A jak to jest z gwintem no w sumie czytałem że gwarancji nie ma bo musił by to jakis warsztat zakładać to co w przypadku kiedy jeden amorek kiedyś padnie jednej sztuki chyba nigdzie się nie dostanie???
czyli ogoolnie rzecz biorac ta technix to jest to samo co mts. na gwincie nie jest za twardo ani z miekko? przy komplecie osob ile auto moze siasc na gwincie?
tylu wlasnie nie chce spuszczac na dol lecz troche podniesc do gory bo nawet wydaje mi sie ze dupke mam za nisko. ale bede cos myslal o oponie 215 lub 205 w co watpie zeby jezdzic na takim naciagu
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-24, 21:12
piotr nowok napisał/a:
ja mam mts i to jest to czego szukalem jestem 100% zadowolony
piotr nowok i pozostałych posiadaczy gwintów MTS poprosiłbym o jakąś krótką recenzję, jak długo śmigasz, czy są jakieś problemy, ile opuściłeś auto i czy obciera np. tył przy obciążeniu, czy zawias trzeszczy na nierównościach... wiosna kurcze idzie a cały czas mam dylemat czy kupić nowego mtsa czy jakąś markową używkę
powiem tak jak nisko to nie wiem jak jest ale widac jak teraz jest i nie obciera oponka 195/55 jak sie nie myle mialem joma i nie bylem na 100% zadowolony mam teraz mts i jest git nie nurkuje jest wart tej kasiorki w sezonie dam w gol i zobaczymy jak bedzie a czy markowa uzywke ja sie nadzialem 2x i ja bym juz uzywki nie kupil tylko nowke masz 2 lata gwarancji a jak dlugo juz nie pamietak kiedy zakupilem okolo 2 mies
rolz, ja również mam MTSa i latam na nim od listopada. auto było praktycznie na maxa spuszczone oprócz tyłu. Jesli nie masz rozporki na przod to troszke buda trzeszczy. jezeli chodzi o to czy auto załadowane siada to powiem tak w 4 osoby bagol troszke zapełniony i auto stoi tak samo jak było puste. Co do jazdy poprawia sie wchodzenie w zakrety. ale troszke trzepie na nierównosciach. ale idzie sie przyzwyczaic.
rolz, ja również mam MTSa i latam na nim od listopada. auto było praktycznie na maxa spuszczone oprócz tyłu. Jesli nie masz rozporki na przod to troszke buda trzeszczy. jezeli chodzi o to czy auto załadowane siada to powiem tak w 4 osoby bagol troszke zapełniony i auto stoi tak samo jak było puste. Co do jazdy poprawia sie wchodzenie w zakrety. ale troszke trzepie na nierównosciach. ale idzie sie przyzwyczaic.
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-01-24, 21:29
piotr nowok napisał/a:
powiem tak jak nisko to nie wiem jak jest ale widac jak teraz jest i nie obciera oponka 195/55 jak sie nie myle mialem joma i nie bylem na 100% zadowolony mam teraz mts i jest git nie nurkuje jest wart tej kasiorki w sezonie dam w gol i zobaczymy jak bedzie a czy markowa uzywke ja sie nadzialem 2x i ja bym juz uzywki nie kupil tylko nowke masz 2 lata gwarancji a jak dlugo juz nie pamietak kiedy zakupilem okolo 2 mies
ventylek86 napisał/a:
rolz, ja również mam MTSa i latam na nim od listopada. auto było praktycznie na maxa spuszczone oprócz tyłu. Jesli nie masz rozporki na przod to troszke buda trzeszczy. jezeli chodzi o to czy auto załadowane siada to powiem tak w 4 osoby bagol troszke zapełniony i auto stoi tak samo jak było puste. Co do jazdy poprawia sie wchodzenie w zakrety. ale troszke trzepie na nierównosciach. ale idzie sie przyzwyczaic.
Dziękuję za szybkie odpowiedzi Panowie, czekam jeszcze na opinie innych
Czy coś Was w tych MTSach wkurza
ja na mtsie jeżdżę jakoś od lipca chyba i przód jest maksymalnie, tył minimalnie wyżej , na 7.5 16 trze wszędzie bez zaklepanych rantów.
Co do samego gwintu porównuje tu do KW supersporta i fk na których wcześniej jeździłem i jakiejś większej tragedii nie ma .
Z minusów to dla mnie jest za miękkie , sama praca zawiasu jest bardzo głośna , a szczególnie zimą , na dłuższej trasie jest bardzo uciążliwe, Do obniżenia i dopasowania sobie wysokości do opon jest wystarczające , co prawda przy większym obciążeniu na tyle i głębszym uskoku na drodze jest dramat ale tak jak pisałem trochę za miękkie Co do jazdy w zakrętach moge powiedziec że do tego nie było ono przewidziane chyba.
Z plusów to napewno jakość , jeżdżę w lecie przeważnie koło 100km dziennie i zaskoczyło mnie trwałością ogólną bo patrząc na cene nie spodziewałem się rewelacji , a tu wręcz przeciwnie , nakrętki kręcą się znakomicie nie ma mowy o żadnym zapiekaniu ani rdzewieniu , a niczym nie zabezpieczałem tak jak kupiłem, założyłem nic nie myte nie czyszczone i nie ma problemu z odkręceniem samym kluczem nawet teraz jak mu zima nie sprzyja.
mam nadzieje że zaspokoiłem ciekawość swoimi odczuciami z jazdy a mtsie kogoś kto stoi przed zamiarem kupna i tak jak mowie porównywałem to do swoich poprzednich zawiasów i mogę stwierdzić że w tej cenie na 100% nic lepszego się nie znajdzie
_________________ "Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
co do wysokości to teraz mam 3 cm wyżej i wraz miękko na tych samych wysokościach w kw było bardzo twardo no ale z tym to każdemu się nie dogodzi dla mnie jest za miękko a dla innego może być za twardo
a co do pracy to u mnie we wnętrzu nigdy nic nie trzeszczało i nie trzeszczy, chodzi mi o tłumienie nierówności. Porównać go np. do seryjnego zawiasu to niebo a ziemia
_________________ "Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-03, 11:08
Mam szybkie pytanie odnośnie gwintu a nie chcę zakładać kolejnego tematu. Czy warto doplacić trochę do MTS'a w porównaniu do TA czy różnica nie jest zauważalna ? I do tego czy przy gwincie standardowo wchodzą odbojniki i osłony tak jak przy seryjnym zawiasie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum