Wysłany: 2010-02-21, 03:46 Vento 1.9 TD GTD by Suszix
Witam chciałbym wam przedstawić mój niedawno zakupiony nabytek jakim niewątpliwie jest VW dużo myślałem co to będzie za model bo było parę innych opcji i pomysłów w głowie, ale kumpel miał akurat na sprzedaż Vento zresztą sam wracałem nim z Kielc i jakoś tak spodobał mi się ze postanowiłem go kupić może i nie powala urodą bo jest przy nim trochę do wymiany co pewnie będzie widać na fotkach ale wszystkie plany co do Ventyla z czasem będą sukcesywnie wdrażane w życie
Dane:
Volkswagen Vento
Rok produkcji: 1996 r.
Silnik:1.9 TD AAZ+
Wersja: GTD
Wyposażenie:
Centralny zamek
Elektryczne lusterka
Wspomaganie kierownicy
Hak (będzie ściągany )
Dzielona tylna kanapa wraz z podłokietnikiem
Audio:
Radio: PIONEER DEH-2820MP
Głośniki: Na razie seria, ale mam w domu wzmacniacz Blaupunkta+ tuba ale nie ma tego kiedy założyć :kac:
Na razie to nie ma szału ale oto i plany co do mojego Ventisia
Plany:
Najpierw Doprowadzić go do dobrego stanu technicznego
Lampy tył Smoked Hella
Lampy przód, kierunki, blendy Smoked
czarny grill
Alu fele z dużym rantem
Jakiś kit
Przyciemnienie szyb
Bra na maskę
Ekstra system audio
Pewnie to nie wszystkie plany ale to takie podstawowe Oto fotki zaraz po kupnie:
i po 2 dniach od zakupu już tak wesoło nie było załatwiłem sobie opał i teraz wiem ze to był bardzo zły pomysł zrobiłem na mim ok. 90 Km i koniec. Pojechałem coś z kumplem zjeść na miasto i jak już wracaliśmy do domu odpalił normalnie 1,2,3 1.500 obr. i nagle zgasł zjechałem na parking i próbuje odpalić za 3 razem jak już puściłem rozrusznik lekko coś trzasło, ale objawy były jakby był rozładowany akumulator. Wzięliśmy akusia do domu w nadziei ze to właśnie to. Na 2 dzień przyszedłem a on ani drgnie 1 myśl "coś go zablokowało" i szybko telefon do Faza i tak jak podejrzewałem jednak zablokowany no to linka i pędzel na warsztat szukać przyczyny do Karola i tu wielkie podziękowania dla niego za udostępnienie garażu, narzędzi i oczywiście za to ze każdą wolną chwile dłubie i naprawia moje Vento Finał tej zabawy jest taki zawór połamany, gniazdo rozwalone, głowica popękana, 3 dziury w tłoku, korbowód pokrzywiony zresztą blok tez na wyciep ;/
fotki ze strat:
A teraz fotki z prac:
A tutaj już nowy silnik i po kupnie zonk trzeba zmieniać wał bo jest ucięty klin
Pomysł z zakupem dobry...lecz reszta nie do końca przemyślana ... puki co same szkody ,mam nadzieje ze szybko to ogarniecie a ventylek dostanie drugie lepsze serce i nowa szanse
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
no fajnie wyglada i nie wiem czemu fotek nie pomge powiekszyc a co do awari to sie nie lam ja juz to z 4 razy przechodzielm to jest awaryjny silnik z tym klinem
no to dorobiłeś pi^%$# uszu...nie ma co.... ale remoncik na złe nie wyjdzie mam nadzieje
posiedzisz na forum i ogarniesz ventka to pewne fajny rocznik wiec myśle zegit wozik
a jezeli moge podpowiedziec co do lamp hella to piotr nowok ma 2 komplety w super cenie - wiec jak masz lużny grosz to pisz na niego bo ciezko znależć te fanty a co dopiero w takiej cenie
pozdrawiam
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-02-21, 18:44
no kolejny gracz jest i to z najlepszym kolorkiem bo czerwony
tak jak pisałem na golf forum ,szkoda że się tak stało ale dobrze że się nie poddałeś i dążysz do tego by autko ci dalej służyło ,zadbaj jeszcze o blacharkę i będzie miodzio
silnik już się składa jutro będą panewki i wał wkładamy jeszcze trzeba kupić do niego rozrząd i 2 gumy na maglownicy i na półosiach i można pakować silnik na gotowo będzie żył tak myślę i już się skończą problemy z nim
_________________ Aus Liebe Zu Den Autos Der Gruppe VAG !
życzę koledze wytrwałości ,ale osobiście jak by mi się tak silnik sypnął to bym pomyślał nad włożeniem TDI-ka niż kupować taki sam silnik i znowu nie wiadomo co sie przydarzy
Wiesz slaw71 ten silnik co kupiłem to praktycznie za grosze dosłownie wiec nie było sensu wykładać tyle kasy w TDI . Myślałem o tej opcji ale może kiedyś coś z tego wyjdzie w ten tylko muszę zainwestować w panewki, rozrząd, i nowe płyny myślę ze nie będzie problemów ale to wszystko na bieżąco będę tutaj opisywał co i jak
Ostatnio zmieniony przez Motoboy 2010-02-21, 22:54, w całości zmieniany 1 raz
Wczoraj został założony wał na silnik i wszystko do kupy na gotowo,dzisiaj będzie rozrząd i i jak ogarnę jeszcze dzisiaj pod maską i starczy czasu to dzisiaj już zagości w budzie zostały zakupione także gumy na maglownice i szprej (czarny mat) na pomalowanie żeberek na grillu i na smoked lampy na przód
Fotki z prac:
Na gotowo:
I Teraz fotki przygotowania grilla:
I smoked lights ( trochę ten odbłyśnik kijowo wygląda ale zmieni się go )
_________________ Aus Liebe Zu Den Autos Der Gruppe VAG !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum