Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Gwint
Autor Wiadomość
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-01-21, 19:04   

widi napisał/a:
Tylko te co w temacie u mnie.....


z tego co widziałem nie masz seryjnych amorów :P

Dora koniec OT ;)
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2010-01-21, 19:07   

Mam serie i na nich sprężyny Fk ;)
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-01-21, 19:12   

a to amory bilstein'a nie są krótsze od serii ?
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2010-01-21, 19:20   

Nie wiem :P
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
Mati_89 
Pan i władca oktanów
Sie gra Sie ma :)



Silnik: 1.8 ABS 90KM
Wiek: 36
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 1280
Skąd: k. Biały Bór
Wysłany: 2010-01-21, 20:23   

A jak to jest z gwintem no w sumie czytałem że gwarancji nie ma bo musił by to jakis warsztat zakładać to co w przypadku kiedy jeden amorek kiedyś padnie jednej sztuki chyba nigdzie się nie dostanie???
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3917
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-01-22, 12:12   

nigny nie wymienia sie 1 sztuki tylko parami a to napewno kupisz ;)
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-22, 13:05   

Mati_89, tak jak Piotr pisze wymiana parami. zawsze jest opcja regeneracji amorka.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Blenders 
Ventofan
Blenders



Silnik: 1.8 GT
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 136
Skąd: Skała, Małopolskie
Wysłany: 2010-01-22, 13:26   

panowie a moze ktos podac jakas opinie na temat tej firmy gwintu http://moto.allegro.pl/it...rado_caddy.html ??
Ostatnio zmieniony przez Blenders 2010-01-22, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-01-22, 13:33   

kuchcik smiga na ta technix ;)

ja mam mts i to jest to czego szukalem jestem 100% zadowolony
_________________

 
 
Blenders 
Ventofan
Blenders



Silnik: 1.8 GT
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 136
Skąd: Skała, Małopolskie
Wysłany: 2010-01-22, 14:05   

to moze kuchcik sie cos odezwie na temat tego gwinta :]
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-22, 18:00   

TA technix jest tańszym odpowiednikiem MTSa.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-22, 19:35   

ventylek86 napisał/a:
TA technix jest tańszym odpowiednikiem MTSa.

cena niewiele się różni ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Blenders 
Ventofan
Blenders



Silnik: 1.8 GT
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 136
Skąd: Skała, Małopolskie
Wysłany: 2010-01-22, 20:16   

czyli ogoolnie rzecz biorac ta technix to jest to samo co mts. na gwincie nie jest za twardo ani z miekko? przy komplecie osob ile auto moze siasc na gwincie?
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-22, 20:41   

Blenders napisał/a:
na gwincie nie jest za twardo ani z miekko?

zależy dla kogo jak dla mnie to jest troche za miętkko :diabełek: ale inny powie że na tym nieda się jezdzić :P
Blenders napisał/a:
przy komplecie osob ile auto moze siasc na gwincie?

siąść niepowinno za wiele ale to zależy od ustawienia zawiasu
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2010-01-22, 20:45   

vezet22, ale Blenders, ma na swoich 9calowych felach na tylnej osi 225/45 ale niewiem jaka wielkośc felgi ale pewnie 16
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
Ostatnio zmieniony przez pawelvw 2010-01-22, 20:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-22, 20:55   

pawelvw napisał/a:
9calowych felach na tylnej osi 225/45

stanowczo za szeroko niespuścisz nisko zawiasu choć byś nawet zaklepał ranty
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Blenders 
Ventofan
Blenders



Silnik: 1.8 GT
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 136
Skąd: Skała, Małopolskie
Wysłany: 2010-01-22, 22:24   

tylu wlasnie nie chce spuszczac na dol lecz troche podniesc do gory bo nawet wydaje mi sie ze dupke mam za nisko. ale bede cos myslal o oponie 215 lub 205 w co watpie zeby jezdzic na takim naciagu
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-22, 23:59   

Blenders napisał/a:
tylu wlasnie nie chce spuszczac na dol lecz troche podniesc do gory bo nawet wydaje mi sie ze dupke mam za nisko

skoro na takim kole i chcesz mieć wyżej to ani kit ani gwint :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-23, 09:22   

vezet22, ale na gwincie podniesie sobie auto do góry jak go skręci na maxa.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-23, 10:22   

jezdzic na max skręconym gwincie do góry mija się z celem
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Blenders 
Ventofan
Blenders



Silnik: 1.8 GT
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 136
Skąd: Skała, Małopolskie
Wysłany: 2010-01-23, 13:48   

bede musial napewno cos podzialac z poszerzeniem nadkoli z tylu. robil ktos juz takie cos?
 
