Silnik: ABF+
Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: między tłokiem a zaworem
Wysłany: 2009-08-28, 16:42 Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ
Silnik seria: 265 KM & 400 NM 2,7 V6 Biturbo
Dźwięk silnika miażdzy, prawdziwa V6, a dwie turbiny robią swoje w połączeniu z BOVami jest to idealny zestaw, brakuje tylko wydechu(plan już jest ), układ napędowy to Quattro (Torsen), układ kierowniczy jest moim zdaniem bdb+++
Licznik ma ograniczenie do 280 km/h, ale skrzynia na 6 biegu pozwala na jazde z równa prędkością 300 km/h (trzeba by kiedy sprawdzić )
Silnik: ABF+
Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: między tłokiem a zaworem
Wysłany: 2009-09-28, 22:24
auto z zewnatrz zostanie jak jest, nic nie bede kombinował to ma być S4 w serii, no oprócz modyfikacji silnika/zawieszenia/hamulców, zapomniałem dodac o jeszcze jednym szczególe, auto ma program VTG i generuje na dzisiejszy dzien moc ok 300-310 KM (w dowodzie mam 320 napisane, ale tyle raczej nie ma) tak wiec przyspiesza ładnie , spalanie? 16-24, średnio ok 18, auto naprawde wspaniałe, można nim pojechać na zakupy, wieczorem się pościgac, zrobic w pare godzin 500 km i nawet tego nie odczuć (to jest wygoda audi ) jedynie kobiecie nie moge nawet pozwolić się przejechać, ponieważ nawet Quattro może tu nie pomóc , podczas jazdy w zakretach na mokrej nawierchni nawet dziurawej to czysta przyjemnośc, a nawet porowokuje do szybszej jazdy, z ciekawostek moge dodac jeszcze że zakupilem już gwinty KW chyba na wiosne założe, dzieki za komenatrze
P.S. foty silnika beda niedługo, nie chce mi sie iść teraz do garażu hehe
Widzialem takie biturbo v6 na SCP. Gosc mial 2 setupy. 320 i 470KM
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: ABF+
Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: między tłokiem a zaworem
Wysłany: 2009-09-30, 21:26
spyro napisał/a:
Autko super, ale jak Ci coś w nim padnie to pewnie niezły drenaż portfela będzie... Ale ta moc powala.
coś za coś, jakoś tym sie nie przejmuje, zawsze trzeba mieć świadomość, że zaraz coś pójdzie, koszta sa spore np:
same dobre klocki na przód (nie bdb) ok 500 zł (te lepsze ok 1000)
sprzegło z RS4 załatwione po kosztach 1500 zł (w serwisie chyba z 3-4 tys)
uzywana skrzynia ok 4 tys, nowa 5,5 tys euro
bradley napisał/a:
Widzialem takie biturbo v6 na SCP. Gosc mial 2 setupy. 320 i 470KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum