To moze na poczatek sprobuje wywalic ta folie. Zarowki sa z zielonymi kondomami czy bez i swieca przez zielona folie?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-17, 19:10
bradley napisał/a:
Żarówki sa z zielonymi kondomami czy bez i swieca przez zielona folie?
żaróweczki są zwykłe przeźroczyste, także wywalając folię pozbywasz się zieleni, tyle że ta folijka działa jednak rozpraszająco, bo tak bez niej będziesz miał dwa słupki światła niestety...
Czyli kolejne zaskoczenie. W takim razie albo zaopatrze sie w halogeniki (takie mocniejsze zaroweczki, ktore stosuje sie w digitalu w kadziu), albo zaopatrze sie w koszulki termokurczliwe i sprobuje z zarowka bez folii. Kiepsko jest to podswietlone.
Ostatnie chyba pytanie. Ile zaroweczek? Jak rozumiem 5W5 czyli odpowiednik diody T10 ?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
I o dwie za malo moim zdaniem. Pewnie to ten sam konstruktor co nieszczesnej klamki od schowka. Najpierw zrobil klamke a jak kac minal to zaczal robic zegary i sie zmeczyl
Dosyc narzekania, w weekend sprobuje cos podzialac. Dzieki za wszystkie informacje.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 14:48
Witajcie ożywie troche temat nie bede zakładał drugiego chyba tu bedzie dobrze . Bo juz dawno chodzi mi po głowie zmiana licznika w moim ventylu a wiec chodzi o to że w moim Vento mam licznik z zegarkiem analogowym a chce licznik z obrotomierzem wiec tak pierwsze co to musze wiedziec czy takie cos sie da zrobic wiem cos ze trzeba luknac czy ma sie jakis zielony kabelek bynajmiej tak słyszałem dobra jak tak to gdzie dokładnie poszukac takiego kabelka on pewnie bedzie szedł gdzies od alternatora tak podejrzewam a jak nie bed miał tego kabelka czy mozna go w jakis sposób dorobic przystosowac tak abym mógł miec wkoncu normalny licznik i aby wszystko działało. Kolejne pytanie czy to może byc licznik obojetnie z jakiej wersji silnikowej np jak ja mam poczciwego Dieselka czy moze byc od TD lub TDI albo w ostatecznosci od Benzyniaka Za wszelkie rady z góry dzieki
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Kupujesz nowy licznik, z obrotomierzem, wyciągasz stary, wkładasz nowy, podłączasz i to wszystko. Nic nie musisz innego kombinować. Plug & Play.
Rafik napisał/a:
Kolejne pytanie czy to może byc licznik obojetnie z jakiej wersji silnikowej np jak ja mam poczciwego Dieselka czy moze byc od TD lub TDI albo w ostatecznosci od Benzyniaka
NIE!. Musi być konkretnie z danej wersji silnikowej. Bo zauważ, że czasami na niektóych licznikach skala zaczyna się od 0, a czasami od 20. W jednych kończy się na 200, w drugich na 220 itd. Musisz taki sam licznik, taki sam typ licznika kupić i założyć.
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 15:12
aha czyli musze szukac konkret od zwykłego diesla od TD juz nie bedzie pasił no cóż biore sie za szukanie ok dzieki Sebek bym dał Ci plusika ale nie moge bo nie mój temat
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Najważniejsze, żeby "firma"licznika się zgadzała. Po środku na dole, pomiędzy prędkościomierzem, a zegarkiem masz taki napis" VD0, motometer itp. Musi być to samo. Być może liczniki ze zwykłego diesla są takie same jak od TD. najprościej wiesz, jak zrobić? Bo numerze licznika jako część oryginalna - z tyłu powinna byc karteczka przyklejona z jego numerem. I według tego szukaj.
Mialem TRW, zmienilem na VDO
Mailem z Vento, zmienilem na z Ibizy
Mialem z 1Z, mam z AFNa
WGSZ jest nawet lepsze niz w starym liczniku i jest wieksza dokladnosc predkosciomierza.
Rafik, wejdz w tryb serwisowy licznika, jak na pozycji 7 na wyswietlaczy km po odpaleniu silnika beda obroty to znaczy, ze twoj alternator jest przystosowany pod obrotomierz.
Licznik bedzie pasowal z kazdego diesla D, TD, TDI o ile WGSZ bedzie zblizone do twojego starego. 1Y i AAZ sa w pelni zamienne i bez znaczenia czy zaczyna sie od 0 czy od 20. W przypadku 1Z jest juz niewielka roznica.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-08-28, 15:36, w całości zmieniany 1 raz
Rafik, wejdz w tryb serwisowy licznika, jak na pozycji 7 na wyswietlaczy km
Też prawda. Żeby tak zrobić, musisz wcisnąć przycisk od kasowania kilometrów i trzymać go wciśniętym, następnie jak trzymasz go, przekręcasz kluczykiem na zapłon, wyłączasz zapłon i puszczasz przycisk. będą pojawiać się cyferki, 1, 2, 3 itd. Wciskasz tyle razy, żeby było 7. Uruchamiasz silnik i masz elektroniczny obrotomierz.
sie od 0 czy od 20. W przypadku 1Z jest juz niewielka roznica.
z tego co pamietam jak czytalem na forum golfa , to nawet od vr`a mozna wlozyc .
jeden kolo pisal , ze VAG`iem za pomoca kodow zmiena sie ustawienia licznika......
tylko nie pamietam czy pprzypadkiem nie mowie o licznikach od mk4 . jesli sie myle , to przepraszam .
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 19:33
Dzieki Panowie wiem ze firma musi sie zgadzac mam VDO i nawet z przyzwyczajenia szukał bym tego samego ide pogrzebac w tym liczniku moze cos sie dowiem
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
tylko nie pamietam czy pprzypadkiem nie mowie o licznikach od mk4
Tak, w mk4 da sie zmienic kodowanie licznikow i nie ma problemu z pokazywaniem predkosci. mk4-->mk4 plug and play. mk4-->mk3 wybiera sie opcje najblizsza oryginalowi.
Rafik, wszedles wtryb inspekcji a nie serwisowy licznika.
Przy wlaczonym zaplonie musisz nacisnac guzik i go trzymac, nastepnie wylaczasz zaplon i szybko go wlaczasz i puszczasz guzik.
Jesli na wlaczonym zaplonie puscisz guzik od kasowania na wylaczonym zaplonie to wchodzisz w inspekcje.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ok zrobie teraz ze najpierw zaplon pozniej 3mam guzik i wylaczam zaplon
Wlaczasz, trzymasz, wylaczasz i szybko wlaczasz, puszczasz.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-08-28, 20:46
Ok mam obroty teraz tylko niewiem kupywac z allegro czy pojezdzic po szrotach bo ze szrotu pewnie taniej no i wiem co biore i przy przesylce nie bedzie niespodzianek ze sie cos zniszczy przez nasza kochana poczte
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum