Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z paleniem
Autor Wiadomość
henek 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 td
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2008-11-20, 14:09   problem z paleniem

serdecznie witam mam vw vento 93r 1.9 td. i mam problem z zapaleniem jego jak postoi jakiś czas... to znaczy głownie rano wcześniej takie żeczy nie miały miejsca . z tego co zaobserwowałem to się zapowietrza , dałem zaworek zwrotny na zasilaniu nie pomogło nic ominiłem filtr paliwa.... również nic to nie dało... póżniej wsadziłem dwa zaworki zwrotne na zasilaniu i powrocie myślałem że to coś da, ale i to nic nie pomogło............ teraz to juz sam nie wiem co mu jest......... koledzy proszę o pomoc w tej sprawie
 
 
przesad 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 TD
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 11
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-11-21, 09:36   

Mój nie chciał palić, a jak już załapał to puszczał ogromnego alladyna... i okazało się, że żadna świeca nie grzała. po wymianie pali super
Ostatnio zmieniony przez przesad 2008-11-21, 09:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
henek 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 td
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2008-11-21, 10:06   

dzięki kolego za radę ,ale świece założyłem nowe i dalej to samo.... nie pali
 
 
mongi 
Niedzielny kierowca
mongi



Silnik: 1,9 TDI AFN
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 75
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-11-21, 23:23   

może przekaźnik świec żarowych?
_________________
Grupa PODKARPACKA

Vento by mongi - 1997 r. 1.9 TDI 81kW (AFN)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-11-21, 23:40   

Stary kopciuch wiec cudow nie ma;) Swiece grzeja? Pompa daje paliwo na wtryski? Jak juz zapali to nie dymi na siwo? Czy w ogole nie chce zapalic?
Tu gorsza sprawa bo czujnikiem zegarowym ustawia sie kat wtrysku, a jak jest za maly to sa trudnosci z odpaleniem gdy jest zimno. No i czy probowales odpalac z "wajcha" przyspieszacza.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
leszek166 
Autostopowicz
leszek166


Silnik: 1,9 tdi
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2008-12-30, 16:03   słabo pali

bradley napisał/a:
Stary kopciuch wiec cudow nie ma;) Swiece grzeja? Pompa daje paliwo na wtryski? Jak juz zapali to nie dymi na siwo? Czy w ogole nie chce zapalic?
Tu gorsza sprawa bo czujnikiem zegarowym ustawia sie kat wtrysku, a jak jest za maly to sa trudnosci z odpaleniem gdy jest zimno. No i czy probowales odpalac z "wajcha" przyspieszacza.


sprawdz ciśnienie sprężania
 
 
leszek166 
Autostopowicz
leszek166


Silnik: 1,9 tdi
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2008-12-30, 16:03   słabo pali

bradley napisał/a:
Stary kopciuch wiec cudow nie ma;) Swiece grzeja? Pompa daje paliwo na wtryski? Jak juz zapali to nie dymi na siwo? Czy w ogole nie chce zapalic?
Tu gorsza sprawa bo czujnikiem zegarowym ustawia sie kat wtrysku, a jak jest za maly to sa trudnosci z odpaleniem gdy jest zimno. No i czy probowales odpalac z "wajcha" przyspieszacza.


sprawdz ciśnienie sprężania
 
 
Junior_86 
Ventofan
Vento 1.9 TDI


Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-12-18, 23:12   

I mi rano &*($&&+_ pali od tych wiekszych mrozow. wydaje mi sie ze mam wode w baku bo tankuje sie od pol roku na leclerku, zapomnialem ze nadawali mrozy i ostatnio tez tam zalalem. kupilem dzis pol litra jagodzianki moze rozpusci wode i przepali. Objawy sa takie ze grzeje go 2 razy i probuje palic a on zaskakuje pozniej nierowna praca silnika i gasnie po 3,4 takiej akcji zapala, Akumulator nie nalezy do silnych bo juz swoje przezyl, pierd****olniecia juz nei ma ale widac -20 dzis bylo i dalej sobie krecil te kilka prob. swiece 2 lata temu NGK nie sprawdzalem ale w tamtym roku tez &*($&&+_ palil tyle ze akumulator byl sporo mocniejszy. przeczytalem wyzej cos na temat kata wtrysku.
"czujnikiem zegarowym ustawia sie kat wtrysku"
jak to??
mozna to zrobic z kokpitu i jakas instrukcje poprosze i wskazowki jaki powinnien byc
1,9TDI 1Z 95r
dzieki
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-12-18, 23:16   

W TDI sprawdzasz kat wtrysku za pomoca vaga, a regulujesz za pomoca rak i kluczy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Junior_86 
Ventofan
Vento 1.9 TDI


Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-12-18, 23:22   

dzieki w poniedzialek jade do mechanika robic rozrzad wiec powiem niech posprawdza te katy i swiece dla pewnosci.
nie wiem czemu zawsze myslalem ze w naszych maszynach da sie to zmienic przez komputer..
A jutro napisze czy jagodzianka pomogla czy to nie to ;)
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-12-19, 08:27   

Jak jedziesz zmieniac rozrzad no to musi ustawic kat wtrysku bo reguluje sie go polozeniem pompy. I spytaj sie go jak to robi. Bo jesli na zegar.... podziekuj mu. To nie stary klekot.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Junior_86 
Ventofan
Vento 1.9 TDI


Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-12-19, 19:05   

no dzis to padaka.. ludzilem sie ze jak wczoraj zapalil to i dzis tak bedzie. dzis podgrzalem 3 razy a on tylko raz wydal dzwiek.. przyjechal koleszka z duzym aku i tez grzalem i krecilem i dopiero za 4 razem zapalil. za autem chmura bialego dymu.. i wcale nie znikal. jagodzianka z orlenu nic nei dala. dalej chyba woda stoi, zapalal i gasl kaszlal i zdychal.
_________________

 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-12-19, 19:14   

Junior_86 napisał/a:
zapalal i gasl kaszlal i zdychal.

przymarza jak nic - ja tam w jagodzianki sie nie bawie - 30 - 40 l ON i 5 l Pb - i nie marznie ( w koparce ) :P ale to sprawdzony sposób równiez w samochodzie - kolega 25% benzyny lał i audi jezdzila jak lala - w ciezarówkach równiez benza idzie ;)
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-12-19, 19:20   

Wielokrotne grzanie w TDI nic nie daje. To bez sensu. Lepiej odrazu po zgaszeniu kontrolki (wtedy swieca trzyma jeszcze zar) przekrecac kluczyk. A zamiast PB przeciez mozna lac depresanty zimowe. 500ml butelka za 20zl i starcza na 10 pelnych bakow.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-12-20, 00:57   

bradley napisał/a:
A zamiast PB przeciez mozna lac depresanty zimowe. 500ml butelka za 20zl i starcza na 10 pelnych bakow.

teoretycznie ja juz wiem z doswiadcznia ze PB lepiej dziala ;)
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
szym29 
Pan i władca oktanów
SZYM29 alias SZYM30



Silnik: 1.8 75 KM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 906
Skąd: sam nie wiem
Wysłany: 2009-12-20, 21:35   

co niektorzy leja denaturat
_________________
szym - nagły atak spawacza

http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56
VENTO GRUPPE
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-12-20, 21:44   

Jeżeli chodzi koledzy o cięzkie palenie to jet tak że olej na mrozie gęstnieje i wał ma cięzko obrucić gdyż nie jest smarowany. najlepsze rozwiązanie to by była grzałka w misce olejowej i wtedy poranny rozruch byłby bezproblemowy.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 8