Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-23, 11:17
Spadły obroty
Autor Wiadomość
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-09-05, 18:16   Spadły obroty

Przejechalem dzis kolo 100km wentkiem i przeciągnołem go pare razy na 4-ce tak do 130 przy wyprzedzaniu. gdy wróciłem do domu zauwazylem ze ma strasznie nieskie wolne obroty ( okołoo 100/min ). co może być przyczyną. Wystarczy troche linke podciagnąć czyy jest to coś innego. Musze jeszcze zobaczyc jak bedzie zimny na ssaniu jakie obroty bedzie mial, bo jak mu sie gazy wcisnie to wszystko jest ok.
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2006-09-05, 18:44   

na 4 130 jest to normalne
ja na 4 ciskam 160 180 i nie ma problemu :>
mysle ze dostaje lewego powietrza :hmmm:
na ssaniu bedzie ci chdzil ok
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-09-05, 18:58   

jaca napisał/a:
ja na 4 ciskam 160 180 i nie ma problemu

no tyle na 4 biegu moim poczciwym Ventylkiem jeszcze nie próbowałem :bojesię:

Napewno winne jest powietrze, które gdzieś się dostaje...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-09-05, 22:00   

poprawcie mnie jeśli się myle ale jaca ma 2,0 więc 160 na 4 to nie jest chyba tak źle ...
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-09-05, 22:45   

jak ci na ssaniu nie bedzie chodzil i gasnal bedzie to moze bcy tez silnik krokowy lub odpiety jakis waz powietrza
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-09-06, 00:48   

Gavel napisał/a:
poprawcie mnie jeśli się myle ale jaca ma 2,0 więc 160 na 4 to nie jest chyba tak źle ...

no jasne... Ja mam poczciwe 1,8 90 kucy, więc nie jest to silnik dynamiczny... Mapet to może poszaleć, VR6 to jest silniczek, aż sie prosi o wciśnięcie gazu...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-09-07, 00:04   

spyro napisał/a:
Ja mam poczciwe 1,8 90 kucy, więc nie jest to silnik dynamiczny...

juz nie narzekaj ;) ja tam od czasu do czasu i na 4 mojego tak przeciagne... choc racja-normalna jazda to nie jest ;)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-10-07, 21:47   

dawno nie odpisywalem na mojego posta ( brak neta przez jakiś czas), ale problem jest w tym ze dzieje sie to rzadko , a obroty są za niskie . gdyby dostawał lewego powietrza to by raczej działal nierówno i szybciej ( chyba), a tu obroty spadaja do 100 działa równo ( ale wolno), a jak sie ssanike zalączy to obroty są na 1100 ( tez za niskie). Pochodzi troche i sam dochodzi do siebie. w czym moze być problem??
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2006-10-07, 21:54   

W silniczku krokowym, który trzeba zdemontować, rozłożyć i wyczyścić, zwrazając uwagę na stycznik biegu jałowego oraz rdzeń pokryty mosiądzem, na którym gromadzi się nalot. Jesli nie pomoże to odwiedź szrot.
 
 
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-10-07, 22:04   

dzieki za odpowiedz, zrobie to sam tylko mam takie pytanko czy aby to bezpieczne?? latwo coś uszkodzic czy miłolśnik rozbierania, rozkręcania itp. da sobie rade??
i jeszcze jednowiem ze gdzieś na forum na pewno jest napisane o tym silniczku ale czy mogł byś mi opisac jak on wygląda i gdzie ejst umieszczony
 
 
marecki2R 
Ventomaniak
Jetta 2.0 16v



Silnik: ABA
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 505
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2006-10-08, 01:12   

Silnik krokowy



Ilość
zasysanego przez silnik spalinowy powietrza zależy od otwarcia przepustnicy w zespole wtryskowym TBI. Przepustnica jest sterowana pedałem przyspieszania. Powietrze potrzebne do utrzymania obrotów biegu jałowego silnika, przy zamkniętej przepustnicy jest regulowane za pośrednictwem układu obejściowego by-pass, sterowanego przez silnik regulacji obrotów biegu jałowego zwany silnikiem krokowym. Sposób działania i umiejscowienie silnika krokowego oraz elektrowtryskiwacza w zespole TBI GM MULTEC przedstawia rys. 1.

.
Rys. 1.

Zespół wtryskowy TBI GM MULTEC:
1 - regulator ciśnienia paliwa,
2 - elektrowtryskiwacz,
3 - przewód powrotny paliwa,
4 - silnik krokowy,
5 - przelot obejściowy (by-pass),
6 - przepustnica,
7 - przewód dolotowy paliwa

Silnik krokowy
jest silnikiem elektrycznym składającym sie z wirnika wzbudzenia (1) (rys. 2.), złącza elektrycznego zasilania (2) i obrotowego zaworu (3). Zawór obrotowy zwykle ma kształt grzybka, który cofając się otwiera przelot powietrza dodatkowego, równolegle do przelotu głównego zamykanego przez przepustnicę. Otwarcie przelotu dodatkowego (by-pass) jest realizowane cofnięciem grzybka zaworu przez obrót wywołany impulsem elektrycznym z ECM. Zmiana kierunków obrotu następuje przez zmianę biegunowości prądu elektrycznego.


Rys. 2.

Silnik krokowy
1 - wirnik wzbudzenia,
2 - złącze,
3 - zawór obrotowy.

Sterowanie
przepływem dodatkowego powietrza jest niezbędne w takich stanach pracy jak: rozruch zimnego silnika, praca na biegu jałowym, hamowanie silnikiem.


Silnik krokowy Mono wtrysk
_________________

 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-10-08, 13:22   

prpozycja moja-wrzucic to gdzies na stronke, zeby juz bylo-jakby nie patrzec sie Marecki postaral :)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-10-08, 14:51   

Brawo marecki, opisik super!!!
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marecki2R 
Ventomaniak
Jetta 2.0 16v



Silnik: ABA
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 505
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2006-10-08, 20:37   

Miałem natchnienie ;) a tak serio wyszukałem z neta i jest wszsto ładnie jak na dłoni :lol:
_________________

 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-10-13, 01:21   

co do opisow...-bylem niedawno na Bielanach w Auchan-i wiecie co mialem w rekach-az mnie serce boli, ze zostawilem... ksiazke "VW GOLF 3 I VENTO"-cos na zasadzie-zrob to sam :) kosztowala ok 50 zl-i troszke mnie to zabolalo...(student ;) ) ale na gwiazdke po nia jade :D
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-10-13, 10:31   

marmarmarek 50 zł to chyba żadna rewelacja.
Po tyle stoją normalnie na allegro:
http://allegro.pl/item131...a_warszawa.html
http://allegro.pl/item133...ento_nowa_.html
ale jak Ci zależy to można czasem znaleźć taniej:
http://allegro.pl/item134...praw_nowa_.html

A idealne rozwiązanie dla studenta to wersja elektroniczna :mrgreen:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=50
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-10-13, 18:48   

No właśnie, przecież od dawna jest możliwość zassania tej książeczki... Ja mam papierowa wersję, ale mówiąc szczerze to korzystałęm zniej może ze dwa razy przez te wszystkie lata... A kupiłem tez na Allegro, bo wtedy nie było w księgarniach, od jakiegoś roku jest dodruk i znowu się pokazały...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 9