Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
na benzynie nie chodzi rowno a na gazie tak
Autor Wiadomość
ksk27 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 gaz
Wiek: 36
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kąśna Dolna- Ciężkowice
Wysłany: 2010-02-10, 20:36   na benzynie nie chodzi rowno a na gazie tak

mianowicie jak rano zapalam jest zimny silnik to na benzynie nie chodzą wszystkie tłoki a jak przełączę na gaz to wszystko jest ok co to może być kable , świece? palec i kopułka wygląda ok wyczyściłem styki i dalej to samo a świece mam 4 elektrodowe, proszę o porady
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-02-10, 20:41   

najlepsze są swiece 3-elktrodowe. NIby NGK jest najlepszy ale mam inne zdanie na ich temat.A wyjmowałeś świece i jaki jest ich kolor.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
Ostatnio zmieniony przez Przemek 2010-02-10, 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ksk27 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 gaz
Wiek: 36
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kąśna Dolna- Ciężkowice
Wysłany: 2010-02-10, 20:44   

kolor no jak by to powiedziec taki ciemny braz nie zalane ani nic wydaja sie oki przeczyscilem je i dalej to samo
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-02-10, 20:49   

Zmien przewody. a robi ci tylko na zimnym silniku ?? czy na ciepłym też
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
ksk27 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 gaz
Wiek: 36
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kąśna Dolna- Ciężkowice
Wysłany: 2010-02-10, 20:53   

tylko na zimnym;/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-02-10, 20:55   

Kolega miał tak samo ale w astrze 1.4, zmienił rozrząd, płyn, pompę wody i nowy olej plus kable kopułka i palec objawy mineły.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
ksk27 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 gaz
Wiek: 36
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kąśna Dolna- Ciężkowice
Wysłany: 2010-02-10, 20:56   

olej razrzad wszystkie plyny byly wymienione jakis miesiac temu a objawy tego sa od tygodnia
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-02-10, 20:58   

odłacz jeszcze sonde. może byc czujnik temperatury wody. Albo zobacz jeszcze uszczelke pod całym wtryskiem taka czarna gumowa gruba. Z kolega mielismy podobne objawy w mk3
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
ksk27 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 gaz
Wiek: 36
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kąśna Dolna- Ciężkowice
Wysłany: 2010-02-10, 21:01   

to juz na jutro sobie zostawie bo dzis zimnawo jest he
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-10, 21:18   

ventylek86 napisał/a:
odłacz jeszcze sonde. może byc czujnik temperatury wody. Albo zobacz jeszcze uszczelke pod całym wtryskiem taka czarna gumowa gruba.

:co?: :co?: :co?:
po pierwsze zlokalizuj na którym garze niechodzi Ci z rana, następnie zamień świece z innego garu i sprawć czy będzie niechodził na tym drugim ;)
ja stawiam na świece :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
sajmonmuwi 
Ventofan
sajmonmuwi



Silnik: 2.0 16v ABF
Wiek: 42
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 110
Skąd: Kotlin
Wysłany: 2010-02-10, 22:11   

ja bym sprawdził cisnienie paliwa miałem walnietą pompke dawała 2 bary i tez przebierał na zimnym i ciepłym :mysli: :mysli: :mysli:
_________________

 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-10, 22:14   

skoro chodzi na 3 gary to to nie pąpka ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
misiek 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 ABS +LPG
Pomógł: 18 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 620
Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2010-02-11, 00:24   

też bym szukał raczej w węźle kable-świece zapłonowe... ;) ;) ;) sprawdzał świece kolega i twierdzi że kolor mają ok... :hmmm: :hmmm: :hmmm:
sprawdź iskrę czy dają wszystkie świece, ja bym tak zrobił... ;) ;) ;)
 
 
Majkel 
Kierowca eLki



Silnik: Vento 1.8 GL
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: WLKP
Wysłany: 2010-02-12, 17:18   

mam identyczne objawy z moim silnikiem 1.8 benzyna jak ksk27.. jak silnik jest zimny odpala na dotknięcie nawet przy -20 st. C ale po odpaleniu przez ok. 2 minuty szarpie i buja całym autem, po tym czasie to ustaje i silnik pracuje równo jakby nigdy nic.. 10 tys. km temu rozrząd zmieniony, kable nowe, świece też, palec, kopułka, pompa wody, filtry.. tak się dzieje tylko na zimnym silniku odpalanym za pierwszym razem po minimum 12h od poprzedniego zgaszenia, ciekawe o co chodzi...
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-12, 18:28   

Majkel, podstawowe żeczy sprawdzone ?? guma pod monowtryskiem, lewe powietrze, przewody podciśnieniowe...
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Majkel 
Kierowca eLki



Silnik: Vento 1.8 GL
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: WLKP
Wysłany: 2010-02-12, 20:41   

przewody tak i lewe powietrze tak ale gumy nie sprawdzałem.. ona może robic to zamieszanie z praca silnika?
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-13, 00:36   

Majkel napisał/a:
ona może robic to zamieszanie z praca silnika?

oczywiście ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
arthurek20 
Ventofan



Silnik: 1,8 B+G
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 103
Skąd: Zagórze/Radomsko
Wysłany: 2010-10-18, 22:32   

witam . Ktos rozwiazal problem kulejacego silnika ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10