jak ja mam poczciwego Dieselka czy moze byc od TD lub TDI albo w ostatecznosci od Benzyniaka ??

NIE!. Musi być konkretnie z danej wersji silnikowej. Bo zauważ, że czasami na niektóych licznikach skala zaczyna się od 0, a czasami od 20. W jednych kończy się na 200, w drugich na 220 itd. Musisz taki sam licznik, taki sam typ licznika kupić i założyć.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 15:12   

aha czyli musze szukac konkret od zwykłego diesla od TD juz nie bedzie pasił no cóż biore sie za szukanie ok dzieki Sebek bym dał Ci plusika ale nie moge bo nie mój temat :hejka:
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-08-28, 15:22   

Najważniejsze, żeby "firma"licznika się zgadzała. Po środku na dole, pomiędzy prędkościomierzem, a zegarkiem masz taki napis" VD0, motometer itp. Musi być to samo. Być może liczniki ze zwykłego diesla są takie same jak od TD. najprościej wiesz, jak zrobić? Bo numerze licznika jako część oryginalna - z tyłu powinna byc karteczka przyklejona z jego numerem. I według tego szukaj.
_________________
Zielony borowik...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-08-28, 15:33   

Mialem TRW, zmienilem na VDO
Mailem z Vento, zmienilem na z Ibizy
Mialem z 1Z, mam z AFNa
WGSZ jest nawet lepsze niz w starym liczniku i jest wieksza dokladnosc predkosciomierza.

Rafik, wejdz w tryb serwisowy licznika, jak na pozycji 7 na wyswietlaczy km po odpaleniu silnika beda obroty to znaczy, ze twoj alternator jest przystosowany pod obrotomierz.
Licznik bedzie pasowal z kazdego diesla D, TD, TDI o ile WGSZ bedzie zblizone do twojego starego. 1Y i AAZ sa w pelni zamienne i bez znaczenia czy zaczyna sie od 0 czy od 20. W przypadku 1Z jest juz niewielka roznica.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-08-28, 15:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-08-28, 15:37   

bradley napisał/a:
Rafik, wejdz w tryb serwisowy licznika, jak na pozycji 7 na wyswietlaczy km

Też prawda. Żeby tak zrobić, musisz wcisnąć przycisk od kasowania kilometrów i trzymać go wciśniętym, następnie jak trzymasz go, przekręcasz kluczykiem na zapłon, wyłączasz zapłon i puszczasz przycisk. będą pojawiać się cyferki, 1, 2, 3 itd. Wciskasz tyle razy, żeby było 7. Uruchamiasz silnik i masz elektroniczny obrotomierz.
_________________
Zielony borowik...
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-08-28, 18:22   

Cytat:
sie od 0 czy od 20. W przypadku 1Z jest juz niewielka roznica.

z tego co pamietam jak czytalem na forum golfa , to nawet od vr`a mozna wlozyc .
jeden kolo pisal , ze VAG`iem za pomoca kodow zmiena sie ustawienia licznika......
tylko nie pamietam czy pprzypadkiem nie mowie o licznikach od mk4 . jesli sie myle , to przepraszam .
_________________

 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 19:33   

Dzieki Panowie wiem ze firma musi sie zgadzac mam VDO i nawet z przyzwyczajenia szukał bym tego samego ide pogrzebac w tym liczniku moze cos sie dowiem
:hejka: :hejka:
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 19:37   

Tragedia :boisię: mam tylko dwie opcje 01 i 02 :( :beczy: :beczy: :beczy: :beczy: :stryczek: :stryczek: :stryczek: :stryczek:
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-08-28, 20:07   

przemolas4 napisał/a:
tylko nie pamietam czy pprzypadkiem nie mowie o licznikach od mk4

Tak, w mk4 da sie zmienic kodowanie licznikow i nie ma problemu z pokazywaniem predkosci. mk4-->mk4 plug and play. mk4-->mk3 wybiera sie opcje najblizsza oryginalowi.
Rafik, wszedles wtryb inspekcji a nie serwisowy licznika.
Przy wlaczonym zaplonie musisz nacisnac guzik i go trzymac, nastepnie wylaczasz zaplon i szybko go wlaczasz i puszczasz guzik.
Jesli na wlaczonym zaplonie puscisz guzik od kasowania na wylaczonym zaplonie to wchodzisz w inspekcje.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 20:27   

robilem tak jak sebek mi mowil zanim zaplon przekrecilem to wcisnalem guzik
ok zrobie teraz ze najpierw zaplon pozniej 3mam guzik i wylaczam zaplon :D
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-08-28, 20:30   

Cytat:
ok zrobie teraz ze najpierw zaplon pozniej 3mam guzik i wylaczam zaplon :D

Wlaczasz, trzymasz, wylaczasz i szybko wlaczasz, puszczasz.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 20:46   

Ok mam obroty teraz tylko niewiem kupywac z allegro czy pojezdzic po szrotach bo ze szrotu pewnie taniej no i wiem co biore i przy przesylce nie bedzie niespodzianek ze sie cos zniszczy przez nasza kochana poczte :)
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 9