Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z centralem
Autor Wiadomość
WAFEL 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1,6 TDi
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 1730
Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2009-10-11, 11:04   problem z centralem

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i mam problem z centralem. Chodzi o to ze gdy zamykam i otwieram to pompka strasznie dlugo pompuje ok 2 minut za kazdym razem. Zamyka i otwiera bez problemu. Nie wiem co moze byc podpowiedzcie mi cos. pozdro
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2009-10-11, 12:36   

moze jakas nieszczelnosc na przewodach posluchaj czy nigdzie nie slychac syczenia
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2009-10-11, 12:57   

pompka do wymiany,chyba ze da sie ja zregenerowac ale raczej watpie
_________________

 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-10-11, 17:12   

typowy objaw małej nieszczelności, trzeba posłuchać we wszystkich miejscach, koło wejścia wężyka do drzwi, koło zamków. Pompke łatwo sprawdzić. Zdejm jej wezyk i zatja palcem jej króciec, a kolega niez z kluczyka zamyka i otwiera (albo Ty z pilota jeśli masz). Jeśli zaraz przestanie działać to pomka jest dobra a winna nieszczelność na weżykach
_________________

 
 
astaroth 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1.9TD
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 458
Skąd: Gdów
Wysłany: 2009-10-11, 22:42   

Miałem tak samo, zamykało mi ale tylko drzwi kierowcy, a winowajcą był wężyk od centralnego właśnie przy drzwiach kierowcy, wystarczyło uszczelnić taśmą izolacyjną i już :)
 
 
frostman 
Autostopowicz



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 45
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 14
Skąd: okolice Krakowa
  Wysłany: 2009-12-03, 17:56   

nieco się podepnę pod temat - u mnie pare dni temu własnie tak się stało - po przekręceniu kluczyka centralka zaczęła zamykanie i nie mogła skończyć, okazało się że strzeliła gumka przy siłowniku w tylnej klapie - nieszczelność, brak ciśnienia i nie zamyka - chwilowo zaślepiłem, ale mam problem bo wkladka zamka bagażnika nie reaguje mi na kluczyk ( tak jest od prawie 2 lat gdy ventke kupiłem) no i nie mam możliwości otwarcia bagażnika :( (jedynie awaryjnie od środka) - może ma ktoś jakiś pomysł gdzie mogłbym taką gumke kupić albo jak to naprawić - szukałem na forum i ktoś mówił że rękawiczką, ale to nie przejdzie bo ją strasznie rozdyma przy otwieraniu. W sklepie powiedzieli że to nie do zdobycia... probowałem to kleić ale zaden klej nie chce sie tego tknąć... :(
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-08, 15:12   

Witam mam problem z centralnym jak były te mrozy to zamarzały mi drzwi przednie pasarzera ale gdy nagrzałem to się otwierały po jakimś czasie jazdy...
zdazyło mi się że jak prezkrecałem kluczyk w pozycje zamykania to robiło tylko "puk" nie było słychać pompki i musiałem ręcznie zamykać drzwi, ale otwierałem już z kluczyka i normalnie było słychać pompke a teraz własnie już 3 dzień nie chce mi się zamknąć i musze się męczyći zamykać wszystkie drzwi :mur: może ktoś wie w czym może tkwić problem??
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-01-11, 15:43   

moze juz pompka nie pompuje.lub cos z elektronika
_________________

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-11, 19:10   

FWD350 napisał/a:
moze juz pompka nie pompuje.lub cos z elektronika

hmm dziwna sprawa bo do otwarcia pompuje a do zamkniecia sie nie odzywa...
jak mozna sprawdzic pompke czy jest dobra??
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-11, 19:15   

trzeba ją rozebrac i zobaczyc czy magnes który w niej pracuje nie jest pekniety
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-11, 19:42   

ventylek86 napisał/a:
trzeba ją rozebrac i zobaczyc czy magnes który w niej pracuje nie jest pekniety

a jak ten mages wyglada bo ja rozbieralem niby wszytsko dobrze bylo
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-11, 22:02   

ventylek86 napisał/a:
trzeba ją rozebrac i zobaczyc czy magnes który w niej pracuje nie jest pekniety

poco skoro pracuje bez problemu na zamykazie ??
pompka jest sprawna :faja:
kolego lukasz17, a prubowałeś otwierać od strony pasażera ?? tam tez powinien być siłownik (master) z kturego powinien się otwożyć central, (niekoniecznie jest ta opcja). Masz po prostu uwalony styk w lewych dzwiach ktury znajduje sie pod wkładką lub w zamku, chyba zależy to od rocznika. Mimo wszystko musisz rozebrać boczek dzwi i szykać tego styku, do niego idą trzy kable. powodzenia ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-11, 22:08   

spotkałem sie z opcja ze pompka działałą w jedna strone bo magnes pekł i dlatego poleciłem mu taka opcje
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-11, 22:10   

vezet22 napisał/a:
poco skoro pracuje bez problemu na zamykazie
pompka jest sprawna
kolego lukasz17, a prubowałeś otwierać od strony pasażera tam tez powinien być siłownik (master) z kturego powinien się otwożyć central, (niekoniecznie jest ta opcja). Masz po prostu uwalony styk w lewych dzwiach ktury znajduje sie pod wkładką lub w zamku, chyba zależy to od rocznika. Mimo wszystko musisz rozebrać boczek dzwi i szykać tego styku, do niego idą trzy kable. powodzenia

troszke zle kolego zrozumiales albo ja zle napisalem;P bo jest odwrotnie z kluczyka otwieram obojetnie z ktorej strony ale jak chce zamknac drzwi to nie zamykaja sie nawet od pasarzera musze recznie powciskac jopki i na koniec przekrecic kluczyk w drzwiach kierowcy:/ ale pompka pompuje jak otwieram wiec raczej sprawna
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-11, 22:14   

sprawć styk w dzwiach najczęszcza przyczyna ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-11, 22:17   

vezet22 napisał/a:
sprawć styk w dzwiach najczęszcza przyczyna

ale w drzwiach pasarzera tez sie nie da zamknac a dalo sie wczesniej :P
nie da sie jakos na krotko sprawdzic czy pompka zamknie czy nie??
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-11, 22:18   

a jak nie to zawsze możesz zasterować ręcznie pąpke podając napięcie tuż przy samej pąpce, tylko niepamiętam czy jest sterowana masą czy plusem :P chyba masą, weś prubnik i lec po kolei styki w pąpce jak po dotknięciu się uruchomi pąpka to masą i powinna iść w dwie strony (oczywiście probówke zapnij do masy ;) i wtedy leć po stykach)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-11, 22:33   

czyli odłączyć kostke od pompki?? i w styki co jest sa w obudowie pompki?? ta probka to czyli o co chodzi zwykly kabel doczepic do masy i dotykac pokolei do stykow?
dodam ze z kostki co wpina sie ja w pompke jest poprowadzony brazowy kabel i jest podlaczony to blachy(masy).
To jeden styk jak dotke to powinien sie zamknac a jak inny to powinien sie otworzyc ?? dobrze zrozumialem czy zle??
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-11, 22:38   

kostki nieodpinaj !!
lukasz17 napisał/a:
To jeden styk jak dotke to powinien sie zamknac a jak inny to powinien sie otworzyc dobrze zrozumialem czy zle??

tak dobże zrozumiałeś :D
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-01-11, 22:53   

Sprawdz przelotki w drzwiach. Tam sie lubia lamac kable. U mnie przelamal sie bodajze czerwono-bialy i nie moglem zamknac drzwi siedzac w srodku z grzybka. Naciskalem grzyba i zamykaly sie tylko drzwi od kierowcy. Z pilota chyba bylo podobnie (nie ma to jak zamykac samochod tylko na jedne drzwi).
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-11, 22:57   

bradley napisał/a:
Sprawdz przelotki w drzwiach. Tam sie lubia lamac kable

też to może być przyczyną ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-11, 22:57   

vezet22 napisał/a:
kostki nieodpinaj lukasz17 napisał/a:
To jeden styk jak dotke to powinien sie zamknac a jak inny to powinien sie otworzyc dobrze zrozumialem czy zle??


tak dobże zrozumiałeś


jak masa bede tak latal po wszytskich kablach to nic tam nie spierdziele??

bradley napisał/a:
Sprawdz przelotki w drzwiach. Tam sie lubia lamac kable. U mnie przelamal sie bodajze czerwono-bialy i nie moglem zamknac drzwi siedzac w srodku z grzybka. Naciskalem grzyba i zamykaly sie tylko drzwi od kierowcy. Z pilota chyba bylo podobnie (nie ma to jak zamykac samochod tylko na jedne drzwi).

hmm a jakby mi sie przelamal zielony kabel to drzwi pasarzera tez by nie reagowały?? bo cos mi sie przypomniało ze kiedys był ten kabel przełamany :P
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-11, 23:00   

lukasz17 napisał/a:
jak masa bede tak latal po wszytskich kablach to nic tam nie spierdziele??

nie nic niespierdzielisz bo mase podajesz przez probówke czyli przez żarówke, jak napotkasz plus to ci zaświeci probówka, jak napotkasz mase to nic, a jak natrafisz na sterowanie masą to załączysz pąpe :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-11, 23:04   

vezet22 napisał/a:
nie nic niespierdzielisz bo mase podajesz przez probówke czyli przez żarówke, jak napotkasz plus to ci zaświeci probówka, jak napotkasz mase to nic, a jak natrafisz na sterowanie masą to załączysz pąpe

to już kumam jutro popatrze jak to jest z ta pompka :D już mnie denarwuje ciagle zamykanie wszystkich drzwi od srodka:/
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-11, 23:11   

więc proponuje ci założyć sterownik radiowy :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-11, 23:14   

vezet22 napisał/a:
więc proponuje ci założyć sterownik radiowy

ciekawe czy pompka nie uszkodzona :P jutro sprawdze i dam znac w czym tkwi/ł problem :D
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-12, 00:23   

ok czekam z niecierpliwością ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-12, 16:01   

i lipa:/ dałem pod mase to prawie w co drugim kablu swieciła się żarówka :P a na pozostałych nic się nie działo:/
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2010-01-12, 17:49   

lukasz17 napisał/a:
i lipa:/ dałem pod mase to prawie w co drugim kablu swieciła się żarówka :P a na pozostałych nic się nie działo:/


No bo w vento jest sterowane plusem a nie masa ;) A przewody sterujące to zielony i szary ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-12, 18:02   

tomek87 napisał/a:
No bo w vento jest sterowane plusem a nie masa A przewody sterujące to zielony i szary

czyli co mam wziasc probowke podlaczyc pod kleme plusowa w akmie a drugi konie4c podlaczyc pod zielony a pozneij szary kabel?? i wtedy bedzie wszytskjo jasne??
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2010-01-12, 18:05   

lukasz17, dokładnie tak ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-12, 18:06   

a nie moge wziasc plus z jakiegos kabla z kostki?? bo musialbym poszukac dlugiego kabelka :P
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2010-01-12, 18:08   

bez problemu, jak robisz kontrolka z zarowka to nic sie nie stanie ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-01-12, 18:10   

dobra lece sprawdzic pozneij jak bede na forum to dam znac co i jak:D
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
SnQ_ 
Zapalony Ventkarz
Fallen Angel


Silnik: 1.8,75 B+G.
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 249
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-01-12, 18:27   

ja tez mam w sumie problem z centralnym.. raz sie zamknie a raz nie..(zdecydowanie czesciej nie).. jak wkladam kluczyk to prawo mam zamykanie, lewo otwieranie.. i bardzo czesto w prawo wogole nie da sie przekrecic.. na pilocika mialem z alarmem, jednak cos sie z tym stalo i zalacza sie tylko alarm(nawet awaryjne nie migna, jest tylko sygnal od alarmu)..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 9