 
KuchciK 
Ventofan



Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 37
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 171
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-01-23, 16:21   

ventylek86 napisał/a:
TA technix jest tańszym odpowiednikiem MTSa.


Nie nie jest. MTS jest bardziej komfortowy (bardziej miekki w porownaniu do TA) a ceny sa praktycznie takie same.
_________________

 
 
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-24, 21:12   

piotr nowok napisał/a:
ja mam mts i to jest to czego szukalem jestem 100% zadowolony

piotr nowok i pozostałych posiadaczy gwintów MTS poprosiłbym o jakąś krótką recenzję, jak długo śmigasz, czy są jakieś problemy, ile opuściłeś auto i czy obciera np. tył przy obciążeniu, czy zawias trzeszczy na nierównościach... wiosna kurcze idzie a cały czas mam dylemat czy kupić nowego mtsa czy jakąś markową używkę :co?:
_________________
Ventura rolz on...
Ostatnio zmieniony przez rolz 2010-01-24, 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-01-24, 21:19   

powiem tak jak nisko to nie wiem jak jest ale widac jak teraz jest i nie obciera oponka 195/55 jak sie nie myle mialem joma i nie bylem na 100% zadowolony mam teraz mts i jest git nie nurkuje jest wart tej kasiorki w sezonie dam w gol i zobaczymy jak bedzie a czy markowa uzywke ja sie nadzialem 2x i ja bym juz uzywki nie kupil tylko nowke masz 2 lata gwarancji :D a jak dlugo juz nie pamietak kiedy zakupilem okolo 2 mies
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-24, 21:23   

rolz, ja również mam MTSa i latam na nim od listopada. auto było praktycznie na maxa spuszczone oprócz tyłu. Jesli nie masz rozporki na przod to troszke buda trzeszczy. jezeli chodzi o to czy auto załadowane siada to powiem tak w 4 osoby bagol troszke zapełniony i auto stoi tak samo jak było puste. Co do jazdy poprawia sie wchodzenie w zakrety. ale troszke trzepie na nierównosciach. ale idzie sie przyzwyczaic.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-24, 21:23   

rolz, ja również mam MTSa i latam na nim od listopada. auto było praktycznie na maxa spuszczone oprócz tyłu. Jesli nie masz rozporki na przod to troszke buda trzeszczy. jezeli chodzi o to czy auto załadowane siada to powiem tak w 4 osoby bagol troszke zapełniony i auto stoi tak samo jak było puste. Co do jazdy poprawia sie wchodzenie w zakrety. ale troszke trzepie na nierównosciach. ale idzie sie przyzwyczaic.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-24, 21:29   

piotr nowok napisał/a:
powiem tak jak nisko to nie wiem jak jest ale widac jak teraz jest i nie obciera oponka 195/55 jak sie nie myle mialem joma i nie bylem na 100% zadowolony mam teraz mts i jest git nie nurkuje jest wart tej kasiorki w sezonie dam w gol i zobaczymy jak bedzie a czy markowa uzywke ja sie nadzialem 2x i ja bym juz uzywki nie kupil tylko nowke masz 2 lata gwarancji :D a jak dlugo juz nie pamietak kiedy zakupilem okolo 2 mies
ventylek86 napisał/a:
rolz, ja również mam MTSa i latam na nim od listopada. auto było praktycznie na maxa spuszczone oprócz tyłu. Jesli nie masz rozporki na przod to troszke buda trzeszczy. jezeli chodzi o to czy auto załadowane siada to powiem tak w 4 osoby bagol troszke zapełniony i auto stoi tak samo jak było puste. Co do jazdy poprawia sie wchodzenie w zakrety. ale troszke trzepie na nierównosciach. ale idzie sie przyzwyczaic.
Dziękuję za szybkie odpowiedzi Panowie, czekam jeszcze na opinie innych :)
Czy coś Was w tych MTSach wkurza ?? :> :> :>
_________________
Ventura rolz on...
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-01-24, 21:38   

krecenie gwinu do góry za długo sie schodzi :P
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-24, 21:54   

ja na mtsie jeżdżę jakoś od lipca chyba i przód jest maksymalnie, tył minimalnie wyżej , na 7.5 16 trze wszędzie bez zaklepanych rantów.

Co do samego gwintu porównuje tu do KW supersporta i fk na których wcześniej jeździłem i jakiejś większej tragedii nie ma .
Z minusów to dla mnie jest za miękkie , sama praca zawiasu jest bardzo głośna , a szczególnie zimą , na dłuższej trasie jest bardzo uciążliwe, Do obniżenia i dopasowania sobie wysokości do opon jest wystarczające , co prawda przy większym obciążeniu na tyle i głębszym uskoku na drodze jest dramat :D ale tak jak pisałem trochę za miękkie :P Co do jazdy w zakrętach moge powiedziec że do tego nie było ono przewidziane chyba.

Z plusów to napewno jakość , jeżdżę w lecie przeważnie koło 100km dziennie i zaskoczyło mnie trwałością ogólną bo patrząc na cene nie spodziewałem się rewelacji , a tu wręcz przeciwnie , nakrętki kręcą się znakomicie nie ma mowy o żadnym zapiekaniu ani rdzewieniu , a niczym nie zabezpieczałem tak jak kupiłem, założyłem nic nie myte nie czyszczone i nie ma problemu z odkręceniem samym kluczem nawet teraz jak mu zima nie sprzyja.

mam nadzieje że zaspokoiłem ciekawość swoimi odczuciami z jazdy a mtsie kogoś kto stoi przed zamiarem kupna i tak jak mowie porównywałem to do swoich poprzednich zawiasów i mogę stwierdzić że w tej cenie na 100% nic lepszego się nie znajdzie
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-24, 22:03   

Dziękuję Respect za dłuższą wypowiedź i pozwolisz, że zadam kilka pytań :)
Respect napisał/a:
sama praca zawiasu jest bardzo głośna

Tzn. trzeszczy ?? Pytam bo spotkałem się z takimi opiniami :)
Respect napisał/a:
Z minusów to dla mnie jest za miękkie

Z tego co wiem, to im niżej gwint tym (nielogicznie) bardziej miękko, więc może warto spróbować dać go wyżej :P
Respect napisał/a:
na 7.5 16 trze wszędzie bez zaklepanych rantów

Jaka guma i ET felgi ?? ;)
_________________
Ventura rolz on...
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-24, 22:11   

rolz, 215/40 et 35

co do wysokości to teraz mam 3 cm wyżej i wraz miękko :) na tych samych wysokościach w kw było bardzo twardo :D no ale z tym to każdemu się nie dogodzi dla mnie jest za miękko a dla innego może być za twardo

a co do pracy to u mnie we wnętrzu nigdy nic nie trzeszczało i nie trzeszczy, chodzi mi o tłumienie nierówności. Porównać go np. do seryjnego zawiasu to niebo a ziemia :]
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
piotrekb90 
Ventofan


Silnik: 2.0 AGG B+G
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 164
Skąd: Stary Żmigród
Wysłany: 2010-01-25, 10:23   

Jest jakaś różnica w komforcie pomiędzy kitem mts-a -40/-40 a gwintem skręconym na taką wysokość??
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-25, 19:12   

kit będzie mietkszy od gwintu
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Hitchhiker 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-03, 11:08   

Mam szybkie pytanie odnośnie gwintu a nie chcę zakładać kolejnego tematu. Czy warto doplacić trochę do MTS'a w porównaniu do TA czy różnica nie jest zauważalna ? I do tego czy przy gwincie standardowo wchodzą odbojniki i osłony tak jak przy seryjnym zawiasie?
_________________
Ventor by Hitchhiker na początku drogi długofalowego projektu: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14378
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-03-03, 17:33   

Slyszalem rozne opinie ponoc mts jest bardziej komfortowy, sam mam mts-a i jest fajnie, odboje i oslony masz w zestawie ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 13