Silnik: 2.0 ABA Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 28 Paź 2009 Posty: 78 Skąd: Chełm
Wysłany: 2009-12-27, 14:05 Jak zimny- dobrze pali ale musze trzymać na obrotach
Witam, mam problem z slnikiem, otóż pali na dotyk... ale od razu po zapaleniu zgaśnie.. muszę posiedzieć chwile i "ręcznie" trzymać go na obrotach ok.1100... ( jak trzymam na 900 to po chwili same spadaja mimo ze nie zmieniam polozenia pedalu gazu... i gasnie ).
Jak sie nagrzeje to wszystko ok... trzyma lodnie 900 obr... Czy moze to byc wina czujnika od ssania?
Druga sprawa jest taka ze spadaja obroty podczas hamowania... Co to moze byc?
I jeszcze pytanko jakie beda objawy gdy bedzie "rąbnięty" czujnik przepływomierza.?
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-12-27, 18:41
Pozio89, daj typ silnika (2E, AGG ADY), możesz dać fotkę, inaczej to jest gdybanie. Niemneij po pierwsze sprawdź omomirzem czujnik temperatury płynu. Opisy i normy sa na każdym forum Vento czy Golfa III
Ja w swoim 2.0 AGG też miałem problem z obrotami na gazie i na benzynie falowały i silnik gasł. Przewaliłem wszystko co można a najdroższą część zostawiłem na koniec - przepływomierz i okazało się że on był walnięty. Podłącz pod VAGA i odczytaj błędy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum