Ja mam z diesla
Jedyny problem to takie, ze szybka plastikowa zp rzodu jest popekana, z tylu wkrety na male torxy - wiekszosc jest objechana no i w jednym wyswietlaczu folia polaryzujaca jest obrocona i porwana.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Licznik raczej na czesci, nie wiem do czego chcesz go przeznaczyc
Przez to, ze torxy sa ujechane nie da sie dokrecic do konca tylnej obudowy wiec wyswietlacze nie swieca jesli nei docisnie sie do konca obudowy. Jak znajdziesz sobie inne srubeczki to bedzie dzialac.
Licznik byl sprawny i dzialal, zmienilem go bo zmienilem na taki z MFA.
30zl + poczta pasuje?
Jakby co to ja go odkopie z garazu i zrobie w sobote zdjecia.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Przebieg chyba 249kkm, skala 0-220, czy da sie przerzucic srodek nie wiem. To jest licznik TRW. On jest nierozbieralny (tzn przez szybke no i nie byl ) VDO rozbieralem i bez problemu, i torxy byly krzyzakami ktore sie nie ukrecaja...
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Wystarczy zimno, jakies uderzenia i jakis lut moze peknac, odpasc. Rozne rzeczy sie zdarzaja.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ale zegary rozbierałem w domu wiec to nie była raczej wina zimna. i jak je wyciągałem to były cieple od kanału od nawiewu.moze poprastu nadszedł ich czas
Z Seata Ibizy (wersja elektroniczna bo widzialem jeszcze takie, ze przebieg byl ze zwyklymi koleczkami na trybiki), Gofra, Vento plug and play.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2010-01-30, 17:12, w całości zmieniany 1 raz
Ja mam z Ibizy, biale tarcze, czerwone wskazowki i podswietlenie, MFA. Jedyne co musialem zrobic to zmasowac przewod we wtyczce od okladzin ciernych bo moje Vento nie ma tego czujnika a inaczej caly czas swiecil sie reczny czy spuszczony czy podciagniety.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Do MFA to potrzebujesz jeszcze manetki, wiazki od manetki do skrzynki i wiazki liczniak (choc wiazke mozesz miec juz przystosowana).
U mnie na 16bit dziala, a jak masz komputer 8bit to nie wiem czy piny sa identyczne w kostce.
Czujniki temp oleju i powietrza to sobie podlaczasz we wlasnym zakresie.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
a mógłbys mi to jakoś dokładniej pokazać jak która wiązka i kostka ma wyglądać bo jeśli jest taka możliwość to bym sobie MFA założył bo i tak muszę zegary wymienić. a kompa mam chyba 16bitowego bo jest w metalowej obudowiei chyba silnik mam własnie AHU a nie 1Z
_________________
Ostatnio zmieniony przez miki9a 2010-01-30, 18:52, w całości zmieniany 1 raz
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum