Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Skaczące obroty i zapach gazu
Autor Wiadomość
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
  Wysłany: 2009-11-13, 11:59   Skaczące obroty i zapach gazu

No to problemy za gazownią dopadły i mnie. Od paru dni mam problem ze skaczącymi wolnymi obrotami. Jak silnik jest zimny jest ok ale jak tylko złapię trochę temperatury (zejdzie ze ssania) to zaczyna się meksyk. Obroty chodzą sobie płynnie, trochę w dół, trochę w górę (jakieś 50 obrotów). Czuć przy tym szarpanie silnika, tak jakby miał zgasnąć ale w ostatniej chwili coś go pobudza i obroty podskakują. Otworzyłem dzisiaj maskę i poczułem dosyć ostry zapach gazu, tego chyba też nie powinno być. Na benzynie jest wszystko ok. Na początku pomyślałem o silniczku krokowym od gazu, ale skąd wtedy byłby ten zapach ?? A może filtr od gazu ?? Wprawdzie na LPG przejechałem jakieś 6tys. ale ma już 1,5 roku ??
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-11-13, 13:36   

Bartek, zobacz czy nie masz tak jak, chyba Spyro tak miał, że przewód z gazem praktycznie był zsunięty...chodzi o to miejsce za wtryskiem.....i w sumie coś moze być z tej teorii gdyż w tedy gaz by się ulatniał i może w tedy łapał by powietrze co powodowałoby takie a nie obroty...no tylko pytanie dlaczego tak się na ssaniu nie dzieje ??

Bartek napisał/a:
Otworzyłem dzisiaj maskę i poczułem dosyć ostry zapach gazu, tego chyba też nie powinno być.

A lokalizowałeś organoleptycznie skąd mniej-więcej ten zapach dochodzi ?? Czy z filterka...parownika...wtrysku....czy moze silnika zalewa ??
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-13, 13:52   

Nie wnikałem dokładnie skąd ucieka gaz, zajrzałem tylko na szybko pod maskę zobaczyć co tam się dzieje i musiałem uciekać na zajęcia. Prawdopodobnie jutro poparzę dokładnie co i jak, jeżeli sam nic nie wskóram w poniedziałek trzeba będzie się udać do gazowników. Teoria z zsuniętym przewodem, może się potwierdzić. Cała sytuacja się zaczęła jak po prawie 3 miesięcznej przerwie w jeździe na LPG zalałem cały zbiornik i dosyć gwałtownie przełączyłem go na LPG (przełącza się po osiągnięciu 2200 obr/min, ja musiałem szybko ruszyć więc wbiłem pedał gazu w podłogę :P , wtedy dosyć mocno szarpnęło silnikiem).
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-13, 14:40   

Przed chwilą poszedłem obadać przewody od gazu z ciekawości. Niestety wszystkie siedzią tak jak powinny. Wydaje mi się zapach gazu pochodzi gdzieś z okolicy silniczka krokowego od LPG ale pewny nie jestem (jestem przeziębiony, katar nie pozwala na lepszą lokalizację :P ). Nagrałem filmik żeby zobrazować co dokładnie się dzieje z obrotami -



i z perspektywy silnika, tutaj trzeba się skupić raczej na dźwięku ;)
-
Tak jak pisałem wcześniej, na Pb wszystko jest w normie, na LPG jak widać. Zauważyłem teraz że na zimnym silniku obroty też chodzą ale bardzo delikatnie, w zasadzie nie jest to odczuwalne. Aha, no i niech ktoś mi napisze gdzie powinien znajdować się filtr od gazu bo pod maską nic takiego nie znalazłem :(
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-11-13, 15:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-11-13, 15:10   

Faktycznie widać dobrze jak obroty falują.

Bartek napisał/a:
Nagrałem filmik żeby zobrazować co dokładnie się dzieje z obrotami

Troszeczkę pod tuningowałem wyświetlanie filmików.

Bartek napisał/a:
jestem przeziębiony, katar nie pozwala na lepszą lokalizację :P

Kurcze...mnie też coś bierze...pewnie ah1n1 ;) :hahaha:

Bartek napisał/a:
Aha, no i niech ktoś mi napisze gdzie powinien znajdować się filtr od gazu bo pod maską nic takiego nie znalazłem :(

Prześledź te dwa tematy....wrzucałem fotki gdzie mam ten filterek....po Twoim filmiku widze że masz inne ułożenie gratów od LPG...ale pewnie załapiesz o co chodzi....

są dwa tematy...pewnie swój post z jednego do drugiego kopiowałem, gdyż zapewne wymagała tego sytuacja na forum
http://forum.vwvento.org/...ghlight=#100778
http://forum.vwvento.org/...ighlight=#64298
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-13, 15:42   

Kurcze, wychodzi na to że u mnie pod maską nie ma filtra od LPG. Mam tylko reduktor z którego wychodzą wszystkie przewody, silnik krokowy i śrubę do regulacji na jednym przewodzie i ten niby komputer sterujący. Może filtr znajduję się gdzieś przy butli ?? Bo chyba nie możliwe żeby nie było go wcale :mysli:
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-11-13, 18:08   

Musi byc gdzies ten filterek.....być moze jest w "puszce" o nieco innych kształtach....kiedyś też miałem furkę z gazem na śrubę (kręciłem do woli ;) ) i tam tez był filterek.....z zewnątrz praktycznie identyczny jak mam teraz...różnił się tylko wkładem....no ale Lovato i BRC troszeczkę różnią się.
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-13, 19:57   

Najlepiej wrzuć fotę całej komory silnika.... wtedy się obczai o co kaman..... ;)
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-11-14, 16:52   

i jak znalazłeś ten filterek ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-14, 18:24   

Nie miałem czasu dzisiaj a teraz już ciemno :( Znalazłem papiery od LPG i okazało się że jest jeszcze na gwarancji więc w poniedziałek jadę do gazowników żeby szukali przyczyny. Macie jakieś pomysły co może powodować takie zachowanie ?? Przyspiesza na LPG tak jak zawsze, nie dławi się ani nic z tych rzeczy, tylko te cholerne wolne obroty. Zawsze jak się wie mniej więcej co to może być to łatwiej jest dyskutować z "fachowcami" ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-14, 18:37   

Już wiem gdzie jest filtr :P Nigdy bym nie pomyślał że ta puszka będzie połączona z reduktorem, dobrze że w googlach jest wszystko bo bym szukał go przy butli :P Zdjęcie z pod maski mojego Ventyla z zaznaczonym filtrem ;)

_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-14, 19:05   

Hehe, bk. Takiego miejsca jeszcze nie widziałem....
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-11-14, 19:07   

warzne że wogule jest :D
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-14, 21:31   

No bo już była opcja, że go nie ma :D
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
marek03 
Ventofan


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 155
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2009-11-15, 08:50   

Ja w Vento też mam w tym miejscu filterek, ale też mam drugi fazy lotnej (czy jakoś tam). Ten pierwszy, o ile się nie mylę, filtruje gaz idący z butli, ten drugi czyści gaz przed wtryskiwaczami.
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-15, 10:46   

No to następna ciekawostka, jak silnik złapie temperaturę powyżej 90 stopni to obroty na LPG przestają wariować, stoją na około 750 (tak samo jak na Pb) :drib Już sam się pogubiłem o co mu chodzi, raz jest źle raz dobrze :evil: Aha, no i jeszcze jedno pytanie, czy to normalne że jak się odkręci pokrywkę od tego filtra gazu to zaczyna walić przez to gaz ?? Odkręciłem jedną śrubę, drugą trochę poluzowałem i zaczął ulatniać się gaz i to dosyć mocno :(
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-15, 10:54   

Tzn po rozkręceniu obudowy filtra może syknąć gaz, ale raz i porządnie. Nie powinien się ulatniać cały czas..... W butli jest zawór zamykający i po rozkręceniu filtra może Ci uciec z przewodu i z tej obudowy.
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
Ostatnio zmieniony przez cinek82 2009-11-15, 10:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-15, 11:02   

Teraz to już raczej nie mam ochoty nawet zaglądać pod maskę, jutro pojadę niech się fachowcy z tym bawią, w końcu po coś ta gwarancja jest ;) Kurcze coraz bardziej te LPG mnie zniechęca do siebie, raz że pali jak smok, dwa że ceny coraz ciekawsze i do tego jeszcze się problemy zaczynają.....
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-15, 11:12   

Przejdzie Ci :diabełek: Niech tylko to naprawią.... i tak na gazie jest opłacalna jazda ;) To dasz znać co oni tam wymyślili. Może w kompie od gazu się coś popierdaczyło :mysli:
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-11-15, 15:16   

Przy wymianie filtra gazu zakrecałem zawór w butli...samochód chodził na gazie i czekałem aż zgaśnie....w tedy zabierałem się do odkręcenia filtru-co prawda tak czy siak w obudowie będzie trochę gazu.

Bartek napisał/a:
No to następna ciekawostka, jak silnik złapie temperaturę powyżej 90 stopni to obroty na LPG przestają wariować, stoją na około 750 (tak samo jak na Pb) :drib Już sam się pogubiłem o co mu chodzi, raz jest źle raz dobrze :evil:

A może masz mało plynu chłodzącego w układzie i parownik jest niedogrzany i trochę wariuje. :mysli:

Bartek napisał/a:
Kurcze coraz bardziej te LPG mnie zniechęca do siebie, raz że pali jak smok, dwa że ceny coraz ciekawsze i do tego jeszcze się problemy zaczynają.....

To ile tego gazu Ci siorpie ??
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-15, 15:39   

Przy ostatnim tankowaniu 16 litrów :D I nie wchodzi tutaj w grę gaz lipnej jakości bo tankuję tylko na Orlenie przy samej rafinerii tak zwany Q-GAZ, najczystszy gaz jaki wypuszcza Orlen dostępny tylko na tej jednej stacji (różnica w cenie w stosunku do normalnego gazu wynosi 15gr/l ale naprawdę czuć różnicę w jeździe) ;) Co do płynu to faktycznie w zbiorniczku miałem delikatnie poniżej min, ale już jest uzupełniony. Zaraz odpalę samochód i zobaczę czy to coś pomogło ;)

EDIT: No niestety to nie do płynu ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
Ostatnio zmieniony przez Bartek 2009-11-15, 16:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-11-15, 16:49   

Bartek napisał/a:
Przy ostatnim tankowaniu 16 litrów :D

:wow: no to jedź do gazowników żeby to jakoś zgrali....takie spalanie na pewno nie jest normalne....w sumie gdybyś jeździł na benzynie z lekką nogą na pedale gazu to pewnie kosztowo wyszłoby coś jak na gazie przy takim spalaniu, więc jak dla mnie z takim spalaniem gaz mija się z celem. ;)

Bartek napisał/a:
delikatnie poniżej min

Nie...o taki malutki ubytek mi nie chodziło....myślałem ze może w zbiorniczku masz sucho itp ;)
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-15, 17:05   

Problem w tym że ja nie jeżdżę z delikatną nogą ;) Na takie spalanie składa się jazda 100% po mieście przeważnie w godzinach szczytu, deptanie tych 75KM żeby to jakoś jechało no i teraz dosyć niskie temperatury. Mimo wszystko ostatnio zaczynam bić rekordy pod względem spalania :P Jutro po szkole jadę do firmy w której zakładałem LPG i niech sprawdzają co się dzieje. Świecie i kable wymienione 2 miesiące temu, kopułka i palec jakieś pół roku temu, dodatkowy w lipcu ustawiany był zapłon więc ze strony układu zapłonowego wszystko powinno być ok. Jedyne co mi przychodzi do głowy to sonda lambda ale wtedy pewnie wariował by też na benzynie więc pozostaje kwestia LPG, nie wiem, może ten silniczek krokowy ??
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-16, 13:21   

Złożyłem dzisiaj wizytę gazownikom :D Problem chyba usunięty, piszę chyba bo okaże się jak pojeżdżę :P Pan gazownik na pierwszy rzut oka stwierdził że ustawiona jest "za bogata dawka". Potwierdziło się to po podpięciu analizatora spalin. Dawka została wyregulowana i jak na razie jest dobrze :hura: Ale czy to faktycznie było to czy nie to to się okaże jutro rano bo teraz silnik było rozgrzany na benzynie a nie było czasu żeby go chłodzić :P
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-11-16, 14:51   

No i super...przynajmniej to by wyjaśniało duze spalanie.

Bartek napisał/a:
za bogata dawka

A swoją drogą to jak to się mogło przestawic :mysli:
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-16, 16:44   

Nie mam pojęcia, ja tam nie grzebałem ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-11-16, 17:08   

Bartek napisał/a:
tak zwany Q-GAZ, najczystszy gaz jaki wypuszcza Orlen dostępny tylko na tej jednej stacji

a gaz na innych stacjach to drugi gatunek, sam syf i reszta plag egipskich przy tym razem wzięte... no bez przesady :) Rozumiem, reklama dźwignią handlu, ale żeby wierzyć w każde głupstwo, co napiszą? :P
_________________
Zielony borowik...
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-11-16, 17:23   

ja tankuje gaz na byłym lotosie teraz to sie nazywa oktan tam maja dobry gaz
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-16, 17:29   

No widzisz i tutaj nie masz racji kolego :] W tym gazie pewne składniki zostały zastąpione innymi (nie wiem jakie jakimi,chemikiem nie jestem), i nie jest to ściema bo po pierwsze czuć wyraźnie różnicę w jeździe, po drugie (gdyby pierwsze nie było wystarczające :P ) przy "produkcji" tego gazu pracuje mój wujek więc informacje na temat tego że nie ma w nim tylu syfów co w reszcie posiadam z pierwszej ręki ;) Nie wierzysz, zapraszam do Płocka na ulicę Długą przy bramie (chyba nr. 4) Orlenu, zatankujesz, pojeździsz i sam się przekonasz ;) Ja nie jestem człowiekiem który lubi przepłacać żeby mieć coś pozornie lepszego ale w tym przypadku wiem co piszę i wiem co tankuję ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2009-11-16, 17:30   

sebastian, ma racje, jeśli różnica byłaby taka bardzo widoczna, to więcej byłoby takich "super" punktów z LPG.
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2009-11-16, 17:42   

aaaa chyba że tak ;)
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-11-25, 13:55   

Podpinam sie do tematu. Eh u mnie w instalacji równiez nie mogę znależc filterka gazu gdzieś przed reduktorem. Jest tylko jeden taki druciany w weżyku który idzie w kierunku pokrywy zaworów ale innego walcowego nie mam. No i co ciekawe w butli nie mam widocznego zaworu zakręcania? Wiecie o co tu chodzi?? a pod maską mam tylko elektrozawór, sprawdza się bo wyjmowałem juz reduktor bez zakręcania w butli i nic nie ulatywało, ale zawór musi gdzies byc. Doradzcie:)
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-11-25, 21:15   

eros662, tych zaworków nie widać na pierwszy rzut oka...musisz zdjąć ten plastik osłaniający zegar poziomu gazu w butli...tam powinny być zaworki...zwykłe pokrętła....jak dam radę to wrzucę jakieś foto.

EDIT............
Paweł J. napisał/a:
jak dam radę to wrzucę jakieś foto.

OK...no to wrzucam wedle tego co obiecałem....

Jeśli patrzysz na zbiornik gazliny to widzisz coś takiego:


musisz ściągnąć ta plastikową "zastawę"



eros662, jeśli ściągniesz obudowę wskaźnika poziomu LPG to powinieneś zobaczyć coś w rodzaju tego co wrzuciłem...te czerwone pokrętła powinny zamykać zawory...nie pamiętam które, ale chyba obydwoma kręciłem za nim załapałem o co chodzi ;)
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-11-26, 11:51   

Paweł J. napisał/a:
te czerwone pokrętła powinny zamykać zawory


nom mam coś takiego ale chyba na imbus były, musze raz jeszcze sprawdzić
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,33 sekundy. Zapytań do SQL: 9