Samochod stal pod chmurka od niedzieli az do piatku, odgarnalem snieg, zagrzalem swieczki i odrazu jak kontrolka zgasla przekrecilem kluczyk. Odpalil z polobrotu, prawie silnik nie wyskoczyl z budy
Bylo cos kolo -9C
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
To pyknięcie to od przekaźnika świec żarowych? Bo u mnie to pyknięcie jest bardzo późno mogę nawet z kilometr ujechać, zaraz po pyknięciu zwiększają się obroty.
U mnie pyka po jakis 2-3min jak jest bardzo zimny silnik ale to przekaznik od swiec dogrzewajacych plyn
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ja dzisiaj przy -12 odpaliłem bez najmniejszego problemu tyle ze gdzieś w chłodnicy mi przymarzło bo najpierw nie miałem ogrzewania przy temperaturze silnika jakies 90 stopni zgasiłem odczekałem chwile odpaliłem jeszcze raz i jade temperatura skoczyła na prawie 100st a górny wąż tylko do połowy gorący reszta zimna Jakoś sie dotoczyłem i od razu wymieniłem na nowy płyn chłodniczy i zobaczymy co się bedzie działo ważne że płynu nie ubywa a oleju nie przybywa
_________________ Najpierw Bóg stworzył Diesla, a potem świat
ja juz swoja ventke 2 rrazy z ROZRUCHU odpalalem, bo paliwk omi przymarzlo ( dzis ok 3 nad ranem odpalil z pierwszego po chwili zgasl, i jak dodawalem wiecej gazu to gasl mi i znow musialem odpalac po jakims czasie jak sie juz troszke rozgrzal to bylo wszystko OK a bylo +14,5st
Dzis przy -14C uznalem wyzszosc zimy
Odpalil prawie z pol obrotu ale po sekundzie zgasl. No to drugi raz.... i to samo. Za trzecim razem przytrzymalem rozrusznik na 3 sekundy i po odpaleniu trzymal obroty.
A tak w ogole to wczoraj jechalem 55km z brudna szyba bo skonczyl mi sie plyn. Jechalo sie jak w czolgu i jeszcze pod slonce Otwieram maske, patrze sie a w zbiorniczku galaretka. Dolalem plynu i dopiero po 20min puscilo soki.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Mi wczoraj Ventuś spłatał psikusa, -18C a on nie może odpalić, nie przez słaby aku, tylko tak jakby paliwa nie mógł uciągnąć, jakby mocy nie miał na rozpałke, a po jakiś 4 kręceniach zastartował, ale ksztusił się na nierównych obrotach, dodałem gazu i już było ok, dziwne, chyba mechaniora trzeba bedzie odwiedzić.. :/
A tak w ogole to wczoraj jechalem 55km z brudna szyba bo skonczyl mi sie plyn. Jechalo sie jak w czolgu i jeszcze pod slonce Otwieram maske, patrze sie a w zbiorniczku galaretka.
a mi w mazdzie siadł aku przy -17 więc sąsiad pociądną mnie na lince aku dziś ładuje całą noc zobaczymy co będzie , a jak nie będzie ttrzymał to czas na nowy
ja co prawda venta nie posiadam tylko bore ale z odpaleniem w zimnym garazu problemow nie bylo zaczelu sie po przejechaniu kilku kilometrów kiedy auto stanelo,brak paliwa z przewodzie a zbiornik do polowy pelny
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-19, 20:53
kosmo napisał/a:
ja co prawda venta nie posiadam tylko bore ale z odpaleniem w zimnym garazu problemow nie bylo zaczelu sie po przejechaniu kilku kilometrów kiedy auto stanelo,brak paliwa z przewodzie a zbiornik do polowy pelny
Dodam tylko ze to 1.9 TDI 90KM...czyli to co w Vento było pakowane
Ja tam nie mam żadnych kłopotów z moim klekotem, dobre zimowe paliwo i troche uszlachetniacza na wszelki wypadek , sprawne świece i pali odrazu, co innego to dostać sie do środka jak wszystkie dzwi zamarzna a przez bagażnik nie da rady :/
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-12-20, 09:45
dzisiai -18c i odpalil z pierwszego razu, tylko ze robie gdzies 3 razy podgrzewam swiece i super z polobrotu odpala
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Dodam tylko ze to 1.9 TDI 90KM...czyli to co w Vento było pakowane
Do Bory nie pakowali 1Z ani AHU wiec poza pojemnoscia to nie ten sam silnik A zeby bylo ciekawiej to sa AGR (stala geometria) i ALH (zmienna geometria) a oba maja po 90KM
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-20, 12:51
Mój Ventura stoi pod chmurą, ostatnio 3 dni nie odpalałem a w Gdyni temperatura spadała do -16... Świece grzały chyba 6-7 sekund - tak długo nigdy chyba nie musiałem czekać, rozrusznik zakręcił ze 2 razy i odpalił, ale poszło mu o wiele ciężej niż zwykle
Powiedzcie, jest sens 2 lub 3 razy grzać świece bo z tego co czytam tak robią niektórzy
Nic to nie daje w TDI oprocz tego, ze zwiekszamy prawdopodobienstwo przepalenia swiec
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-20, 21:46
bradley napisał/a:
Do Bory nie pakowali 1Z ani AHU wiec poza pojemnoscia to nie ten sam silnik A zeby bylo ciekawiej to sa AGR (stala geometria) i ALH (zmienna geometria) a oba maja po 90KM
Sorki...skoro 90KM to myślałem że i Vento to wychodziło-mój błąd
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-12-20, 21:51
No vento stoi w garazu wiec problemów z odpalaniem nie sprawia ale jak postoi tak dłuzej np z 8 godzin na dworzu przy mrozie to czasem ma fochy ale moj silnik juz jest mocno wysluzony wiec ma prawo ale z odpalaniem nie ma wiekszych problemów jak cos to musze trz razy lub dwa razy świece podgrzac i pali od kopa;)
rolz napisał/a:
Powiedzcie, jest sens 2 lub 3 razy grzać świece bo z tego co czytam tak robią niektórzy
jest ja własnie tak robie
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum