Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Syczy przy dodawaniu gazu
Autor Wiadomość
rem3dy 
Kierowca eLki


Silnik: 1800
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-02-19, 13:06   Syczy przy dodawaniu gazu

Hej.
Jak zwykle znow z problemem :)

Wiec problem objawia sie tak.

Dodajac powoli gazu jest ok, ale jak tylko troche mocniej depne to zaczyna rozlegac sie dzwiek jakby powietrze gdzies podcisnieniem z komory silnika ulatywalo.
Uklad wydechowy jest szczelny, kolektor by wymienany. Cale syczenie bylo slyszalne juz na dlugo przed wymiana. Jutro bede u mechanika, wiec chcialbym i ten problem zalatwic przy okazji.

Wie ktos co to jest?
Czytalem na forum jak ktos komus radzil sprawdzic weze cisnieniowe gdzies kolo blotnika.
Gdzie to ustrojstwo jest?

I jeszcze tak z innej beczki.
Jest tu jakis mechanik z Wrocka, ktory zna sie na ventkach.

Silnik AAM 1,8 55kw
Ostatnio zmieniony przez rem3dy 2010-02-19, 13:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2010-02-19, 13:08   

Podobne objawy miałem przy Polo Fox'ie mojem Matuli.

Problemem był przytkany katalizator.
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
rem3dy 
Kierowca eLki


Silnik: 1800
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2010-02-19, 13:12   

Katalizator to juz poprzedni wlascicel u mnie wyciachal, wiec to raczej odpada. :(
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-02-19, 14:04   

Pewnie coś z dolotem i tymi wężami przy prawym błotniku.
 
 
BenyVw 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 aam
Wiek: 37
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 287
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-19, 17:53   

A może uszczelka pod mono wtryskiem ?
_________________
Grupa Małopolska
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=4978
 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2010-02-19, 18:37   

Trzeba nadstawić ucha tylko gdzie ;) pozdro :)
_________________
Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
 
 
rem3dy 
Kierowca eLki


Silnik: 1800
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-04-12, 22:19   

Hej. Troche odswierze temat. Syczenie sie nasililo wiec wybralem sie do tlumikarza. Powiedzial, ze trudno mu stwierdzic skad to sie bierze ,ale najpewniej to z okolicy kolektora. Moglby to sprawdzic lepiej ale dostep fatalny. Co gorsza na luzie tego nie slychac. Dopiero jak wrzucilem 3 i troche go pomeczylem na polsprzegle to cos tam gosc uslyszal.


Moze to kolektor znow pekl i trzeba go wymienic. Mechanik twierdzi, ze w tej wersji silnika(Silnik AAM 1,8 55kw) trzeba wyciagnac caly silnik. Czy to prawda? A moze jest jakis sposob na dostanie sie do kolektora bez wyciagania silnika?
Ostatnio zmieniony przez rem3dy 2010-04-12, 22:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-04-15, 22:09   

rem3dy, zrób sobie próbę z dezodorantem. Pryskaj dowlnym palnym dezodorantem podwędzonym kobiecie (lub własnym) po okolicach gdzie powietrze może być zasysane. Jeśli natrafisz na nieszczelność to zassany palny dezodorant podniesie na momencik obroty silnika.
A jeśli chodzi o kolektro wydechowy, gdyby to było psykanie z wydechu a nie zasysanie do dolotu to dostęp jest tragiczny, śruby na ogół zapieczone - przeważnie trzba silnik wyjąć
_________________

 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-04-15, 23:34   

pablomed napisał/a:
przeważnie trzba silnik wyjąć

bez przesady :młotek: wystarczy wyjąć głowice (20min. roboty) :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
maras8448 
Ventofan
NoTuninG


Silnik: 1,8 ABS
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-04-16, 17:45   

Jeśli chodzi o silnik 1,8L to za podstawą wtrysku są dwa wężyki podciśnienia. Zobaczyć ich nie sposób, aby je nałożyć trzeba po prostu namacać miejsce. Zauważyłem że mechanikom tego wcale się nie chce robić, ani szukać. Zdejmują i nie nakładają bo znaleźć nie mogą. Raz tak miałem przy pasku rozrządu, gdy wyciągał mi mechanior obudowe filtra powietrza, a drugi przy wymianie podstawy wtrysku. Za każdym razem musiałem kończyć robotę za mechanika. Acha i jeszcze jedno, syczeć może przewód co idzie do serwa (lub jak zwał pompy hamulcowej), one często pękają.
_________________
VentootneV
 
 
rem3dy 
Kierowca eLki


Silnik: 1800
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-04-17, 09:14   

Dzieki chlopaki za radu. Wszystkie sprawdze i dam znac co bylo trafne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12