Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Jak zimny- dobrze pali ale musze trzymać na obrotach
Autor Wiadomość
Pozio89 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.0 ABA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 78
Skąd: Chełm
Wysłany: 2009-12-27, 14:05   Jak zimny- dobrze pali ale musze trzymać na obrotach

Witam, mam problem z slnikiem, otóż pali na dotyk... ale od razu po zapaleniu zgaśnie.. muszę posiedzieć chwile i "ręcznie" trzymać go na obrotach ok.1100... ( jak trzymam na 900 to po chwili same spadaja mimo ze nie zmieniam polozenia pedalu gazu... i gasnie ).
Jak sie nagrzeje to wszystko ok... trzyma lodnie 900 obr... Czy moze to byc wina czujnika od ssania?

Druga sprawa jest taka ze spadaja obroty podczas hamowania... Co to moze byc?
I jeszcze pytanko jakie beda objawy gdy bedzie "rąbnięty" czujnik przepływomierza.?
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-27, 14:23   

po pierwsze jaki masz silnik jeżeli 2e to
Pozio89 napisał/a:
bedzie "rąbnięty" czujnik przepływomierza.?
to jest przepływomiesz powietrza , może to być czujnik tem. lub sam silnik krokowy niereguluje biegu jałowego
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-12-27, 18:41   

Pozio89, daj typ silnika (2E, AGG ADY), możesz dać fotkę, inaczej to jest gdybanie. Niemneij po pierwsze sprawdź omomirzem czujnik temperatury płynu. Opisy i normy sa na każdym forum Vento czy Golfa III
_________________

 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2009-12-28, 12:33   

Ja w swoim 2.0 AGG też miałem problem z obrotami na gazie i na benzynie falowały i silnik gasł. Przewaliłem wszystko co można a najdroższą część zostawiłem na koniec - przepływomierz i okazało się że on był walnięty. Podłącz pod VAGA i odczytaj błędy...

Jeśli ci to coś pomoże to masz link do mojego tematu
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3989
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 8